Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה יותם!

את המחיר של הטסט והאגרת רישוי היכן משלמים, בטסט עצמו או בבנק הדואר?

מהיכן מסיגים טופש יפוי כוח?

ואיזה פרטים צריך שיהיה רשום בו?

בנוסף ליפוי כוח יש צורך גם בתעודה מזהה של בעל הרכב?

 

את אגרות הרישוי משלמים בדואר. ניגשים למשרד הרישוי, שם מבררים מה גובה החוב שצבר הרכב ומנפיקים שובר תשלום בהתאם. את השובר משלמים בבנק הדואר ואז אפשר לגשת למכון הרישוי ולהעמיד את הרכב למבחן רישוי (טסט). את עלות המבחן משלמים במכון הרישוי.

טופס ייפוי כוח מצורף לרישיון הרכב אותו תקבל במשרד הרישוי. כל הפרטים שצריך למלא מופיעים עליו.

לא צריך תעודה מזהה של בעל הרכב.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
את אגרות הרישוי משלמים בדואר. ניגשים למשרד הרישוי, שם מבררים מה גובה החוב שצבר הרכב ומנפיקים שובר תשלום בהתאם. את השובר משלמים בבנק הדואר ואז אפשר לגשת למכון הרישוי ולהעמיד את הרכב למבחן רישוי (טסט). את עלות המבחן משלמים במכון הרישוי.

טופס ייפוי כוח מצורף לרישיון הרכב אותו תקבל במשרד הרישוי. כל הפרטים שצריך למלא מופיעים עליו.

לא צריך תעודה מזהה של בעל הרכב.

 

על מנת לדעת את סכום הטסטים של הרכב חייבים להגיע ישירות למישרד הרישוי?!

גם בישביל טופס יפוי כח חיבים להגיע למישרד הרישוי?

פורסם

על גריטה משלמים 3000

רישון לרכב +1000(מחיר הרכב) נניח 1500 (אני לא מכיר את המחירים ).

קנה את הרכב, רישיון תהנה ממנו קצת ואולי אפילו תצא ברווח :-D

לא רק אני חשבתי על זה , נכון ?

פורסם

סכום הטסטים במשרד הרישוי או שבעל הרכב יצור קשר לבירור בטלפון או לבקש להזמין טופס חידוש רשיון, טופס ייפוי כח אפשר גם בסניפי דואר שמבצעים העברת בעלות.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אז על מנת לדעת את סכום הטסטים של הרכב כן חייבים או לא חייבים להגיע למישרד הרישוי?

אפשר בטלפון?

ואת החידוש רישיון רכב שולחים לבעל הרכב בדואר?

פורסם

בעל הרכב יכול לברר טלפונית וישנה אפשרות להזמין טופס חידוש רשיון במענה הממוחשב (עד כמה שזכור לי) אשר נשלח בדואר.

או שניתן לגשת ולברר במשרד הרישוי ובמקום להדפיס טופס תשלום רשיון רכב אשר איתו נגשים לטסט.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
מבררים מה גובה החוב שצבר הרכב ומנפיקים שובר תשלום בהתאם.

מה זה השובר הזה? דף?

צריך אותו ממשרד הרישוי או שיש אותו בדואר?

אם אחרי ברור יודעים מה הסכום הכולל של הטסטים, מבקשים בטלפון שילחו את טופס חידוש הרישיון רכב בדואר ואפשר ישר לגשת לדואר ולשלם את הטסטים?

פורסם

אחרי ברור טלפוני במשרד הרישוי צריך לחכות שרישיון הרכב עם החוב המעודכן יגיע לבית הבעלים של הרכב - זה לא לוקח בערך שבועיים-שלושה.

השובר עליו דיברתי הוא אותו טופס שקראת לו "טופס חידוש רישיון הרכב".

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אחרי ברור טלפוני במשרד הרישוי צריך לחכות שרישיון הרכב עם החוב המעודכן יגיע לבית הבעלים של הרכב - זה לא לוקח בערך שבועיים-שלושה.

השובר עליו דיברתי הוא אותו טופס שקראת לו "טופס חידוש רישיון הרכב".

 

וואו ,שבועים ימים....

צריך לקחת את החידוש רישיון רכב לדואר בישביל לשלם את הטסטים?

פורסם

ניתן לגשת ישיות למשרד הרישוי ולהדפיס טופס חידוש רשיון רכב במקום אם אתה לא רוצה לחכות.

משלמים בדואר. אולי יש עוד מקומות שמאפשרים תשלום אך אני לא מכיר.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

בחור יקר, רשמו לך דברים נכונים לגבי אופן קבלת רישיון רכב, תשלום האגרות וכל שאר הדברים הביורוקרטיים.

אבל אף אחד לא רשם את הדבר החשוב ביותר- אין סיכוי, שכל ההוצאות שלך יסתכמו ה2500 שקל. אי אפשר לקחת אוטו שעמד שנה וחצי, ופשוט להניע ולנסוע. צפה להוצאה נוספת של לפחות עוד כמה אלפים. ועוד דבר - למה הרכב העומד ככה ולא נמכר לפני שנה וחצי במחיר נורמאלי?

 

 

פורסם

יש עידכון קטן.

דיברתי היום אם בעל הרכב, ואמרתי לו שבישביל לשלם את האגרות של הטסטים צריך טופס חידוש רישיון רכב, ושהוא צריך לדבר אם משרד הרישוי שישלחו לו בדואר.

הוא אמר לי שאין צורך ביגלל שבמהלך השנה וחצי הוא קיבל את ההזמנות של הטסטים.

זאת אומר יש לו טופס אחד מ2009 שצריך לשלם שמה 900 ומשהו שקלים + עוד טופס מ2010 על סך 400 ומשהו שקלים.

האם הוא צודק ואין צורך שישלחו לו טופס חידוש רישיון?

פשוט ללכת אם הבנאדם לדואר + שני הטפסים של הרישיונות (2009\2010) + הסכום המלא של האגרות של הטסטים (קרוב ל1500 ש"ח) ולשם בדואר?

ואז אפשר לישלוח את הרכב לטסט בפועל?

צריך לשלם גם שם משהו?

 

לבחור מעלי-

לבנאדם לא היה אכפת אם כן לימכור את הרכב או לא. פשוט המתין.:lol:

 

תודה.

פורסם

לאור ניסיון העבר שלי העיסקה לא כדאית מכיוון שיש השקעה על רכב שעמד שנה וחצי וכיום בסכום של 4000 ש"ח אתה יכול לקנות סובארו ליאונה משנות ה-90 עם טסט. היה לי רכב כזה מודל 87 והוא לא חסכוני בצריכת דלק. לפי דעתי הרכב שווה בתור חלקי חילוף כלומר אדם שיש לו רכב זהה והוא צריך חלפים.

פורסם

אני גולש מסלולרי, ולכן קשה לי לצטט הודעות, תסלחו לי.

פותח השירשור - הדרך המהירה והמיידית להעביר את הרכב על שמך היא לגשת עם בעל הרכב לסניף משרד הרישוי, עם תעודות הזהות של שניכם. הם שם ידפיסו את הרישיון האחרון עם הסכום העדכני. אתה משלם אותו, למשל טלפונית בכרטי אשראי או בדואר הקרוב, משלם 198 שקל דמי העברת בעלות, וחוזר למשרד הרישוי. והרכב עובר על שמך באותו רגע. לא צריך ביצוע טסט בפועל.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...