Jump to content

ypatt

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של ypatt

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. קינג, אתה צודק בדבר הזפקו- אכן אין להם סט של שלושה חלקים, כי אם שלושה חלקים שמרכיבים מהם סט בדלת. תודה על המלצתך, אני משוכנע שהיא ראויה טובה וכדאית, רק שאינני סבור שאני בנוי לאסוף אביזרים להתרוצץ ולחפש מתקין, שיתאים לי, אתחבר אליו, אסתדר איתו ושיבצע את העבודה וההתקנה לשביעות רצוני (אני פדנט לא קטן). אני מעדיף לאסוף ולהרכיב את החבילה במקום אחד, לקבל שרות במידת הצורך ומבלי להתרוצץ בין אחד לשני, אני גם מודע לעלות הגבוהה יותר. על כל פנים, המידע שהזנתם אותי בו, כמו גם האינדיקציות לגבי הציוד שהצגתי, עזרו לי מאוד לגבש דעה לגבי הקונספט שצריך להיות ברכב ולהבין הרבה יותר משהבנתי קודם השרשור הזה ואין לי ספק שהאינפורמציה הזו תסייע בידי להגיע לתוצאה טובה יותר ובמחיר נמוך (הרבה) יותר. אני בהמשך אעדכן ואם יהיו לי השגות או שאלות נוספות, עכשיו אני גם יודע היכן לשאול אותן . שוב, תודה לך ולכולם על הסבלנות והטרחה, איציק
  2. הכל היה פשוט יותר אילו זו הייתה רק שאלה תקציבית, אך הואיל ויש לי רכב עמוס בציוד, לא זול במיוחד, אני מנסה להבין, קודם שאחליט לזרוק את הציוד לפח ולפתוח שוב את הכיסים, אם ניתן לנצלו כולו, חלקו, או בכלל לא! אינני מנסה לעשות עדיין כלום מלבד להבין מה אני צריך בהתאם למה שאני רוצה (או חושב שרוצה) הואיל וקיימת עבורי, כמי שאינו בקיא באפשרויות ובאיכויות הקיימות, בעיה להחליט מה מתאים לי ומה אני רוצה לאור העובדה שאין לי דרך לשמוע כיצד כל בחירה שלי תשמע אצלי ברכב, בין אם מדובר בהשקעה של 20,000 ₪ או 40.000 ₪! עכשיו ברור לי יותר מדוע אין לי צורך ב- 6X9, כך שנותרתי עם ההחלטה להרכיב שלושה סטים קומפוננט לרכב. מכיוון שאני רוצה סאונד אחיד ברכב ובכל האזורים שבו, נשמע לי הגיוני לרכוש שלושה סטים קומפוננט של אותו יצרן ובהתאם לבחירתי זו, אחליט בהמשך לגבי המגברים המתאימים. האם במצב זה ניתן לדעתכם להרכיב סט אחד שלושה חלקים (לפנים) ושני סטים שני חלקים (באמצע ומאחור)? מבדיקה שערכתי בקרב כמה בעלי מקצוע, למען האמת נותרתי די מבולבל. חלקם מצדדים בסט קומפוננט 3 חלקים ומבחינתם זהו התנאי הראשון לקבלת איכות וחלקם מעדיפים סטים שני חלקים ברמה גבוהה, וברמת מחיר גבוהה עוד ותר מסט שלושה חלקים- דוגמת הזפקו למשל. מה אני מפספס כאן? אשר לסאבים, נכון לעכשיו אני מעדיף את שני ה- G2 כאשר בוסטון 24 GT ידחוף אותם- האם מקובל או שלדעתם עדיפה אפשרות אחרת? תודה לכולם על התגובות והטרחה, איציק
  3. אין לי דרך לדעת באיזה דגמים של מגברים מדובר, אני רק יכול לומר שבסטאפ החדש שהוצע לי- סט קומפוננט 3 חלקים של זפקו- הסרווין שלי יוצא לפנסיה ובמקומו נכנס– בוסטון GT-24 כאשר הרוקפורד נשאר כדי לדחוף את אחד הקומפוננטים הנותרים. אשר לקומפוננט שלושה חלקים- הוצע לי הזפקו במחיר של 10,000 ₪ + מע"מ, כך שאני מניח שהוא קיים (אין לי בעיית אמינות עם המתקין- ידוע מוכר לי ואמין) אשמח להסבר מדוע להחליף את שני הקומפוננטים הנוספים במורל והיכן הפערים ביניהם? אשר לסאבים, הוצעו לי שניים של בוסטון G2 בנויים בתוך תיבה מיוחדת מאחור- כיצד זה נראה לכם ביחס למה שיש לי כרגע- G1, וביחס ל- G5? אשמח להסבר בדבר ה- 6X9- מה חשיבותם במערכת ומדוע הם מיותרים? תודה, איציק
