Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אימפרזה STI מושכת משאית או WTF ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל עוד האימפרזה יכולה לשמור על מגע בין הגלגלים לכביש, אין סיבה שלא תוכל למשוך את המשאית.

כאן רואים את האלקטרוניקה פועלת כי אם לא היו כל העזרים האלקטרוניים, צריך נהג ממש ממש טוב כדי שהגלגלים לא יתחילו לפרפר.

פורסם
כל עוד האימפרזה יכולה לשמור על מגע בין הגלגלים לכביש, אין סיבה שלא תוכל למשוך את המשאית.

כאן רואים את האלקטרוניקה פועלת כי אם לא היו כל העזרים האלקטרוניים, צריך נהג ממש ממש טוב כדי שהגלגלים לא יתחילו לפרפר.

 

לידיעתך בSTI אין שום עזרים אלקטרוניים.

בקושי ABS

פורסם

מהמם! :lol:

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם
לידיעתך בSTI אין שום עזרים אלקטרוניים.

בקושי ABS

 

אבל יש מערכות אחרות שעוזרות לזה.

רוב הרכבים שהם 4X4 לכביש לא היו מסוגלים לעשות את זה אלא אם הנהג היה באמת מוכשר ובעל ניסיון.

 

קח את היגואר X-TYPE למשל. עשו לה כמה מבחנים וראו שבלי עזרים היא לא יכולה לעלות עליה של 10 מעלות בשלג, אבל היא עושה את זה כמו גדולה כשהעזרים פועלים.

פורסם

למיטב זכרוני, אותה יגואר במבחן האמור לא היתה בעלת הנעה כפולה, וכל מטרת המבחן היתה להראות את הבדלי האחיזה ברכב שאינו מצויד בהנעה כפולה, עם ובלי ASR.

אין קשר בין זה לבין הסובארו, שממילא אינה מצויידת במערכות אלו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

היגואר ההיא אכן לא הייתה בעלת הנעה כפולה.

 

הסרטון הזה פורסם פה כבר לפני כמה שבועות. אני לא הייתי מנסה את זה.

פורסם

שכחתי לציין, כי בעקבות הסרטון.

יובל מלמד הולך להביא משאית לתערוכת אוטושמוטור שתתקיים בחול המועד פסח. על מנת להראות את היכולות הנעה הכפולה של סובארו.

 

 

 

(הידיעה היא כמובן סאטירית)

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

רק אני חושב שהסרטון מפוברק?

 

נכון, רואים את המתיחה הראשונית של כבל הגרירה אבל לאחר מכן משהו שם לא מסתדר עם הקלות של התהליך.

פורסם

4X4 :twisted:

אני משתכבה למרות שראיתי את הסרט הנ"ל לפני שבועיים, עדיין.

B///MW אומר לחבר:

אני אקנה את הFI BTL 18 ואנגן את השיר Late Night Tip כל היום מתחת לבית שלך עד שתלמד להעריך את הסאב.

פורסם
רק אני חושב שהסרטון מפוברק?

 

נכון, רואים את המתיחה הראשונית של כבל הגרירה אבל לאחר מכן משהו שם לא מסתדר עם הקלות של התהליך.

 

זה בדיוק מה שאני חשבתי.

המשאית פשוט נוסעת לה ומגבירה מהירות בזמן שהאימפרזה בכלל,אבל בכלל לא מתאמצת

עוד בהתחלה המשאית נוסעת די מהר...

פורסם

מה שקרה שם הוא שהמשאית הגיעה לעלייה קטנה מאוד (מעבר מעל פסי הרכבת) ולסוס הנעה אחורית של ציר אחד בלבד.

בגלל שהכביש חלק מאוד, המשאית לא הצליחה להתקדם והייתה צריכה משיכה קטנה קדימה. הסובארו פשוט משכה אותה טיפה על מנת לעזור לה בזינוק שלאחריו נהג המשאית הצליח להתקדם עצמאית. אם המשאית לא הייתה נעצרת לפני הפסי רכבת, סביר להניח שהייתה עוברת ללא בעייה אבל כנראה שהיא נעצרה ואח"כ לא הצליחה לזנק בגלל חלקלקות הכביש.

Veni Vidi Vici

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...