Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5950 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע טוב

שמתי לב שהצינור יניקת אוויר שיוצא מהפילטר אוויר אצלי קרוע באחד החיבורים,

רציתי לדעת

א. האם זה מפריע לפעולת המנוע מכיוון שאין יניקה מסודרת ?

ב. האם כדאי לחבר בנתיים עם איזולירבנד עד שאמצא צינור אחר ?

ג. יש אפשרות הדבקה אחרת ?

ד. היכן או אם משהו יכול לתת לי קישור לקנייה באיבי

מיכוון שכאן בארץ זה עולה בסביבות 1000 ש'ח ומעלה?

הרכב הוא גולף שנת 99 מנוע 1.8 אוטו',

 

תודה לעונים

מיכאל

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדעתי עדיף לך לסתום את החתך הזה עם דבק באופן זמני כמו שאמרת, כדי שלא ישאבו לך גופים זרים לתוך המנוע

ואתה לא חייב לקנות חדש מאיביי, אפשר להשיג משומש ותקין בפירוקיה

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תודה ,

עברתי כמה וכמה פירוקיות ואין בנימצא.

לכן חשבתי על אפשרות של קניה באיבי

או לעצה אחרת.

תודה מראש.

פורסם

פרק את המקורי, ראה מה המק"ט שלו ואז תריץ את זה ב EBAY. [בד"כ מתחיל ב 1J0]

בלי קשר, תרים טלפון למחסן החלקים של צ'מפיון ושאל מחיר על פי המק"ט. לפעמים יש הפתעות גדולות בדמות מחירים זולים בצורה מפתיעה לחלק מהרכיבים.

 

בנוגע לרכישת רכיבים מפירוק, במיוחד כאלה בתא המנוע, אני עובד לפי כלל פשוט : אם הרכיב התבלה, אז גם הרכיב מפירוק יתבלה, לכן חבל מראש על הכסף.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני עוד לא נתקלתי במחיר זול מתחת למכסה המנוע :)

דוגמא, צינור נשם בצורת Y

520 שקל כולל מע"מ

אהה בעצם יש חלק זול 7 שקל לO-RING בשביל חיישן טמפרטורה. :lol:

אייל תן דוגמא למשהו זול שיצא לך להיתקל בו :)

פורסם

תודה חברים,

ותודה ענקית לך רפי לין על הה'פ,

קיבלתי כתובת של אתר שמתמחה בקונצרן פולסוואגן עם הפניה לשני

אנשים מדהימים,

דיברתי עם גיא ונעזרתי מעל המצופה.

הנה הכתובת

http://www.musach.co.il/details.asp?id=504

 

רפי לין, לך צריך לומר כמו שנוהגים לומר

"יישר כך"

תודה לכולם

מיכאל

×
×
  • תוכן חדש...