Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 85
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבעיה פה זה לא ציריות, הבעיה פה זה מכלולים שלא אמורים לסחוב הספקים גבוהים באופן קבוע,

הבעיה זה משאבות שמן שיועדו לעבוד לסרוגין ולא ברצף, למכלולים יש תכונות, אם רוצים להתעלם מהם בבקשה,

יצרן מתכנן מכלולים בהתאם לדרישה, לדוגמא משאבת שמן שצריכה לעבוד רגעית בזמן החלקה,

אז היצרן יבחר משאבה עם זמן תגובה קצר, וספיקה גבוה מאוד כדי לייצר לחץ כמה שיותר מהר, כדי למנוע השהייה בשילוב

אבל לא בטוח שהמשאבה הזאת בנויה לעבוד נון סטופ בנסיעה נגיד לאילת,

או במשך 25 אלף קילומטר.

 

וכך בדיוק שאר המכלולים

פורסם

קצת תמונות של צנרת היניקה:

 

ed5bf2ec8419.jpg

 

 

סעפת הפליטה:

 

008f0c0eb40c.jpg

 

 

ה"סברינג" על האוטו:

 

1dc883cc8186.jpg

 

האוטו מאחורה:

 

b5aea5ad8ec5.jpg

 

תמונות ועידכונים בהמשך.

פורסם

וואו נראה מעולה.

מחכה לעוד עידכונים.

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.

פורסם
אין לך ואגית שהיא 4 על 4 אמיתית

האלדקס רחוק שנות אור מזה, מצטער מאוד.

 

 

אתה רציני?

 

באודי A4 קוורטרו ומעלה יש בכלל מערכת טורסן ולא הלדקס, הלדקס היא מערכת שנועדה להיות יותר "חכמה וחסכונית" ולכן היא מעבירה מ-0% עד 50% לגלגלים האחורים, טורסן היא 4X4 אמא של ה"אמיתית" והיא 50\50 מלאה.

 

עכשיו בקשר לט'רד, בניה יפה מאד, אהבתי את החנוכיית דלק עם הווסט של ארומוטיב, נראה יפה מאד.

***Skodillac***

פורסם

אחלה בניה, נראה מעולה!

מקווה שלבעל הרכב יש שכנים סבלניים, יש לי דוד כזה של סברינג והוא לא שקט במיוחד... :wink:

מה עם אינדיקציות, דיינו וכו'? זה נראה לי יהיה להיט מאילנית!

פורסם

אלדד, תסלח לי...

הדוד העגול פשוט לא קשור לאיביזה. אצלך הוא גם לא יושב באמצע וזה מחריד.

 

אך ורק האובלי, שבאופן מוזר - גם נשמע יותר טוב.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אוראל, הדוד אכן לא יושב בול במרכז אבל זה לא כזה מפריע...

 

 

75767339.jpg

 

ואני מאד אוהב את הסאונד של הדוד הזה. יותר מהסאונד של האובאלי.

למרות שבמחשבה לאחור, יכול להיות שהאובאלי יותר מתאים על הקופרה מבחינה ויזואלית.

פורסם

אלדד, כמו שאמרנו בעבר - מערכת פליטה שנשמעת כמו חתול גוסס או צרצר חולני... :lol:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

באמצע או בצד-כל זה לא חשוב ,כל עוד המתחרים רואים אותה מאחורה.....:lol::lol::lol:

דרך אגב: בשבוע הבא,כנראה שנפרסם פרוייקט נוסף-מצולם והפעם על מנוע 2000 TFSI.


×
×
  • תוכן חדש...