Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

black Ford Fiesta by dj_dani סט תמונות חובבני


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו נראה טוב בשביל פיאסטה, אבל אתה חייב לעשות משהו עם הריפודים

גם לי יש בפנים כזה עם שילוב של כתום ואפור וזה הדבר הכי יפה שיש לפי דעתי, אבל אצלך מקדימה זה מכוסה בבד מכוער ומאחורה לא מתוח, כאילו הכיסוי השתחרר.. לפי דעתי תפרק את הכיסוים ותקנה כיסוי בצבע תואם, אבל אחד שיהיה מתוח ויפה ולא כמו מה שיש לך מקדימה

 

ומבחינת ווקס - איזה ידע חחח עוד יחשבו שזה משהו מסובך

מורחים ווקס על כל האוטו שהוא נקי ויבש ואז מנגבים את כל האוטו עם בד כלשהו... ממש דוקטורט :wink:

8 בבית - הבפנים f.jpg

40 - הבפנים f.jpg

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דווקא התמונות באיכות טובה יחסית לפל'.

כפי שנאמר הרכב נראה מצויין לגילו.

בנוגע לריפודים, אני רוכש כל שנה סט בגלל הכלב אך משתמש רק בריפוד האחורי.

אני קונה רק ריפודים איכותיים.

אם אתה רוצה אתן לך בחינם זוג למושבים הקדמיים בצבע שחור של H&R.

אני גם עובד במת"ם.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לפי דעתי הכי טוב ללא ריפודים :), מקורי זה הכי אחי.

 

הייתי ממליץ לך לבצע ניסיון עם שני תכשירים על הטמבון שעושים פלאים, האחד חומר שחור של טרטל, נמצא בבקבוק שחור והוא סוג של חומר עם פחם?, אם אני לא טועה.

החומר השני, ואל תצחק זהו הממרח הנ"ל

 

skippy.jpg

 

עושה פלאים, אם תחפש תמצא פרוייקט של חבר פורום שעשה את זה והטמבון שלו נראה חדש לגמרי.

 

שוב, ממליץ על וקס נורמלי לרכב.

פורסם

נ"ב כל ה4 צמיגים חדשים מאותו תאריך ונסעו אותו ק"מ, זה רק נראה שהם צריכים החלפה זה לא ככה באמת.

 

אם כל הצמיגים שלך מאותו התאריך אז מצבך בכי רע. הצמיגים שלך יוצרו בסוף שנת 2005, משמע אוטוטו הם בני 5. בישראל שום צמיג לא שומר על תכונותיו בפרק הזמן הזה (ורובם גם לא בחצי ממנו).

אם אתה מתפאר בכיונייך "נהג שודים" הסיכוי שעוד מעט תמצא את עצמך מרוח על עץ (או אוטובוס, לבחירתך) גבוה מאוד.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ומבחינת ווקס - איזה ידע חחח עוד יחשבו שזה משהו מסובך

מורחים ווקס על כל האוטו שהוא נקי ויבש ואז מנגבים את כל האוטו עם בד כלשהו... ממש דוקטורט :wink:

 

שעתיים עבודה על וקס, כאילו לא מספיק לי השעתיים שטיפה?:wink:

 

 

הייתי ממליץ לך לבצע ניסיון עם שני תכשירים על הטמבון שעושים פלאים

 

.

 

אני מזמין אוטוגלים של יעקובי, נראה מקצועי ביותר לעומת החמאת בוטנים הזאת:lol:

 

 

 

 

את הריפודים מקדימה קיבלתי מתנה מחבר, הם יכולים להימתח יותר אבל לא השקעתי בהרכבה שלהם.

פורסם

מצטרף לאיתמר,

 

הצמיגים מהשבוע ה-48 של שנת 2005, משמע כמעט 5 שנים על הכביש, גם אם הם נראים בסדר מבחינת החריצים בסולייה, הגומי מזמן איבד את תכונותיו.

 

הרכב אכן נראה טוב לגילו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אשמח להערות הארות וסתם תגובות.

 

אוקיי, ביקשת - קיבלת:

  • אני חושב שהגיע הזמן לשלול לך את זכויות האוף-טופיק, ואולי גם את הרשיון.
  • אני לא מבין למה לאנשים יש נטיה להפוך את האוטו שלהם למשהו שהוא לא (ספורטיבי, חדש, מפואר... רק תבחר).
  • אני רואה שהצמיגים שלך פגי תוקף, וביחד עם השלט המיותר מאחורה והקוביות מקדימה, הרכב סה"כ מאד לא בטיחותי, בלשון המעטה.

