Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בתאריך 26.3.10 נפגשו חברי הסניף הירושלמי של מועדון החמש להרמת כוסית לפסח.

 

למפגש הוזמנו מנכ"ל המלון הסקוטי מר רימון ואנשי ציוותו .

 

רכז הסניף אילן גורן, הודה למר רימון ואנשי הצוות על אירוח המפגשים השבועיים במקום, ומסר להם תעודת הוקרה ודיגלון בשם

 

הנהלת מועדון החמש והסניף הירושלמי.

תמונה0019.jpg

תמונה0020.jpg

תמונה0021.jpg

תמונה0022.jpg

תמונה0023.jpg

תמונה0024.jpg

תמונה0025.jpg

תמונה0026.jpg

פורסם

יפה מאד.

התייחסות יפה למי שעזר למפגש, ונותנת את האפשרות לפתח שוב קשר בעתיד.

 

היו גם רכבים? תמונות? משהו?

מתי ולאן המפגש עובר בהמשך?

 

 

 

 

בברכה

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

היו גם רכבים? תמונות? משהו?

 

טוב מאוחר מלעולם לא,

היום קשה להאמין אבל שבוע שעבר היה גשם מטורף בירושלים בשעת האירוע

ועלכן היו מעט מכוניות ובגלל הגשם גם אין צילומים.

בכל מקרה היה אירוע מכובד, הרמת כוסית לפסח ותודות למלון הסקוטי ועובדיו על האירוח מדי שבוע.

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

פורסם
טוב מאוחר מלעולם לא,

היום קשה להאמין אבל שבוע שעבר היה גשם מטורף בירושלים בשעת האירוע

ועלכן היו מעט מכוניות ובגלל הגשם גם אין צילומים.

בכל מקרה היה אירוע מכובד, הרמת כוסית לפסח ותודות למלון הסקוטי ועובדיו על האירוח מדי שבוע.

 

 

רמי...

אני לא רוצה להכנס לויכוח כזה או אחר, אך גם שבוע לפני כן, ביום שמשי, לא היתה מצוקת חניה של ממש אצל הסקוטים.

חבל שראשי הסניף הירושלמי של המועדון לא מוכנים לקבל את היד המושטת אליהם לשלום מכיוון הטוביה.

נוצרה כאן הזדמנות, ובמקום ללכת ולחפש מקום אחר, יש מקום לבוא ולאחד את השורות למען חובבי רכבי האספנות באשר הם. זה יעשה רק טוב לכולם, כולל (ואולי אפילו בעיקר) למועדון החמש.

יש מקום, שהמפגש בטוביה, אשר החל כמפגש של מועדון החמש, יחזור ויהיה מפגש של מועדון החמש, ואני מוכן לתרום מזמני וממרצי לטובת העניין, ואף העברתי מסרים ברוח זאת לגורמים הרלוונטיים במועדון.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם
רמי...

אני לא רוצה להכנס לויכוח כזה או אחר, אך גם שבוע לפני כן, ביום שמשי, לא היתה מצוקת חניה של ממש אצל הסקוטים.

חבל שראשי הסניף הירושלמי של המועדון לא מוכנים לקבל את היד המושטת אליהם לשלום מכיוון הטוביה.

נוצרה כאן הזדמנות, ובמקום ללכת ולחפש מקום אחר, יש מקום לבוא ולאחד את השורות למען חובבי רכבי האספנות באשר הם. זה יעשה רק טוב לכולם, כולל (ואולי אפילו בעיקר) למועדון החמש.

יש מקום, שהמפגש בטוביה, אשר החל כמפגש של מועדון החמש, יחזור ויהיה מפגש של מועדון החמש, ואני מוכן לתרום מזמני וממרצי לטובת העניין, ואף העברתי מסרים ברוח זאת לגורמים הרלוונטיים במועדון.

 

יוני...

ראשית אני רוצה להתייחס לבעייתיות שיש בניהול המפגשים, גם במסיבת האביב של טוביה מאתמול נכחו שני רכבים (שלי ושל קובי בעל המקום). נכון קובי פתח את המקום רק בשבילי וגם יצא לי לשוחח אותו שיחה עמוקה בנושא המפגשים. אבל זה לא נקרא מפגש. אני לא בא חס וחלילה לנגח או לריב, רק להדגיש את הקושי שבהרמת מפגשים. אני מברך על נכונותך לתרום לטובת העניין, לדעתי אין סיכסוך כפי שמתואר בפורום הסגור וכפי שמתבטא במרחב הוירטואלי. במציאות עברנו כברת דרך ארוכה מאוד וישנה עוד מדרגה אחת קטנה שיש לעבור ולאחד את השורות.

