Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5991 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם נתחיל מזה שעשיתי אין סוף חיפושים בפורום ובגוגל והמידע שמצאתי אינו מספק!

 

אז ככה,

אני בתהליכי קניית איביזה 95' 1.6 ידני כנראה דגםCLX

הרכב יד שניה (01 ברישיון) עם 150K בשעון(מוזר?!:shock:)-שניהם בעלות פרטית!

 

בכללי הרכב שמור מאוד חוץ ממספר רג'קטים קטנים אבל חשובים :

 

1. ברכב יש ג'נטים שבולטים מחוץ לכנפים אני מעריך 7 או 8 אינץ' - הצמיגים האחוריים משתפשפים

בכנף תחת לחץ (יש סימני שחיקה בדופן הצמיג) - מה ניתן לעשות כדי שהחישוקים לא יגעו במרכב?

2. הבלמים ברכב קשים כמו אבן - הבחור החליף משאבת שמן ברקס חדשה לא מזמן, מאין? אולי בוסטר?

3. המחוג דלק לא עובד - בעיה ידועה בדגם הזה? ממה זה יכול לנבוע?

4. בעמידה במקום בסיבוב של ההגה מנעילה לנעילה יש רעש חלש של חיכוך- שוב, מאין זה יכול לנבוע?

5. הקלץ' מפריד גבוהה אבל לא מחליק, הבחור טוען שהוא חדש- ניתן לכוון גובה? או שזה מעיד על בלאי?

 

6. הכי חשוב: הגיר חלק ו"מרגרינה" אבל הילוך ראשון קצת עקשן(לא נכנס) וצריך להכניס לשני כדי לשלב לראשון?

 

אשמח למי שיכול לכוון אותי מהיכן התקלות נובעות

ומהי עלות חלקים משוערת אם ניתן, מפני שסגרתי עם בעל הרכב שנתקזז במחיר

אשמח גם לדעות כלליות על הרכב, מחלות ילדות וכד' .

 

תודה רבה לכל המייעצים/ עוזרים!

×
×
  • תוכן חדש...