Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מישהו ראה


שמר
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את הסיטרואן קנגו ,סליחה, ברלינגו המחודשת ? :shock:

 

איפה הגענו ? סיטרואן מעתיקים מרנו ?

 

מה השלב הבא ?

רנו יוציאו מכוניות עם הגה ושילדה מופתיים?

רנו יוציאו מכונית הידרופניאומטית?

 

איך פיז'ו הורגים את החברה הזאת , איך ? :oops:

פורסם

לא ראיתי, אבל לא צריך להסחף.

הברלינגו מעולם לא היתה אות ומופת לסיטרואניות, אלא סתם טנדרון אפרורי.

דווקא הקנגו יותר מקורי ומעניין, כן שאם סיטרואן מעיתיקם מרנו, במקרה הזה זה בסדר.

 

אני מאמין שבסופו של דבר סיטרואן תפרח תחת כנפי פג'ו, בדיוק כמו שאלפא פורחת תחת כנפי פיאט. לקח להם כמה שנים למצוא את הנוסחה והמיצוב הנכון, אבל עכשיו זה עובד.

 

גם בסיטרואן ה C5 וה C3 הן סימן מעודד.

פורסם
לא ראיתי, אבל לא צריך להסחף.

הברלינגו מעולם לא היתה אות ומופת לסיטרואניות, אלא סתם טנדרון אפרורי.

דווקא הקנגו יותר מקורי ומעניין, כן שאם סיטרואן מעיתיקם מרנו, במקרה הזה זה בסדר.

 

אני מאמין שבסופו של דבר סיטרואן תפרח תחת כנפי פג'ו, בדיוק כמו שאלפא פורחת תחת כנפי פיאט. לקח להם כמה שנים למצוא את הנוסחה והמיצוב הנכון, אבל עכשיו זה עובד.

 

גם בסיטרואן ה C5 וה C3 הן סימן מעודד.

 

מסכים לגבי הקביעה שהקנגו יותר מעניין , אבל זו הטענה. רנו היום מובילים בעיצוב חדשני ,וPSA הרחק מאחור גם בעניין הזה.

לגבי ה-C5 וה-C3 , קשה לי להסכים.נכון ,ל-C5 יש אפקט הגעה , והיא מסובבת ראשים כשהיא מגיעה,אבל באופן כללי היא מכוערת ובנאלית למדי.

ה-C3 , גם היא ,נופלת חזק עם החלק הקדמי ,למרות הפרופיל שמזכיר 2CV איכשהו.

סיטרואן שבוייה בידי פיז'ו כבר מעל 20 שנה ,ו-3 דורות לפחות.לא ראיתי כזו התקדמות מדהימה.

אם סיטרואן היו ממשיכים בפיתוח ה-DS וה-CX ,היינו צריכים היום לקבל משהו הרבה הרבה יותר טוב מה-C5...

פורסם

הברלינגו היא המכונית שהכי נהנתי להתפרע איתה...

רק בגללה אני מחזיק מהאחיזה של הצרפתיות...

אני ממש אוהב את הברלינגו.....

haters will hate

פורסם
לא ראיתי, אבל לא צריך להסחף.

הברלינגו מעולם לא היתה אות ומופת לסיטרואניות, אלא סתם טנדרון אפרורי.

דווקא הקנגו יותר מקורי ומעניין, כן שאם סיטרואן מעיתיקם מרנו, במקרה הזה זה בסדר.

 

 

לפי דעתי הברלינגו היא הברקה מדהימה של סיטרואן :!:

לא פחות :!:

 

לפני הברלינגו כול הטנדרים היו כלי עבודה מכוערים ולא שימושיים כרכב משפחתי,

והברלינגו ממש הביא מהפכה בתחום הזה, והרנו הוא העתקה...

 

אז נכון שהוא עלה על המקור, אבל זה אחרי שנתנו להם את הרעיון של טנדר שישמש גם כמשפחתית על מגש של כסף.

 

שוב סיטרואן הפתיעו ברכב מיוחד וייחודי, וכהוכחה שזה היה רעיון מוצלח, ראו עכשיו איך כל החברות הולכות אחריה ומציעות רכב מסחרי שיכול לשמש כמשפחתי (פיאט דובלו...וכו') ולא נמכרות יותר מכוניות מהסוג של הC-15 והאקספרס...

