Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיוויק 02' אוט' זוללת דלק - יכול להיות שהבעיה בגיר?


maxkohl
שימו לב! השרשור הזה בן 5124 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

תקציר האירועים הקודמים: סיוויק 02' אוט', צריכת דלק עלתה מ-12 ק"מ לליטר ל-9, ללא שום שינוי בהרגלי הנסיעה.

 

1. הוחלף לפני כמה חודשים חיישן חמצן (לאחר התייעצות עם המוסך על הבעייה ובדיקת היסטוריית תקלות).

2. שמתי 44K (התלבטתי, המוסך המורשה אישר שלא יזיק לנסות).

 

הצריכה אינה שבה לקדמותה, ואני תוהה אם יש טעם להקדים טיפול 120K (כרגע ב-115K, מישהו כאן האשים אותי ב"הזנחה"), שכן אחד הדברים זה החלפת שמן גיר, ויש לי הרגשה (אולי סובייקטיבית) שהרכב "מושך" הילוכים לאחרונה -אני גם משער שזו אולי הסיבה לצריכה הגבוהה - יש בכלל קשר לדעתכם?

 

ונניח שאין שום קשר לגיר ולבעיה שלי - האם יש בטיפול 120K סיכוי אחר לשיפור המצב? אשמח לקבל הסבר.

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי פער קטן בהבנה - חיישן החמצן הוחלף לאחר בדיקת מוסך בעקבות בעיית הצריכה, או שבעיית הצריכה הופיעה לאחר מכן ולא ביצעת בדיקה במוסך?

 

השערתי היא שצריכת הדלק המוגברת לא תלויה בהכרח בגיר אלא אולי באחד מחיישני המנוע (ואז נוצר מצב נגרר בו המנוע מפיק פחות כוח -> הנהג לוחץ יותר על הדוושה -> הגיר מושך את ההילוכים וצריכת הדלק עולה) - אבל שוב, זו רק השערה.

 

מה תדירות הטיפולים שאתה מבצע ברכב?

 

בכל אופן, במידה והתקלה הופיעה לאחרונה ולא ביקרת במוסך נראה לי שכדאי להקדים ולבקר - שם תהיה אפשרות לברר בדיאגנוסטיקה אם מדובר באחד מהחיישנים, בגיר , או אפילו תקלה פשוטה יותר.

בברכה,

שחף בן צבי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסבר: בעקבות בעיית הצריכה, הלכתי למוסך לבדיקה ספציפית זו. בבדיקת מחשב גילו הסטוריית תקלה בחיישן והחליפו - לא עזר.

כמה חודשים לאחר מכן השתמשתי בתוסף 44K - שום שיפור.

תדירות הטיפולים - כל 10K. טיפול אחרון (110K) בוצע בתחילת השנה. כרגע אני על 115K, כשידוע לי שב-120K מחליפים דברים נוספים כמו שמן גיר, ותהיתי אם יש טעם להקדים טיפול לאור בעיית הצריכה (קרי, האם יש תקווה ממשית לשיפור בעקבות טיפול שגרתי).

תודה על התגובה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5124 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...