Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמה ימים חניתי ברחוב דו סטרי שהוא רחוב משולב המוביל לבניינים מעליו

ברחוב יש חניות מימין ומשמאל (פרטיות של בעלי דירות)- וחניה לא מאורגנת באמצע - שגם שם דיירי הבניינים חונים

חניתי באמצע עם עוד משהו כמו 10 מכוניות החונות שם

פתחתי את הדלת - עברו משהו כמו 5 ~ 3 שניות - עברה אישה ופגעה בדלת

הדלת הייתה פתוחה - ובדקתי משהו עם הרדיו בזמן הזה

זאת שפגעה בי נסעה ברחוב נגד כיוון התנועה

ברחוב ישנו קו הפרדה לא רצוף - וחצים לסימון כיוון הנסיעה + במפרים

לגבי זה שהיא נסעה נגד כיוון התנועה לא נראה לי שזה בסדר בגלל שהיא לא יכולה לעקוף 10 מכוניות משמאל

למרות שפגעה ברכב כנראה שלא הבינה מייד שפגעה ואין סימני בלימה - גם לא שמעתי בלימה

והרכב שלה הספיק לעבור את כל הרכב שלי - כאשר הדלת פוגעת בו - ועצר רק כמה מטרים אחרי (מהירות חוקית ברחוב כזה 25 קמ"ש)

הנזק הנגרם לרכב שלי הוא רק לדלת ..

היא אומרת שאני אשם בגלל שפתחתי דלת ... אני אומר הפוך ...

לי נראה שאפילו לא הייתי אמור לדעת שכזה דבר יכול להיות - בגלל שהיא נסעה נגד כיוון התנועה

מי נראה לכם צודק יותר ?

פורסם

אני חושב ש:

 

זה שהיא נסעה נגד כיוון התנועה ,היא אשמה בדבר אחר.

אבל זה שאתה פתחת את הדלת בלי לשים לב למה שיכול לקרות(ויכול לקרות)

אני חושב שאתה דיי השם בסיפור הזה.

היא מואשמת במשהו אחר ואתה במשהו אחר.כך ששניכם אשמים בשני מקרים שונים.

 

יום טוב!!!

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם
אני חושב ש:

 

זה שהיא נסעה נגד כיוון התנועה ,היא אשמה בדבר אחר.

אבל זה שאתה פתחת את הדלת בלי לשים לב למה שיכול לקרות(ויכול לקרות)

אני חושב שאתה דיי השם בסיפור הזה.

היא מואשמת במשהו אחר ואתה במשהו אחר.כך ששניכם אשמים בשני מקרים שונים.

 

יום טוב!!!

 

העניין הוא שלא הייתי אמור לדעת שיכול לקרות משהו

בגלל שהיא נסעה נגד כיוון התנועה - ואתה לא מצפה לכזה דבר

אתה בודק אם יש מכוניות בכיוון התנועה - ואם הייתה מכונית בכיוון התנועה הייתי רואה אותה

ואם אותה נהגת הייתה נוסעת בכיוון התנועה כל התאונה הזאת לא הייתה נגרמת

פורסם

אתה צריך ליהיות תמיד מוכן לתאונות,במקרא הזה התעסקת עם הרדיו,והשארת את הדלת פתוחה.

זה שאתה בטוח בעצמך,ובדקת עם יש או אין מכוניות,זה לא אומר שאין אנשים אחרים שיכולים לעשות משהו מטומטם .אז צריך להיזהר מהם.

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם

לדעתי אתה היית חייב לשים לב יותר.. ולהיות זהיר יותר... כי אתה לא יכול לסמוך על כל הנהגים שבעולם.. פה זאת הטעות שלך.

אבל.. בתכלס, לדעתי היא אשמה.. בגלל שאם היא נסעה נגד כיוון התנועה, זה בעיה שלה..

 

(מצד אחר.. זה יכול להפתיע.. אז אפשר להבין אותה..)

 

פשוט תתבע תחברה שלה .. ותראה מה יצא לך מזה..

בהצלחה שיהיה לך אחי..

 

רועי.

פורסם

פתיחת דלת ואף השארתה פתוחה מבלי להסתכל ומבלי להיות מודע לכלי הרכב מסביב, זה דבר מסוכן מאד !

באותה מידה יכל להיות שם רוכב אופנוע / אופניים, ילד עם קורקינט / סקטבורד וכו'..

 

יתר על כן, השארת הדלת פתוחה באופן המפריע זו אגואיסטיות.

 

אני חושב שאתה אולי לא אשם בפגיעה עצמה אבל בהחלט שמת מכשול בפני העיוור (והרי הנהגים בארץ נוהגים גם עיוורים, לא ?)

 

דני 325 G.

פורסם

" העניין הוא שלא הייתי אמור לדעת שיכול לקרות משהו "

וכשאתה עומד בצומת ונכנס בך מאחורה מישהו על 100 קמ"ש? גם שם תגיד לא הייתי אמור לדעת שיכול לקרות משהו?במקרה הזה היא אשמה לדעתי כי היא נסעה נגד התנועה, אבל איך אתה יכול לעמוד עם הרכב כשהדלת שלך פתוחה על הכביש?קצת חשיבה קדימה......אני לא יורד עלייך או משהו, רק מנסה להבהיר נקודה

×
×
  • תוכן חדש...