פורסם
לא ראיתי, אבל לא צריך להסחף.

הברלינגו מעולם לא היתה אות ומופת לסיטרואניות, אלא סתם טנדרון אפרורי.

דווקא הקנגו יותר מקורי ומעניין, כן שאם סיטרואן מעיתיקם מרנו, במקרה הזה זה בסדר.

 

 

לפי דעתי הברלינגו היא הברקה מדהימה של סיטרואן :!:

לא פחות :!:

 

לפני הברלינגו כול הטנדרים היו כלי עבודה מכוערים ולא שימושיים כרכב משפחתי,

והברלינגו ממש הביא מהפכה בתחום הזה, והרנו הוא העתקה...

 

אז נכון שהוא עלה על המקור, אבל זה אחרי שנתנו להם את הרעיון של טנדר שישמש גם כמשפחתית על מגש של כסף.

 

שוב סיטרואן הפתיעו ברכב מיוחד וייחודי, וכהוכחה שזה היה רעיון מוצלח, ראו עכשיו איך כל החברות הולכות אחריה ומציעות רכב מסחרי שיכול לשמש כמשפחתי (פיאט דובלו...וכו') ולא נמכרות יותר מכוניות מהסוג של הC-15 והאקספרס...

 

הברלינגו לא חידשה ש-ו-ם דבר.

היא המשך ישיר של האקספרס של רנו שהוא ההמשך של הC15 וכן הלאה...

 

ההבדל היחיד הוא שבברלינגו קיימות אכויות ייצור מודרניות. זה לא חידוש, זה חובה למכירת רכב חדש.

פורסם
לא ראיתי, אבל לא צריך להסחף.

הברלינגו מעולם לא היתה אות ומופת לסיטרואניות, אלא סתם טנדרון אפרורי.

דווקא הקנגו יותר מקורי ומעניין, כן שאם סיטרואן מעיתיקם מרנו, במקרה הזה זה בסדר.

 

 

לפי דעתי הברלינגו היא הברקה מדהימה של סיטרואן :!:

לא פחות :!:

 

לפני הברלינגו כול הטנדרים היו כלי עבודה מכוערים ולא שימושיים כרכב משפחתי,

והברלינגו ממש הביא מהפכה בתחום הזה, והרנו הוא העתקה...

 

אז נכון שהוא עלה על המקור, אבל זה אחרי שנתנו להם את הרעיון של טנדר שישמש גם כמשפחתית על מגש של כסף.

 

שוב סיטרואן הפתיעו ברכב מיוחד וייחודי, וכהוכחה שזה היה רעיון מוצלח, ראו עכשיו איך כל החברות הולכות אחריה ומציעות רכב מסחרי שיכול לשמש כמשפחתי (פיאט דובלו...וכו') ולא נמכרות יותר מכוניות מהסוג של הC-15 והאקספרס...

 

זהו ,שהוא היה מהראשונים (היו כמה לפניו ,אבל לא בקנ"מ מסחרי - ראה המטרה טנדר ,נדמה לי שקראו לו ראנצ'ו) ,אבל הוא היה פיז'ו .לראייה , פיז'ו פרטנר.אותה מכונית,סמל שונה.

 

הטענה שלי היא על הפלגיאט העיצובי ,לא על מה שהברלינגו היווה ומהווה.

פורסם
את הסיטרואן קנגו ,סליחה, ברלינגו המחודשת ? :shock:

 

איפה הגענו ? סיטרואן מעתיקים מרנו ?

 

מה השלב הבא ?

רנו יוציאו מכוניות עם הגה ושילדה מופתיים?

רנו יוציאו מכונית הידרופניאומטית?

 

איך פיז'ו הורגים את החברה הזאת , איך ? :oops:

סליחה שאני קוטע את רצף ההשפלות לכיוונה של "רנו",אבל ממה שאני יודע "רנו" כיום יכולה ללמד את רב הדגמים של סיטרואן\פיז'ו על התנהגות והיגוי.

קליאו ספורט\206RC-V6 (טוב שנזכרנו)

לגונה-בעד שעל ה-C5 נכתב שההיגוי הוא אחת מחולשותיה,גברה הלגונה V6 על הטובות מגרמניה וצרפת בכל הקשור לפעולת מנוע\גיר,נוחות והיגוי (בסעיף היגוי לפחות עברה את C5\406).

