Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במסגרת החיפוש שלי אחר חישוק בחתך 225/45/17 הציעו לי סט של 4 צמיגי ברידג'סטון משומשים מדגם Potenza במחיר של 1000 ש"ח. לדברי הפנצ'רמאכר צמיגים אלה ממוגני תקרים(?)

 

במבט ראשון, הצמיגים נראים בסדר. מספיק בשר על הצמיג וכמעט ללא סימני יובש אולם נראים מספר חורים קטנים בעומק 2 מ"מ בסוליה (כאילו שהצמיג עלה על משהו)

 

במבט שני, התגלה כי הצמיגים מ 2001...

 

אני זקוק לצמיגים משומשים לתקופה יחסית קצרה (כשנה) בא אסע עד כ 10,000 ק"מ.

מה אתם חושבים?

פורסם

נעשה דבר כזה,תביא לי 500 שקל,חסכתי לך נזק לרכב,לבריאות וחסכתי לך 500 שקל.

 

במידה שלך אפשר להביא צמיג טוב ב2400 לרביעייה או לחילופין סיני 30% פחות.

פורסם

למקרה שלא הבנת. לא.בשום פנים ואופן לא.גם לא בחינם.אחרי כל כך הרבה שנים זה בהחלט כמו שהגדיר מישהו לא מזמן פה בפורום הופך להיות "פלסטיק למלגזות".מעניין מי כן יקנה את הצמיגים האלה?(רמז! פראיירים לא מתים הם מתחלפים).

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

שלא תעז אפילו לחשוב על זה!

לאחר 9 שנים, הגומי ייבש לגמרי ובשילוב עם האספטל הרותח בקית שמתקרב, מספיק שתעלה על אבן קטנה בכביש והצמיג פשוט יקרע :-(

פורסם
ברור שלא לגעת. לא הייתי שם אפילו לא כספייר.

 

אתה יכול לסגור בסביבות 2400-2500 צמיג טוב במידה הזו.

אני לא אגיד לאיזה מותג אני מתכוון כדי שלא יגידו שאני משוחד.

 

הבנתי...

 

דרך אגב אייל, לא אקרא לך משוחד אבל אשמח לקבל המלצה לסט במחיר של עד 2400.

 

אני מעונין יותר בצמיג עם דופן קשיחה ככל האפשר (להקטנת זווית הגלגול) מאשר בצמיג דביק

פורסם

אחי רכש TOYO T1R טריים, טריים במחיר של 630 ש"ח לצמיג במידה שלך.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אתה בטוח? צמיג במידה 225/45/17 ב 600 ש"ח?

לפני כחודשיים כשחיפשתי צמיג במידה 195/65R15 מצאתי יוקוהומה A-Drive ב 500 ש"ח...

 

לפני חודש החלפתי זוג צמיגים במידה 195/65R15, קניתי TOYO יפניים ב-600 ש"ח.

נראה שאתה חובב מקומות יקרים...

 

לך לאנטון ברחוב יפת ביפו.

×
×
  • תוכן חדש...