 

שנית אני רוצה לנצל את ההזדמנות (שלא התאפשרה במסיבת האביב בטוביה) ולהזמין בשם אילן את כל החברה מטוביה לטיול לסטף בשבוע הבא. נא להגיע בהמונינו ונוכל להגיע להסכמה שתתאים לרובינו. עם כל הכבוד (ויש כבוד) לידידנו מהפורום הסגור, הירושלמים צריכים להחליט בעצמם מה טוב להם ואיפה מתאים להפגש. כך שנשיג את המיטב. אני יודע שירושלמים רבים אינם פוקדים את הפורום וקולם ישמע רק במפגש.

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

פורסם
יוני...

ראשית אני רוצה להתייחס לבעייתיות שיש בניהול המפגשים, גם במסיבת האביב של טוביה מאתמול נכחו שני רכבים (שלי ושל קובי בעל המקום). נכון קובי פתח את המקום רק בשבילי וגם יצא לי לשוחח אותו שיחה עמוקה בנושא המפגשים. אבל זה לא נקרא מפגש. אני לא בא חס וחלילה לנגח או לריב, רק להדגיש את הקושי שבהרמת מפגשים. אני מברך על נכונותך לתרום לטובת העניין, לדעתי אין סיכסוך כפי שמתואר בפורום הסגור וכפי שמתבטא במרחב הוירטואלי. במציאות עברנו כברת דרך ארוכה מאוד וישנה עוד מדרגה אחת קטנה שיש לעבור ולאחד את השורות.

 

שנית אני רוצה לנצל את ההזדמנות (שלא התאפשרה במסיבת האביב בטוביה) ולהזמין בשם אילן את כל החברה מטוביה לטיול לסטף בשבוע הבא. נא להגיע בהמונינו ונוכל להגיע להסכמה שתתאים לרובינו. עם כל הכבוד (ויש כבוד) לידידנו מהפורום הסגור, הירושלמים צריכים להחליט בעצמם מה טוב להם ואיפה מתאים להפגש. כך שנשיג את המיטב. אני יודע שירושלמים רבים אינם פוקדים את הפורום וקולם ישמע רק במפגש.

 

 

לגבי יום שישי, אני נתבקשתי ע"י קובי שלא להגיע, ואני יודע שכך נתבקשו עוד אנשים, ולכן מסיבת האביב לא יצאה אל הפועל.

אני מסכים איתך לחלוטין שרק הירושלמים צריכים לקבוע לעצמם היכן להיפגש, ולא אף אחד אחר, אך ישנה הרגשה כי יש מי שמושך בחוטים ולא מאפשר לנו לעשות את אשר אנו חפצים, ולאחד את השורות, מטעמי פוליטיקה.

מה שקורה הלכה למעשה, לצערי הרב, הוא ששני המפגשים דועכים, כפי שצפינו בתחילה.

כעת, כל שנותר הוא ע"מ למנוע קריסה של שני המפגשים הוא איחוד השורות. אין ברירה אחרת. וכדאי מאוד לנצל את ההזדמנות שנוצרה, ובמקום לחפש מקום חדש, לבוא ולהתאחד עם המפגש בטוביה.

רוב הדם הרע כבר חלף, רוב הרוחות כבר נרגעו, ואני חושב כי גם הירושלמים אשר היו המתנגדים הגדולים לאיחוד (משני הצדדים) כבר נרגעו.

 

לגבי הקושי שבהרמת המפגשים, אני יודע היטב שזה לא קל. ולמרות שאני יודע שזה לא קל (אפילו קשה מאוד), אני מוכן לתרום מזמני וממרצי לטובת הרמת המפגשים המשותפים הללו.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם

נושא מפגש י-ם נשחק עד דק, את דעתי כתבתי:

 

" ירושלים אינה משופעת במקומות ראויים למפגש אספנות, למרות שאת

המפגש עושים האנשים ולא המקום, ישנה חשיבות גדולה לצורת המפגש!

 

המקום צריך קודם כל "בעל בית" שיסכים לארח, וזה (כפי שהתברר באיחור) לא פשוט,

הוא צריך להכיל מקומות להרבה כלי רכב ולהיות במרחק הליכה וצפייה מהרכבים, החונים!

