אני צריך את עזרתכם תאמרו לי האם פיאט קבריולט 1300 יותר טוב מפיאט קבריולט 1600?
ב1600 אני יודע שהגג שלה חשמלי וב1300 הוא ידני אבל מה העוד שונה בינהם?
לגבי המנוע נראה לי שב1300 הוא 60 כוחות סוס וב1600 הוא 89 כוחות סוס
האם מנוע של V16 כוחות סוס 85 יותר טוב מהמנוע של ה1600 שהוא 89 כוחות סוס?
והאם יש מנוע V16 למנוע של 1600 ? תודה על העזרה זה די חשוב ברכישה ההולכת וקרבה