Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

ברשותי דיהטסו טריוס 2002 1.3L הרכב עבר 40K ק"מ.

לאחרונה נדלקה אצלי נורת ה check engine ב-scanner ראיתי קוד תקלה 133 שמצביעה על בעיה בחיישן חמצן.

רציתי לדעת האם יש הבדל בין O2S לבין HO2S (שheated oxygen sensor)?

מה אומר "slow response" ?

אחרי אתחול המחשב רכב הנורה כבתה והיא חוזרת לדלוק אבל בסיטואציות שונות, פעם בזמן שאני מחכה לחמם את המנוע בבוקר ופעם

אחרי נסיעה של כמה מאות מטרים.

אין בעיה בסל"ד,אין גמגומים או בעיות סחיבה והמנוע גם לא מתחמם.

לא היו טיפולים לאחרונה,לפי הספר רכב הטיפול הגדול האחרון בוצע לפני שנתיים. (כל השאר רק החלפת שמן וכו')

תוסף דלק 44K יועיל או שמאוחר מידי?

בברכה,

פורסם

1. תוסף דלק לא יועיל.

2. ההבדל בין החיישנים שאחד הינו עם מנגנון חימום והשני בלי.

ייתכן שהחיישן תקול או/גם בעיה בממיר או כול רכיב אחר הקשור למערכת הקטנת פליטת מזהמים לסביבה וגם טיב הדלק.

 

כמה קילומטרא'ז עשה הרכב ?

איזה כייף לי :)

פורסם

ההבדל בחישנים הוא שהאחד מתחמם טבעית מחום גזי הפליטה ואילו השני מכיל אלמנט חשמלי שמחמם אותו. חיישן חמצן נותן קריאות נכונות החל מ 300 מעלות ומעלה (בערך) לכן ככול שהוא מתחמם יותר מהר זה יותר טוב.

לא בטוח לגבי ההודעה של התגובה האיטית - יכול להיות שהמחשב לא מזהה סיגנל תקין מהחיישן בפרק זמן מסויים ובגלל זה הוא מתריע.

 

עריכה: לא משנה, הקדימו אותי...

Daihatsu Charade 1.5i Classic

♦♦♦○○○♦♦♦○○○○○♦♦♦○○○♦♦♦

פורסם

מרק , הרכב עבר 40K ק"מ.

heated זה האחד שיש לו מגנון חימום עצמי?

איך אני יכול להיות בטוח שאצלי זה heated ?

ראיתי שיש לו 4 חוטים.

קוד התקלה אומר 133 heated oxygen sensor - slow response

שווה להתעסק איתו כלומר פירוק וניקוי ולחבר סקופ או לשים תחליפי ב350 ש"ח?

ולמה התוסף לא יועיל כבר?

בברכה,

פורסם

התוסף מנקה את החלק הפנימי של תאי הבעירה. החיישן מצוי במערכת הפליטה ולכן התוסף לא ישפיע עליו.

Daihatsu Charade 1.5i Classic

♦♦♦○○○♦♦♦○○○○○♦♦♦○○○♦♦♦

פורסם

לא קיימת שיטה יעילה לניקוי החיישן לכן במידה והחשוד העיקרי הוא החיישן החלף אותו בחדש מקורי או שווה ערך למקורי תוצרת בוש.

איזה כייף לי :)

פורסם
התוסף מנקה את החלק הפנימי של תאי הבעירה. החיישן מצוי במערכת הפליטה ולכן התוסף לא ישפיע עליו.

 

מיקי מה שאתה אומר לא מדויק כ"כ, התוסף מגיע לפליטה בשאריותיו ומנקה גם שאריות פיח שהצטברו על הממיר (והוא עוד ממוקם אחרי החיישן).

 

דווקא של בוש? סיני לא יעשה את העבודה?

פורסם
מיקי מה שאתה אומר לא מדויק כ"כ, התוסף מגיע לפליטה בשאריותיו ומנקה גם שאריות פיח שהצטברו על הממיר (והוא עוד ממוקם אחרי החיישן).

 

דווקא של בוש? סיני לא יעשה את העבודה?

 

סיני ייעשה את העבודה אבל לאחר חצי-שנה עד שנה תצטרך להחליפו שוב פעם.

איזה כייף לי :)

פורסם

שאלתי בחנות ח"ח מה המחיר ושאלו אותי אם זה עליון או תחתון?

אצלי ברכב אני מכיר רק אחד על הסעפת. יכול להיות שיש עוד אחד?

פורסם

בדגמים מסויימים שנמכרו בעולם וגם בארץ קיימים שני חיישני חמצן, אחד לפני הממיר ואחד אחרי הממיר הקטליטי. פשוט תרים את הרכב על ליפט ותבדוק.

האם לא הופיעה לך הודעה שהתקלה ב-BANK 1 או BANK 2 ?

איזה כייף לי :)

פורסם
שלום לכולם

ברשותי דיהטסו טריוס 2002 1.3L הרכב עבר 40K ק"מ.

לאחרונה נדלקה אצלי נורת ה check engine ב-scanner ראיתי קוד תקלה 133 שמצביעה על בעיה בחיישן חמצן.

רציתי לדעת האם יש הבדל בין O2S לבין HO2S (שheated oxygen sensor)?

מה אומר "slow response" ?

אחרי אתחול המחשב רכב הנורה כבתה והיא חוזרת לדלוק אבל בסיטואציות שונות, פעם בזמן שאני מחכה לחמם את המנוע בבוקר ופעם

אחרי נסיעה של כמה מאות מטרים.

אין בעיה בסל"ד,אין גמגומים או בעיות סחיבה והמנוע גם לא מתחמם.

לא היו טיפולים לאחרונה,לפי הספר רכב הטיפול הגדול האחרון בוצע לפני שנתיים. (כל השאר רק החלפת שמן וכו')

תוסף דלק 44K יועיל או שמאוחר מידי?

בברכה,

האם אתה יד ראשונה?

פורסם

אני יד 2.

מרק, הנה קודי התקלות של הרכב.

לי הופיעה תקלה p0133.רשום בנק 1.בהמשך רשום גם בנק 2.

אבל משיחה עם אחד מהיבואני חלפים הבנתי שיש ברכב רק חישן אחד והוא על הס.פליטה.

New Image.jpg

פורסם

מה שתקול אצלך זה כנראה העליון על הסעפת סליל החימום שלו פשוט נשרף זה לא משהו שמשפיע על הנסיעה או על גזי הפליטה רק בשניות הראשונות של התנעת בוקר אם לא תחליף לא יקרה כלום חוץ מזה שנורת הצ'ק תישאר דולקת קבוע ואם תהייה תקלה נוספת לא תוכל להבחין

×
×
  • תוכן חדש...