Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5937 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Buki, אם הבנתי אותך נכון אתה יודע בוודאות שאפשר להעביר בעלות על רכב שאין לו רישוי בתוקף במשרד הרישוי? ניסיון אישי?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן, יודע בוודעות, ועשיתי את זה אישית לפני כמה חודשים.

ניתן להעביר בעלות על רכב כמו זה שנידן כאן, כלומר כזה שעוד לא צריך בדיקת מעבדה.

צריך לשלם את כול החובות לפני ההעברה.

אם עברו מעל שנתיים ללא טסט והרכב הוא רכב מיושן- הוא כבר נחשב מורד מהכביש, ולא ניתן להעביר בעלות.

 

 

פורסם

אם מיצתיידים בשוברים של העלויות של הטסטים, אפשר לעשות את העברת בעלות ללא טסט גם בבנק הדואר או רק במישרד הרישוי?

פורסם

אי אפשר בבנק הדואר.

תגיד, הצד המכאני לא מעניין אותך בכלל?

האוטו מניע? נוסע? תתחיל מזה, ואז תחשוב, איך אתה מעביר בעלות. להעביר בעלות זה הבעיה הכי קטנה שלך.

 

 

פורסם

מה יכול להיות בצד המכאני?

הרכב יד 1, עם ק"מ מועט,במצב פנטסטי כמו שפותח השירשור טוען,אז מה יכול להיות שם? הרכב עמד שנה וחצי, למי שלא יודע, סובארו נבדלת משאר הרכבים ובמיוחד הדיאל.

מה כבר יכול להיות שם? גומיות? תחליף את כל הצינורות במנוע + צינורות דלק מתחת לרכב, אתה מגיע ל 200-300 שקל גג (מניסיון).

אז מה יכול להיות שם? ניקוי קרבורטור?

גם אחרי שנה וחצי שהרכב עומד,אני מהמר שהרכב יניע מכה ראשונה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

הרכב מניע.

 

לא עניתם לי על השאלה.

בדף הקודם המנהל רשם שיש צורך בשובר (חידוש רישיון הרכב) בישביל לשלם את הסכום של הטסטים החסרים.

 

בעל הרכב אמר לי שאין צורך ביגלל שבמהלך השנה וחצי הוא קיבל את ההזמנות של הטסטים.

זאת אומר יש לו טופס אחד מ2009 שצריך לשלם שמה 900 ומשהו שקלים + עוד טופס מ2010 על סך 400 ומשהו שקלים.

האם הוא צודק ואין צורך שישלחו לו טופס חידוש רישיון?

פשוט ללכת אם הבנאדם לדואר + שני הטפסים של הרישיונות (2009\2010) + הסכום המלא של האגרות של הטסטים (קרוב ל1500 ש"ח) ולשם בדואר?

פורסם

סובארו לויאל אם הרכב עמד שנה וחצי, אז אסור בכלל להניע אותו,

צריך קודם לסובב את המנוע ידנית לטפטף שמן לצילנדרים, וחוץ מזה תהיה בטוח שהצנרת יבשה סדוקה האטמים בקרבורטור יבשים , והרכב לא יניע מכה ראשונה , אולי אם יכניסו ישירות דלק לקרבורטור ויחברו מצבר תקין

 

, אבל יש לסובב את הפולי ידנית אחרי שהכניסו שמן לצילנדרים ואח"כ לנסות להניע

 

לבחור המתלבט, רצוי להכניס את הרכב למוסך (בגרירה לפני הקניה) בכדי שיעשו את ההנעה הראשונית, תבקש שם שיבדקו את הרכב בצורה יסודית, תקלות קטנות בסוף יצטברו להוצאה רצינית,

בדוק שם את המנוע ,מערכת קירור לנזילות ורקבונות

, המערכת מיזוג לדליפות וסימני שמן על הצנרת ,

לפי דעתי האישית, אם יש לך בעיה רצינית במערכת המיזוג אז תשקול שוב את הקניה, כי המנוע הזה יסע עוד הרבה מאוד שנים, אבל הנהיגה ברכב בלי מזגן בקיץ היא סיוט .(החלפת מדחס לדוגמה לא מסתכמת רק במדחס יש לך עוד רכיבים שחייבים להיות מוחלפים איתו , ועבודה...)

בקיצור בדוק היטב את הרכב במוסך ואל תתפתה לרכוש אותו למרות הק"מ הנמוך.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

HEBO,

 

תשובה: כן.

 

הערה אישית: די, בבקשה די, אני לא יכול לראות שאלות על טסטים יותר. :evil:

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

זה לא נכון, לא תוכל להעביר בעלות בדואר עד שאין טסט בפועל, ביו אם תשלם את הרישיונות הישנים ובים אם לא תשלם.

אני נתתי לך הסבר מלא בתגובה הקודמת- מה לא מובן שם?

