Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולסווגן פולו קלאסיק SDI


sdavid
שימו לב! השרשור הזה בן 5125 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היה לי רכב כזה במשך 5 שנים.

מכונית חיסכונית ביותר (1:18 ק"מ לליטר סולר), מנוע אמין מאוד.

אבל, בקילומטראז' שרשמת צריך לבדוק את מצבם של עוד כמה דברים (בנוסף למנוע):

מערכת מיזוג , אלטרנטור, מצתי חימום הקדם, קלאצ', מערכת היגוי ומשאבת סולר.

חלק מהדברים בטוח כבר הוחלפו\ שופצו. השאלה מה,איך ומתי נעשה.

חפש רכב מטופל, עם תיעוד של הנעשה, במצב כמה שיותר תקין מבחינת מה שרשמתי.

לא לגעת במוניות לשעבר!

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון עם POLO SDI וקורדובה במשפחה:

הרכב מאד אמין, חסכוני- 1:18.

שים לב שבסוף שנת 2000 עידכנו קצת את המראה של הרכב מבחוץ, ושינו את פנים הרכב לחלוטין (דשבורד שונה, מושבים יותר טובים וכדו'). כמובן שכדאי ללכת על הגירסה הזו.

בנוסף, יש את סיאט קורדובה SDI או סקודה פביה SDI שמיוצרות באותו מפעל וחולקות מכלולים משותפים עם הפולו (הסקודה עדיפה מבין השלושה מבחינת האמינות, הסיאט עדיפה מבחינת עלויות ביטוח מקיף, והפולו מבחינת השם למי שזה משנה לו).

 

בגדול, אם יש לך סבלנות, והרבה (יחסית), כדאי לך לנסות למצוא אחת עם פחות מ200 אלף ומטופלת כמו שצריך. תצטרך לסרוק את יד 2 הרבה כדי לתפוס אחת שמרה שכן הן נחטפות תוך זמן קצר מאוד מרגע הפירסום.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה חי בסרט - אין סיכוי סביר למצוא רכב דיזל בן 10 עם פחות מ 200 אלף ק"מ (אמיתיים).

בזמנו אף אחד לא קנה רכב כזה בשביל לנסוע 20 אלף בשנה, בגלל התוספת לאגרת הרישוי, שהיתה עומדת על 2400 ש"ח בשנה (רק התוספת).

למעשה, גם 30 אלף בשנה זאת נסיעה יחסית מתונה לסוג הרכב הזה, כך ש 300 אלף ק"מ זה הגיוני ביותר (ואולי אפילו לא הרבה).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חי בסרט? אולי. אבל איך תסביר שיש לנו אחת מ2001 עם 177 אלף ק"מ בלבד?

הסיפור הוא שבהתחלה הוא אכן נסע הרבה, אך אחרי החלפת מקום העבודה ירד הצורך לנסועה רבה וזה ההסבר לקילומטראז' הזה.

ויש גם את אלה שהיו להם הטבות על האגרה, כמו לנכים, שכמעט ולא שילמו על האגרה כך שדיזל דווקא היה יחסית משתלם- אחי קנה את הקורדובה שלו מנכה עם קילומטראז' בסביבות ה160 אלף (לפני כשנתיים וחצי), וכיום עם 250 אלף ללא תקלות.

 

בכללי, נכון שקשה מאוד למצוא אחת כזאת עם קילומטראז' נמוך, אבל תמיד יש יוצאים מן הכלל. ולכן אמרתי שצריך הרבה סבלנות- אחי מצא את הקורדובה אחרי יותר מ3 חודשים של חיפושים.

 

ואני מסכים לגבי זה ש30 אלף בשנה זה לא הרבה בכלל בשביל רכבים אלו- היתה אצלנו פולו 98 עם 400 אלף ק"מ (בשנת 2006) לפני שנגנבה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5125 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...