אבל כן, הוא נראה מצויין לגילו. :roll:

 

רחמנא ליצלן...

פורסם

צודק, צמיגים בני 5 שנים חדשים.

DERISH, הוא קנה את האוטו, לא אתה. שיעשה איתו מה שהוא רוצה, לא צריך להיסחף.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
קנית את האוטו לפני חודשיים ואתה כבר מוכר אותו?

 

שלוש חודש בערך, וכן זה היה המטרה של הקנייה מהתחלה, זה רכב גישור בין הרכב הקודם לצבא הקרב.

 

 

אוקיי, ביקשת - קיבלת:

  • אני חושב שהגיע הזמן לשלול לך את זכויות האוף-טופיק, ואולי גם את הרשיון

  • אני לא מבין למה לאנשים יש נטיה להפוך את האוטו שלהם למשהו שהוא לא (ספורטיבי, חדש, מפואר... רק תבחר).
  • אני רואה שהצמיגים שלך פגי תוקף, וביחד עם השלט המיותר מאחורה והקוביות מקדימה, הרכב סה"כ מאד לא בטיחותי, בלשון המעטה.

...

 

למה בידיוק לשלול ממני את זכויות אלה? כי אני מצלם את האוטו? לא פתחתי שירשור אופ-טופיק על מספר הדוחות שיש לי והעבירות תנועה שאני מבצע (שאני לא עושה כמעט)

 

לחלק השני אני יתייחס בשני חלקים, הראשון, קניתי את הרכב עם התוספות האלה ולא אני שמתי.

דבר שני, יש גם אנשים שבשבילם נראה תמוה להשקיע שעות בשטיפה כי זה חתיכת פח, אז עם אתה מהאנשים האלה, הפורום הזה לא ממש מקומך.

 

מה הבעיה בלשפר? זה שיש לרכב שלי ספויילר של הדגם הספורטיבי של הפיאסטה זה הבעיה? זה שיש לו ריפודי עור או ג'אנטים?

נכון שהפיאסטה לא פאר היצירה, ולא רכב ספורט, זה לא אומר שצריך להתייחס אלייה כמו לחתיכת פח.

 

רגע למה אנשים קונים סובארו טורבו ומשפרים? שיקנו קורבט ויסעו בה as is ונסגור עניין.

למה בכלל צריך פורום מוטוריקה בכלל חתיכת פח על גלגלים ושכל אחד יספר ששלו מגיעה מהבית לעבודה ב5 שניות פחות? בוא נסגור את הפורום ואת חנויות השיפורים וניסע כולנו במאזדה 3 אפורה.

 

לא יודע למה אבל נראה לי אתה ממציא הסלוגן של הקורולה החדשה האפורה עם הכיתובים של "וואו" ו"מדהים" מסביב.

 

תמשיך לנסוע במאזדה 3 עם טאסות וגיר אוטמטי ולשטוף אותה רק שיורד גשם.

 

 

צמיגים הבנתי את העניין, קוביות בסדר מסתיר מודע לבעיה ולא עושה כלום, אבל השלט? צודק, זה ידוע שהפיאסטה קלה והשלט הכי קטן יגרום לה לנטות לצד אבל אני מתמודד עם זה יש לי חבר שמן שיושב במושב ליד ומייצב אותי.:shock:

השלט גורם לא בטיחותי? נו באמת.

 

כמו שאמרתי, תמשיך לנסוע במאזדה 3 האפורה שלך.

פורסם

לי דווקא הפריע משהו אחר :

 

החבל שהסאב קשור עימו בתא המטען, ויותר מכך - החרוזים האלה מעץ שיושבים בול על הסאב עצמו, וללא ספק נוגעים בסאב ברגע העבודה (וניתן לראות שגם במנוחה).

לטווח הקצר מלבד רעש מעצבן זה לא עושה נזק. לטווח הארוך - ייגרם נזק לסאב.

 

רזי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם
צמיגים הבנתי את העניין, קוביות בסדר מסתיר מודע לבעיה ולא עושה כלום, אבל השלט?

 

השלט מתקשר לסעיף "שדה ראייה", בדיוק כמו הקוביות.

 

כמו שאמרתי, תמשיך לנסוע במאזדה 3 האפורה שלך.

 

אני מקבל את הביקורת שלך (גם אם היא כתובה בצורה קצת ילדותית), אבל לפני שאתה יוצא בהצהרות כאלה, כדאי שתעשה שיעורי בית.

