Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי מגבר SHERWOOD RD-6108G וסאב אקטיבי ALPHA TECNOLOGY XP-1150 ,

עכשיו אני רוצה לחבר את הסאב למגבר, ניסיתי כל מיני חיבורי RCA והוא לא משמיע כלום. ( הסאב תקין) .

 

מה צריך להיות רשום ביציאה מהסאב למגבר?

פורסם

כמה אום הסאב? כמה סלילים?

 

מגברים בייתיים הם רגילים לעבוד ב8אום, לפעמים יש כאלו שמחזיקים גם 4אום.

 

איך חיברת פעם רמקולים ביתיים רגילים למגבר? במקומם אפשר לשים את הסאב.

 

אך הוא ישמיע לך את כל התדרים, ולא רק באס.

 

למה אתה מחבר את הסאב? האם המערכת שלך היה קולנוע ביתי?

[under construction]

פורסם

מחובר שתי רמקוליםל מגבר בחיבור רגיל של רמקול , ואת הסאב יש לי 2 יציאות אחד OUT ואחד IN חיברתי בIN ואז למגבררשום במגבר SUB WOOFER ואין כלום לא עובד

פורסם
שלום,

 

יש לי מגבר SHERWOOD RD-6108G וסאב אקטיבי ALPHA TECNOLOGY XP-1150 ,

עכשיו אני רוצה לחבר את הסאב למגבר, ניסיתי כל מיני חיבורי RCA והוא לא משמיע כלום. ( הסאב תקין) .

 

מה צריך להיות רשום ביציאה מהסאב למגבר?

 

RCA מהיציאה ברסיבר לכניסה בסאב.

תבדוק בהגדרות של הרסיבר שהוא מוציא בכלל סיגנל לסאב.

 

זה יותר מתאים לאוף טופיק ולא לאודיו לרכב.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

סאב אקטיבי - הכוונה היא סאב שעובד עם הגברה פנימית, למיטב הבנתי?

איזה מתח מקבל הסאב?

פורסם

הסאב צריך להיות מחובר לחשמל או אם זה סאב אקטיבי של רכב מחובר למצבר/שנאי/ספק כוח של מחשב

דייהטסו שרייד סדאן 97 sold

פונטו 2002 sold hgt

שברולט ספארק 2011 sold

פונטו ספייס 2002 16v 1.2 מונמכת מאוד ;)

×
×
  • תוכן חדש...