Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק צריכה להשמע מצויין ברכב גדול- (וואן)

 

זו הרשימה המומלצת ע"י מתקין. זה טוב? זה רע? זה הכי טוב שאפשר בכסף הזה?

 

ZAPCO- 1 סט שלושה ערוצים- 10,000 + מע"מ.

 

BOSTON- 2 סאבים G 2 5,000 + מע"מ

 

מגבר GT- 24 (כנראה בוסטון) 5,400 + מע"מ

 

BOSTON- 6 רמקולים 2,400+ מע"מ

 

BOSTON- מגבר GT- 2125 4,800 + מע"מ

 

מעניין, לא?

 

אורי

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סט שלושה ערוצים ברבבת שקלים? איזה דגם?

כל סאב 2.5K שקל?

אתה הולך להשקיע מעל 27 אלף שקל על ציוד נטו, לפני התקנה/חיווט/בידוד אקוסטי/בניות, לפחות שמעת את הרכיבים?

מה לגבי שדרוג מע' חשמל שכנראה תצטרך לבצע?

מתחדשת*

פורסם

אתה כאילו רציני?

 

נישמע כאילו סתם זרקו לך משהו שאין לך מושג מה כל רכיב אומר ואתה פשוט שואל איך זה? יגידו לך אוקי הרכיבים ברמה גבוהה זה מה שיעזור לך להחליט?יש לך הרבה עבודה ועל מה לחשוב אם יש לך תקציב כזה רציני,לדעתי חכה למומחים שינחו אותך כיצד לבחון מערכת לפניי שאתה זורק סכום כזה על משהו שלא תאהב.וערוצים עד כמה שאני יודע זה מגבר ולא רמקולים,רמקולים זה אלמנטים.

 

בקיצור,בסכומים הנ"ל שרשמתה יש לך כמה עשרות אופציות לרכיבים טובים,אז לפניי שתעשה שגיאה ודיי קל ליפול בסכומים כאלו על משהו שלא תאהב בסוף,תגיע למפגש הקרוב,תישב עם מישהו שמבין בתחום לעומק שייעץ לך מה איך לשמוע,מה הכיוון שלך וכיצד להשקיע בחוכמה את הכסף.קח בחשבון שאם אתה מרכיב סט 3 חלקים יש לך להכין ברכב בניות והתקנה יקרים מאוד שיעלו לא מעט כסף.בקיצור אני יתן את הכבוד לגדולים ממני.

פורסם

קודם כל דגמים מדוייקים , אחר כך מה אתה מחפש, אחר כך מה עם התקנה , חיווט , אלטרנטור ומצבר(ים) כנראה , בקיצור הכל.

ומה זה סט שלושה ערוצים ?

פורסם

33 אלף שקל ליפני חיווט ועבודה לא הולכים ברגל תעשה שיעורי בית טוב טוב

ומה זה הרמקולים של בוסטון שעולים 2400 מה היעוד שלהם לאחורה ואם כן למה לא מאותה חברה קידמיים ואחוריים ?

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

 

מגבר GT- 24 (כנראה בוסטון) 5,400 + מע"מ

 

 

מעניין, לא?

 

אורי

כן מעניין :-P רק המחיר של הרכיב הזה מראה שמנסים לעבוד עלייך אמור לעלות חדש בארץ לא יותר מ-3000-2500 שח.בארצות הברית חדש לא יותר מ400$.

פורסם

זה מיועד לוואן?

l8+l4+l1pro מוגבר על טרו בילט 6 ערוצים.

2 fiq 15, או 2 havoc15 על סאנדאון 2000.

חסכתי לך :wink:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
זה מיועד לוואן?

l8+l4+l1pro מוגבר על טרו בילט 6 ערוצים.

2 fiq 15, או 2 havoc15 על סאנדאון 2000.

חסכתי לך :wink:

 

כמה אני נהנה לקרוא תגובות שלך. אני מחפש את ה FIQ שם, בכל תגובה.

גם לי נראה כאילו עובדים עלינו, נחכה ונראה.

B///MW אומר לחבר:

אני אקנה את הFI BTL 18 ואנגן את השיר Late Night Tip כל היום מתחת לבית שלך עד שתלמד להעריך את הסאב.

