Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

די מזמן אנשים טובים ניסו לגנוב לי את הסמל הקדמי בפולו

(ע"י שבירת הפלסטיק סביבו) הם כנראה לא הצליחו אבל כעת

הסמל רופף ו"נכנס" פנימה לתוך הגריל. (מצורפים תמונות)

ואני מחזיר אותו למקום עד הפעם הבאה...

הייתי שמח לדעת איך ובמה אפשר להדביק כזה דבר

תודה לכל העונים.

IMG_0382.JPG

IMG_0383.JPG

IMG_0384.JPG

פורסם

אתה יכול עם סיליקון בצבע שחור. אני אישית הייתי מדביק עם דבק אפוקסי, או מרק אפוקסי (דבק שהוא כמו פלסטלינה) ואחרי שהוא טיפה מתקשה (5\10 דקות), להחליק אותו עם אצבע רטובה. חוזק סופי אחרי 20 דקות. לעומת סיליקון שמתקשה 24 שעות (במקרה הטוב). בנוסף אתה גם יכול לצבוע אותו אחר כך עם צבע שחור מכחול עדין, כך זה יראה כמו פלסטיק.

פורסם

עדיף עם סיליקון, עוד לא נולד הדבק שידביק בקליט באופן מוחלט.(היתרון של סיליקון שהוא גמיש גם אחרי שמדביקים אותו)

פורסם

מדביק בשניות הכל כולל אצבעות.

אני נתקלתי בו בהקשר לאפליקציה אחרת ומאז השתנו חיי. כל צעצועי הילדים, פלסטיקים באוטו וכל מה שזז אצלי בבית מודבק עם זה.

גם אני הדבקתי סמל קידמי שנפל כל הזמן, לקח לי 20 שניות.

×
×
  • תוכן חדש...