  4. שלום לכולם, אני החבר של אורי ואנסה לשפוך מעט אור על הנושא והרקע, אינני חי את נושא מערכות השמע ואני רחוק מלהכיר את הנושא, אני כן יודע להעריך איכות ומאוד נהנה ואוהב להאזין לה, מה עוד שאני שוהה ברכב זמן לא מועט. את הוואן הנוכחי שלי רכשתי לפני כחמש שנים ובקשתי להתקין בו מערכת טובה כדי שאני משפחתי\חברים הנוסעים איתי נוכל ליהנות משמיעת מוסיקה ברמה טובה וצפייה בסרטי DVD (בעיקר עבור ילדיי מאחור). התקנתי בזמנו: מכשיר DVD – פיוניר 7500 P שני רמקולים פיוניר בדלתות הקדמיות, סנטר פיוניר לפנים, מסך פיוניר בתקרת הרכב (אמצע הרכב), שני מגברים- רוקפורד וסרווין ווגה (בדפנות הוואן), 6X9 פיוניר בדלתות האחוריות, סאב (לא זוכר את שמו) מאחור. (כאילו 5.1). תוצאה לטעמי- איכות סבירה מינוס בחלק הקדמי של הרכב ורחוקה מלהשביע רצון בקרב הנוסעים בשאר חלקי הוואן. כל הנוסעים מאחור ובמרכז הרכב התלוננו על מכות בס חזקות וצורמות, סאונד שאינו נעים לאוזן ושאינו מאוזן, כאשר אני במושב הנהג, כאמור שומע באיכות סבירה ואינני מודע לאיכות הירודה במרכז ומאחור. התחלתי במערכת שינויים והחלפת אלמנטים מתוך כוונה שהסאונד ישמע טוב ומאוזן יותר (ככל שניתן) ובכל רחבי הוואן (כאמור אינני מבין בנושא ובצעתי מה שהמתקין ייעץ לי למשמע תלונותיי). לבסוף ולאחר תקופה לא קצרה פירוקי רכב אינסופיים, החלפות כבלים למיניהם כיוונים והשקעה כספית גדולה, הגענו לתוצאה יחסית טובה וניתן לומר מאוזנת יותר- כפי שהיא מורכבת וקיימת היום ברכב והרי היא לפניכם: מכשיר DVD פיוניר 7950 (כמדומני- הדגם האחרון והעדכני של פיוניר), סט קומפוננט פוקל בדלתות הקדמיות (עם אותו סנטר מקורי של פיוניר), סט קומפוננט בוסטון במרכז הרכב (עם סנטר נוסף פיוניר), בדלתות האחריות נותרו ה- 6X9 של פיוניר, הסאב הקודם הוחלף לבוסטון G 1, שני המגברים רוקפורד וסרווין ווגה נותרו והתווסף להם מגבר נוסף- בוסטון GT-22. זהו הרקע ועכשיו לגופו של עניין, כיום אני מחליף את הוואן המדובר לוואן מסוג סאוונה והדבר האחרון שבא לי, זה לחזור לסאגת ההחלפות והשינויים שעברתי בשנים האחרונות והזמן ששרפתי, כך שאני שואף היום להרכיב מערכת טובה יותר, מאוזנת יותר ואיכותית יותר בפעם אחת (תוך ניצול מקסימאלי של הציוד הקיים אצלי היום ברכב) ולשכוח ממנה בחמש השנים הבאות (בכל האמור להחלפות והשקעות נוספות). אשמח לשמוע הצעות כיצד לנהוג בסיטואציה הזו. שאלה- בהנחה שאני מרכיב בוואן שלושה סטים קומפוננט (לפנים, מרכז ומאחור), האם אני זקוק ל- רמקולים 6X9 ? יש לציין שאני רואה\שומע (בעיקר שומע) הופעות שחלקן הלא מבוטל מוקלט ב- DTS וכמובן סרטים (בעיקר במושבים האחוריים). מאידך, שומע הרבה מוסיקה (CD). אשר למערכת החשמל- המדובר ברכב נכה עם אביזרים מיוחדים ומערכת מצברים כפולה עם גיבוי, כך שאני מניח שלא תהיה בעיה. על כל פנים, בוואן הנוכחי לא היה אפילו רמז לבעיה, גם לא לאחר שעות של הפעלת המערכת ללא הנעה. תודה לכולם, איציק
×
×
  • תוכן חדש...