פורסם

אני מקווה שאתם לא חושבים שאני זה שעובד עליכם...

אני מתייעץ איתכם למען חבר טוב.

 

מדובר בבית עסק "מכובד" בתל אביב שכבר התקין לו יותר מרכב אחד והשרות שלו היה טוב מאוד.

עם זאת, ההצעה שלו נראית לי מופרכת מיסודה. דוגמה קטנה- נכנסתי לאתר של זפקו ולא מצאתי שם רמקול 3 אלמנטים. אני מעיד על עצמי שדי בור בכל הנושא הזה אבל לפחות אני מקווה שיודע לשאול במקום הנכון.

 

חברי הטוב יקרא כאן ויחליט מה שיחליט אבל כחבר- אני מתקשה לעמוד מנגד ולהחריש. אולי לכם תהיה השפעה מועילה.

 

מתי המפגש? כל הנושא נהיה די דחוף מאחר והרכב נמצא בריפוד ויהיה חבל לפרק ולהרכיב מחדש.

 

תודה רבה לכל מילה שאתם מוסיפים כאן.

אורי

פורסם

תגידו:עכשיו לכל מערכת נורמאלית תציאו לבצע שידרוג מערכת חשמל?!

סה"כ מדובר ב2 סאבים ,2 מקולים וזוג קומפוננט! ברכב וואן,שמערכת חשמל "קצת" יותר חזקה לרכב פרטי

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

אתה רציני ?

הוא מדבר על מונובלוק של 2000W קלאס D

ועוד במה קידמית עם משהו כמו 800W קלאס AB

אם ניקח נצילות ממוצעת של 70 אחוז

2800 + 30אחוז אובדן נצילות = 3640W של חשמל, לחלק במתח הרכב - 13.8 בממוצע = 263AMP, לפני מה שהרכב לוקח, והרכב לוקח!,

נגיד הוא יצטרך כדי שהמערכת הזאת תתפקד במייטבה באמת, בלי חרטות, עם ניצולת מלאה !, אלטרנטור של 300 אמפר, ומצבר פריקה עמוקה, רצוי 2 כדי להתמודד עם משיכות מהירות (כי אלטרנטור כזה כבד יהיה מאוד איטי)

 

זה נראה לך מערכת חשמל שיש בכל וואנדורה ממוצעת ?

פורסם

הכל טוב בחישובים שלך,רק שהם מתיחסים לצריכה המירבית של המערכת

לא הרבה אנשים מנצלים את כל הפוטנציאל ההספקים שיש להם

שידרוג מערכת חשמל צריך לבצע כשיש בזה צורך,ולא בגלל שיש לבחור תקציב גדול!

 

קודם כל שיבחר רכיבים,שיתקין אותם,ואם תהיה בעיה עם הספקת החשמל,אז אפשר לדבר על שידרוג מע' חשמל

ECLIPSE 7200 MK II

AUDISON VRX 4.300CS @ BRAX MATRIX 6.1PP,BRAX MATRIX 1.1

CELESTRA FA2150X @ IMAGE DINAMICS IDMAX 10

פורסם

מה הטעם להשקיע בכלכך הרבה וואטים בלי לספק תשתית ?

אז שיקנה סאנדאון 1000

וסאב אחד, גם ככה הוא לא מתכוון לנצל באמת את הציוד, שאתה בונה מערכת הרעיון הוא לבנות מערכת,

ולא לבנות חתימה מרשימה בפורום.

 

בנוסף, וזה תכיר לכל דבר בחיים, שרשרת נמדדת לפי החוליה החלשה שלה, אין שום היגיון בלהשקיע :

30 אלף שקל ברכיבים, אבל 500 שקל בחיווט.

1500 שקל ברכיבים, ו3500 שקל בחיווט,

או 35 אלף שקל ברכיבים, ו4 אלף שקל בחיווט, עם התקנה ב200 שקל

 

כדי להגיע לתוצאה ממצה, אתה חייב לאזן את כל החוליות שמרכיבות את השרשרת שלך אחרת אתה תתקע עם שרשרת של חוליות פלדה,

שנשמעת כמו שרשרת עם חוליות פלסטיק - רק כי אחת החוליות שלך כושלת.


×
×
  • תוכן חדש...