אני גר במקום שבו מאזדה 3 נפוצה בערך כמו סאאב בישראל.

פורסם
שלוש חודש בערך, וכן זה היה המטרה של הקנייה מהתחלה, זה רכב גישור בין הרכב הקודם לצבא הקרב.

 

רכב גישור? אתה בן 18, לא בתוכנית בערוץ דיסקברי. אבל אלה ההחלטות שלך - בהצלחה.

 

לגבי שאר הריג'קטים, השלט מכוער (בלי קשר לשדה הראייה), חבל על הגומיות שהורסות את הסאב, על נושא הצמיגים אין עוררין

ולגבי הקוביות במראה - זה לא מפריע לאף אחד. גם מדבקת הטסט יכולה להפריע לשדה הראיה.

 

בכללי, האוטו נראה שמור ולגילו, אבל עם דברים קטנים ש"הורסים" אותו.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
לי דווקא הפריע משהו אחר :

 

החבל שהסאב קשור עימו בתא המטען, ויותר מכך - החרוזים האלה מעץ שיושבים בול על הסאב עצמו, וללא ספק נוגעים בסאב ברגע העבודה (וניתן לראות שגם במנוחה).

לטווח הקצר מלבד רעש מעצבן זה לא עושה נזק. לטווח הארוך - ייגרם נזק לסאב.

 

רזי.

 

החוט גומי משמש שהסאב לא יזוז בנסיעה, זה ככל הנראה יגרום נזק יותר גדול מהחוט עצמו ורעש מעצבן.

על איזה חרוזים אתה מדבר?

 

דרך אגב החוט נוגע רק בדפנות של הסאב, אני ינסה למקם אותו בתחתית התיבה בלי שייגע בסאב.

 

השלט מתקשר לסעיף "שדה ראייה", בדיוק כמו הקוביות.

 

אני גר במקום שבו מאזדה 3 נפוצה בערך כמו סאאב בישראל.

 

אני לא ממש יודע איפה אתה גר או מה עיסוקך ואין לי טעם לחדור לפרטים אלה, השלט ממש לא חוסם את הראייה, אבל ממש לא.

הוא מחובר לשלט נהג חדש שלי, ודרך אגב, כל הנהגים חדשים שמקבלים שלט נהג חדש עם פרסומת ענקית של המורה נהיגה זה לא חוסם שדה ראייה? אני ממקם אותו במקום נוח, ולא גבוה או באמצע.

 

לגבי שאר הריג'קטים, השלט מכוער (בלי קשר לשדה הראייה), חבל על הגומיות שהורסות את הסאב, על נושא הצמיגים אין עוררין

ולגבי הקוביות במראה - זה לא מפריע לאף אחד. גם מדבקת הטסט יכולה להפריע לשדה הראיה.

 

בכללי, האוטו נראה שמור ולגילו, אבל עם דברים קטנים ש"הורסים" אותו.

 

השלט מצחיק, יש לי גם שלט בחלון נוסע אחורי בצד שרשום עליו "לכל המעוניינות אישתי בחו"ל" ממש בידור בכל רמזור, לא מצאתי פיתרון אחר לבעיית התזוזה של הסאב בבאגז', אשמח להצעות ייעול בנושא, צמיגים זה יטופל, הקוביות במראה לא ממש מפריעות לי אך חוסמים חלק קטנטן משדה הראייה, לא משהו רציני שעלול לגרום לתאונה קטלנית.

 

 

אני חולה על נהיגה, היה לי סוזוקי סוויפט לפני זה, ואחרי שגרטתי אותה חשבתי שאסתדר בלי רכב אבל חודש אחרי השתגעתי וקניתי את הפיאסטה. לקראת הצבא אני מוכר אותו, ועם אני ישרת במקום קרוב יחסית אני יעבור לקטנוע מטעמי חיסכון בדלק.

פורסם
אוקיי, ביקשת - קיבלת:

  • אני חושב שהגיע הזמן לשלול לך את זכויות האוף-טופיק, ואולי גם את הרשיון.
  • אני לא מבין למה לאנשים יש נטיה להפוך את האוטו שלהם למשהו שהוא לא (ספורטיבי, חדש, מפואר... רק תבחר).
  • אני רואה שהצמיגים שלך פגי תוקף, וביחד עם השלט המיותר מאחורה והקוביות מקדימה, הרכב סה"כ מאד לא בטיחותי, בלשון המעטה.

אבל כן, הוא נראה מצויין לגילו. :roll:

 

רחמנא ליצלן...

 

קצת נסחפת ידידי....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...