קנגו-אתה סיפרת בעצמך על המקרה.

סניק\RX4-פיקאסו(שוב,טוב שנזכרנו).תכנון מקורי שהוביל לטרנד חדש בכל העולם ומכונית שהועתקה ע"י כל חברה כמעט.

AVENTIME-?

VEL-SATIS-?

SPYDER(מהדורה מוגבלת)-?

ESPACE-פיז'ו 806? (שוב,כל אירופה העתיקה מרנו)רק שסיטרואן ופיז'ו נזכרו אחרונות.

TWINGO-(רעיון שחוקה ע"י כל חברה אירופאית ויפנית כמעט)בקרוב C2.

וכמובן מגאן החדשה שלא כמו פיז'ו (307)ובקרוב גם סיטרואן (C4 שתתבסס על פלטפורמת הפיז'ו,אבל תהיה דומה למגאן),לא מנסה להיות העתק מעוגל של הגולף.

כנראה שסיטרואן מעתיקה הרבה יותר מרנו מאשר חשבת או אמרת... :wink:

C2:הכלאה של טווינגו עם יאריס.

ae_Citroen_C2_01_653.jpgae_Citroen_C2_01a_653.jpg

C4:אפשר להעתיק קצת יותר מהמגאן?

ae_C4_02_656.jpg

http://www.in.gr/auto/parousiaseis/foto_big/ae_C4_03_656.jpg

פורסם

אחחחחחחחחחח........מה זה משנה מי התחיל...מי המשיך

ומי עיצב ובלה בלה בלה....העיקר שיש לי בעבודה קנגו שאפשר

לקרוע לה ת'אמא........גם בצבא פירקתי איזה אחת :lol:

:puzzled:
פורסם
זהו ,שהוא היה מהראשונים (היו כמה לפניו ,אבל לא בקנ"מ מסחרי - ראה המטרה טנדר ,נדמה לי שקראו לו ראנצ'ו) ,אבל הוא היה פיז'ו .לראייה , פיז'ו פרטנר.אותה מכונית,סמל שונה.

זה היה טלבוט.

ranchograndraid80-.JPG

טנדר חמוד לאללה!

:puzzled:
פורסם

ה-C4 שהצגת תמונה שלה היא חלק מתוכנית הפיתוח Ami, שבוטלה זה מכבר. אי לכך ובהתאם לזאת, ה-C4 לא תראה כך, אין לך מה לדאוג. אני דווקא הייתי מרוצה אם היא היתה נראית כך, אני לא רואה בזה גניבת עיצוב מרנו. שרטוטים כאלה של סיטרואן ראיתי עוד הרבה לפני שפטריק לה-קואמה שלף את המגאן השנייה.

ברינג און דה סבבה

פורסם
זהו ,שהוא היה מהראשונים (היו כמה לפניו ,אבל לא בקנ"מ מסחרי - ראה המטרה טנדר ,נדמה לי שקראו לו ראנצ'ו) ,אבל הוא היה פיז'ו .לראייה , פיז'ו פרטנר.אותה מכונית,סמל שונה.

זה היה טלבוט.

ranchograndraid80-.JPG

טנדר חמוד לאללה!

שים לב לכיתוב - טלבו מטרה. טלבו (פיז'ו) הייתה רק הכנפיים תחתיהם שווק הרנצ'ו. תכנון וביצוע אצל מטרה.

 

ולאלי - אם לא הבנת , מה שכתבתי לא בא כדי לרדת על רנו. נהפוך הוא,מאז שלה-קוואמן הגיע צריך להוריד בפניהם את הכובע שוב ושוב.

רנו היו מאז ומתמיד יצרני מכוניות עממיות ,עם הבלחות פה ושם (רנו 8 גורדיני,רנו 5 טורבו 2 , קליאו וויליאמס ועוד רבות וטובות). מאז שלה-קוואמן הגיע רנו הפכה לחברה שמחדשת- לפחות עיצובית.

 

לעומתה אני מבכה את סיטרואן , שהחדשנות הייתה סמלה המסחרי - הנעה קדמית להמונים , הידרופניאומטיקה , עיצובים מדהימים ועוד ועוד - והיום הינה סתם אגף בפיז'ו , מדי פעם יש משחקי עדכון למערכת ההידראולית,וזהו. :cry:

×
×
  • תוכן חדש...