 

 

פורסם

עניתי כן לשאלה שלו לגבי זה שהבעלים אמר לו שיש לו כבר את כל טפסי חידוש הרשיון הישנים ולכן לא צריך להזמין חדשים.

 

בוקי, אתה כתבת כמה הודעות לפני האחרונה "משלם 198 שקל דמי העברת בעלות, וחוזר למשרד הרישוי. והרכב עובר על שמך באותו רגע. לא צריך ביצוע טסט בפועל."

 

מה לא נכון?

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

בסדר, נניח והוא ישלם את הרישונות הישנים.

עדיין אין לו את הרישיון האחרון בשביל לגשת לטסט ואין לו אפשרות להעביר בעלות בדואר. וכשישלחו לבעל הרכב את הרישיון העדכני - יהיה שם עוד סכום לתשלום. אז מה ההגיון בלשלם את הרישיונות הישנים?

 

נ.ב. נראה לי שאם נזכיר את הצורך באישור רכב מיושן לטסט - הבחור ילך לאיבוד לגמרי.

 

 

פורסם
סובארו לויאל אם הרכב עמד שנה וחצי, אז אסור בכלל להניע אותו,

צריך קודם לסובב את המנוע ידנית לטפטף שמן לצילנדרים, וחוץ מזה תהיה בטוח שהצנרת יבשה סדוקה האטמים בקרבורטור יבשים , והרכב לא יניע מכה ראשונה , אולי אם יכניסו ישירות דלק לקרבורטור ויחברו מצבר תקין

 

, אבל יש לסובב את הפולי ידנית אחרי שהכניסו שמן לצילנדרים ואח"כ לנסות להניע

 

לבחור המתלבט, רצוי להכניס את הרכב למוסך (בגרירה לפני הקניה) בכדי שיעשו את ההנעה הראשונית, תבקש שם שיבדקו את הרכב בצורה יסודית, תקלות קטנות בסוף יצטברו להוצאה רצינית,

בדוק שם את המנוע ,מערכת קירור לנזילות ורקבונות

, המערכת מיזוג לדליפות וסימני שמן על הצנרת ,

לפי דעתי האישית, אם יש לך בעיה רצינית במערכת המיזוג אז תשקול שוב את הקניה, כי המנוע הזה יסע עוד הרבה מאוד שנים, אבל הנהיגה ברכב בלי מזגן בקיץ היא סיוט .(החלפת מדחס לדוגמה לא מסתכמת רק במדחס יש לך עוד רכיבים שחייבים להיות מוחלפים איתו , ועבודה...)

בקיצור בדוק היטב את הרכב במוסך ואל תתפתה לרכוש אותו למרות הק"מ הנמוך.

 

לפי דעתי: מדובר במנוע בוקסר של סובארו,אם יש היה בו שמן לא צריכה להיות שום בעיה,ולעובדה,הרכב הניע בלי בעיות (לדברי פותח השירשור). לגבי האטמים וכל השאר, כמו שאמרתי, אם תעשה חישוב כולל טיפול גדול והחלפת כל הנוזלים ברכב, נניח ברקסים צלחות אם צריך ודברים מסביב גג גג אתה מגיע ל 1500 שקל, נניח גם צמיגים ומצבר, 3000 ש"ח כולל הכל ויש לך רכב אחרי יישור קו.

כמובן הוא גם יכול לנסוע בו כמו שהו (כמו רוב הסובארואים הגרוטאות שמסתובבות על הכביש...).

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

זה שהיה שמן במנוע לא עוזר לאף אחד, המנוע לא עבד, השמן לא שימן את החלקים, חלקים יכולים להיתפס , המנוע יכול להתקע, לא מניעים רכב שעמד שנה וחצי בלי תזוזה ככה סתם, צריך קודם לסובב את הפולי ידנית, תתפלא איזה צרות יכולות להיות לך ברכב במצב כזה,

 

לבחור המתלבט, גרור את הרכב למוסך שיבדקו שם, ואל תנסה להניע לבד.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

יכול כן,סביר להניח אולי.

לפי דעתי :

מנוע של סובארו בתצורת בוקסר,יתרונו הגדול הוא בכך שחלקיו טבולים בשמן,יש שמן על הבוכנות גם כשהרכב מדומם,להבדיל משאר תצורות של מנועים בהם השמן יורד לתחתית(הקרטר), ולכן, הסיכוי שהמנוע ייתפס כל עוד יש בו שמן הוא דיי בספק, ומכאן נובעת גם אמינותו המופלגת מכיוון שיש בלאי מועט בהנעה-דבר שהוא דיי קריטי עבור תצורות מנוע אחרות.

ואם עדיין לא שמת לב,בעל הרכב הניע אותו אחרי שנה וחצי בלי בעיה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.


×
×
  • תוכן חדש...