המקום צריך להיות פתוח בשעות האופייניות למפגש, ובי-ם אם לומר בעדינות, לא תמיד

המפגש יהיה רווחי לבעל הבית בגלל כמות המשתתפים.

 

המקום צריך להיות מכובד, נגיש, אוהד, ובסביבה כזו שלא נעלה חמתם של חרדים, אוייבים,

עירייה, שכנים צרי עין, ותאבי בצע!

 

קיטונות של בוז וביקורת נשפכו עליי בפורום הפתוח והסגור של המועדון, חלקן בצדק רובן לא!

ההרגשה של חבריי הוועד שלא היססו להגיד זאת שלא בפני כי אני "בגדתי/השתנתי/עשיתי...

כנגד המועדון" שנתן ועזר לי (רק לי???), המצחיק בכל העניין שאיש לא טרח לשמוע אותי

או אפילו קצת לסנגר...שלא בפני כולם היו גיבורים ויודעי כל, אבל הסיבה היחידה שלא

הכרזתי על הקמת מועדון החמש בזמנו, כי לא היה מקום ראוי ומכובד, ולא יכולתי להתחייב

על כמות אנשיים מכובדת למפגש. אז לא קיבלתי מטרייה אווירית כפי שקורה היום, היחיד

שטרח להגיע היה קובי מילוא...ואחריו כלום!

 

אז בכדי שלא לבזות את המועדון ועצמי, החלטתי לנסות בשיניים להחזיק מפגש

תוך תיקווה שהנס יתרחש, ויהיה מפגש שווה לחזור אז בגדול על ההצעה למפגש החמש!

 

אבל היו שידעו יותר טוב ממני את הדרך והאמת והקימו מפגש אחר!

 

בנוקיה ובמקומות אחרים מגעים למפגש אנשים רבים שאינם חברי מועדון ,

אין מניעה שבי-ם יגיעו חברי מועדון למפגש קצת אחר, ואולי כשיהיה

משהו ראוי להתפאר בו, נמצא פתרון הולם!

 

יש לי ביקורת רבה למועדון בגלל פרשות שונות ומשונות, אבל אני לא רואה בו אויב,

להיפך, אני חושב שחשוב שיאמרו דברים גם אם אינם נעימים תמיד, לאוזן השומעת

רק כך ניתן באמת להתקדם כל הזמן, מי שעקב אחרי יודע, שהדברים נאמרים

מתוך אג'נדה ברורה וידועה בשקיפות מלאה לאורך כל הדרך!

ולא כפי שכבר אמרו עלי מחרב המועדון!

 

בשישי זה ובאחרים נפגשים בטוביה כולם, משם תתחיל חברות ומשם תתחיל הידברות

לא כי זה המקום "שלנו" לא כי האגו משחק תפקיד, פשוט אין מקום אחר כרגע!

 

זה הכל, אני מקווה שלמרות ההגבלה שלי בפורום דברי יאמרו כפי שנכתבו,

פשוט כי חשוב שהם יאמרו - רן"

 

אנחנו נפגשים בטוביה מי שחשוב לו לבוא ולהינות מרכבי אספנות מוזמן, מי שחשוב ולו לריב ולנפח אגו

שיסע לכנסת וזהו-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

רם,מתי הטיול ?

אני אישית לא הגעתי לטוביה בגלל בעית כשרות (פסח)

יום שישי הקרוב נפגש!!!

CITROEN XM V6 BVM AMBIANCE

CITROEN XM V6 BVA EXCLUCIVE

CITROEN XM TURBO CT BVA VSX

פורסם

הי לחברים מירושלים

גם אני אצטרף לטיול שלכם לסטף

אנסה לצרף עוד חברים מהשפלה והסביבה( אפילו שאינם חברי המועדון )

מחכה ליותר פרטים על הטיול

ראובן נזירי,

פורסם

כנראה עקב החג טרם פורסמה הודעת המועדון בדבר הטיול, אז הנה הפרטים:

 

מפגש ירושלים של מועדון ה-5



יוצא לטיול לסטף

 

בתאריך 9 לאפריל 2010 יום ו'



נפגשים ברחבת הכניסה להר הרצל

בשעה: 13:30

משם נצא בשיירה דרך עין כרם להר איתן ולסטף

מצורפת מפה

 

כולם מוזמנים



פרטים נוספים: אילן גורן- 5272562- 050

חג שמח

סטף.JPG

Renault 4 - 1969

Renault 4 - 1974

http://www.milons.co.il/renault4

×
×
  • תוכן חדש...