Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פיאט בראבה 96, וכמו כל בעלי הרכב, גם אני סובל מההתקלפות של הידיות.

רציתי לשמוע מכם איזה פתרונות יש לזה, חשבתי לקנות מקוריים אבל אלו אותם ידיות, בטח יתפרקו כמו אלה שיש לי

ובפירוקיות, כולן מפורקות...

מה אפשר לעשות?

תודה לכל העוזרים !

פורסם

הייתה ברשותי בראבו. אותה מחלה.

אבל, ידיות חדשות שהגיעו עם הרכבים אחרי שנת 99, כלומר 2000 ואילך היו מתרכובת פלסטיק שונה למיטב זכרוני

ושרדו את השמש הישראלית בכבוד.

אני לא יודע אם ניתן להשיג ידיות חליפיות אך אם אתה קונה מהיבואן ושנת הייצור של הידיות אחרי 99 אז אני לא חושב

שתהיה לך בעיה.

פורסם

וכמה יכולות לעלות הידיות מהיבואן?

או שאולי ללכת לפירוקייה ולחפש אחת שנת 2000 ומעלה?

עוד משהו, אמרו לי שידיות המריאה גם מתאימות, והן לא מתפרקות

מישהו יודע אם זה נכון?

או אולי פתרון אחר שלא חשבתי עליו?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הידיות יחסית די זולות ממה שלי זכור.

בכל אופן, מפרוקיה לא שווה כי מן הסתם גם הן ראו כבר

מספיק ימי שמש בחייהן.

פורסם

הפתרון הוא - פירוקיה בחו"ל.

 

בדוק כמה יעלה להביא את אותן ידיות, של שנת 2000 + - אבל מאנגליה, EBAY.CO.UK.

 

אם אתה רוצה אוכל לעזור לך להביא כאלה - אני מתעסק עם פירוקיות באנגליה כל הזמן.

 

שם המכוניות לא רואות שמש כלל - והחלקים במצב תואם.

×
×
  • תוכן חדש...