Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני מבקש יעוץ בקשר לרכב מסוג סובארו DL מודל 88.

יש לי שכן פנסיונר שהוציא את הרכב מהחברה.

הרכב מודל 88,יד ראשונה,218.000 קילומטאז',מנוע 1600, אוטומט.

הרב בן 22 שנה.

לרכב אין טסט מהראשון לחודש שנת 2009.

כמדומני, לרכב שמעל לגיל 20 שנה דורש טסט פעמים בשנה.

נכון לעכשיו אין לרכב 3 טסטים.

כמה כל טסט עולה לרכב הזה כפול 3 פעמים?

 

מצב פנימי של הרכב - חדש.

ממש מהמחברה!

 

מצב חיצוני-

1.על המיכסה מנוע יש כמו "גלי" צבע דהויים. הוא טוען שזה ווקס שהוא מרך על האוטו וזה יורד אם סמרטוט.

2.בשני המעקים הצדדים של השימשה האחורית יש קצת ריקבון בפח, ופלסטיק אחד ערוך חסר שם.

חוץ ממש שרשמתי על המיכסה מנוע והמעקים הרכב חדש!

הרב בצבע כחול מטאלי.

הבנאדם מוכן לקבל על הרכב 1000 שקל.

 

כדי ליקנות את האוטו?

מישתלם?

מה מצב השוק של הרכב?

 

תודה מראש.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה זאת אומרת שלא צריך טסט פעמים בשנה?

לרכב אספנות לא צריך טסט פעמים בשנה.

רכב מעל ל20 שנה ניקרא "רכב מיושן" אשר מחוייב בטסט פעמים בשנה.

 

תקנו אותי אם אני טועה.

בבקשה עוד קצת תגובות האם כדי או לא.

218.000 קילומטראז לרכב כזה נחשב הרבה?

פורסם

218.000 קילומטראז לרכב כזה נחשב הרבה?

 

אתה שואל ברצינות אם 218K לרכב בן 22 זה הרבה?

 

התשובה היא לא. זה לא הרבה... :roll:

 

קח את הרכב, וסע לשלום.

פורסם

מצב השוק? רע. זה אוטו בן 22 שמוצע למכירה ב1000 ש"ח. הרי התשובה

218 אלף ק"מ חלקי 22 שנה זה 10K בשנה, אבל בגיל הזה יש עוד כמה פרמטרים...

בדוק טוב טוב כמה יעלה להעביר את הרכב טסט, שלא תיכנס כאן לבור בלי תחתית

בהצלחה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אתה לא צריך לשלם על שלושה טסטים אלא רק על טסט אחד.

במידה ולא ידעת, ברכב מיושן שעובר טסט פעמיים בשנה משלמים בכל פעם כמחצית מאגרת הרישוי השנתית. לא משלמים כפול.

אתה (או הבעלים הנוכחי, מה שיוסכם בינכם) כן צריך לשלם את אגרת הרישוי של שנה שעברה (במידה ולא שולמה) וכן של השנה הנוכחית, להעביר את הרכב טסט ורק אחר כך תוכל לבצע העברת בעלות כחוק.

 

בדיקת מעבדה - רק אם תפספס טסט נוסף.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הטסט לרכב מעל 20 שנה, הוא זול פי 2 מטסט רגיל (מיותר לציין למה).

אם אתה מוגבל בכסף שווה לך להחזיק את הרכב שנה ואז לגרוט אותו תמורת 3000 שקלים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אתה לא צריך לשלם על שלושה טסטים אלא רק על טסט אחד.

במידה ולא ידעת, ברכב מיושן שעובר טסט פעמיים בשנה משלמים בכל פעם כמחצית מאגרת הרישוי השנתית. לא משלמים כפול.

אתה (או הבעלים הנוכחי, מה שיוסכם בינכם) כן צריך לשלם את אגרת הרישוי של שנה שעברה (במידה ולא שולמה) וכן של השנה הנוכחית, להעביר את הרכב טסט ורק אחר כך תוכל לבצע העברת בעלות כחוק.

 

בדיקת מעבדה - רק אם תפספס טסט נוסף.

 

מה זאת אומרת לשלם רק על טסט אחד?

אני יודע שכל חצי שנה משלמים רק חצי מהתשלום של הטסט, ובחצי שנה אחרי זה כבר ניהיה סכום מלא.

למה אתה מיתכוון כשאתה אומר חצי אגרת רישוי שנתית? בחצי השנה הראשונה עושים טסט, משלמים חצי מסכום הטסט, ובחצי שנה אחריה עושים אותו הדבר ומשלמים את היתר?

אולי פיספסתי משהוא, תוכל לפרט...

הרכב פיספס מהראשון לחודש 2009 ועד 2010 שלוש טסטים כבר.

 

כן, להעביר בעלות אפשר רק אחרי שהרכב הועבר טסט.

האם אני יכול בפועל לגשת להעביר את הרכב טסט כאשר הוא עדין לא על שמי, או שהבעלים הנוכחי צריך לקחת אותו?

 

תודה!

פורסם

רכב מיושן עובר טסט פעם בחצי שנה ואתה משלם כל פעם חצי מאגרת הרישוי השנתית למשרד התחבורה ומחיר של טסט אחד למכון הרישוי.

 

אם אתה לוקח את הרכב לטסט עכשיו, אחרי שנה וחצי ו-3 טסטים ש"הפסדת":

אתה משלם על טסט אחד (מחיר טסט כ-60 שקלים) כי הרכב עובר מבחן אחד בפועל, אתה לא עובר 3 טסטים ברצף בגלל שדילגת על 3.

אתה משלם אגרת רישוי של שנה וחצי (חצי שנה כפול 3) - זה יצא לך כ-1500 שקלים.

אתה יכול לגשת עם הרכב לטסט אם יש לך ייפוי כוח מבעל הרכב.

Seat Leon 1.4TSI, Manual

--

Will Vag-Com For Food

פורסם
רכב מיושן עובר טסט פעם בחצי שנה ואתה משלם כל פעם חצי מאגרת הרישוי השנתית למשרד התחבורה ומחיר של טסט אחד למכון הרישוי.

 

אם אתה לוקח את הרכב לטסט עכשיו, אחרי שנה וחצי ו-3 טסטים ש"הפסדת":

אתה משלם על טסט אחד (מחיר טסט כ-60 שקלים) כי הרכב עובר מבחן אחד בפועל, אתה לא עובר 3 טסטים ברצף בגלל שדילגת על 3.

אתה משלם אגרת רישוי של שנה וחצי (חצי שנה כפול 3) - זה יצא לך כ-1500 שקלים.

אתה יכול לגשת עם הרכב לטסט אם יש לך ייפוי כוח מבעל הרכב.

 

תודה יותם!

את המחיר של הטסט והאגרת רישוי היכן משלמים, בטסט עצמו או בבנק הדואר?

מהיכן מסיגים טופש יפוי כוח?

ואיזה פרטים צריך שיהיה רשום בו?

בנוסף ליפוי כוח יש צורך גם בתעודה מזהה של בעל הרכב?

 

תודה.

פורסם
האמת קצת התפלאתי שמישהו מחפש תאוטו הזה השוק שלו לא מי יודע מה

אתה מתכוון לסובארו לאונה?

 

אני חושב שהיא ניקראת גם לאונה.

פורסם

לאונה זה שם הדגם, DL וGL ודומים זה רמת הגימור והתוספות ברכב. DL זה הדגם הבסיסי.

וכפי שרשמתי לפותח השרשור בה"פ, אם הוא לא לוקח, שיתן לי את הפרטים ואני אטפל בה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.


×
×
  • תוכן חדש...