Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6025 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים מה שלומכם??

 

הרכב נכנס בשבוע שעבר לטיפול שמנים (גיר, מנוע, נוזל בלמים, מי קירור)

והרכב חזר אלי כששעון הלחץ שמן מגמגם לסירוגין,

 

המחוג עולה ויורד בתאוצות ממש כמו שעון מד G!

כאילו שהבעיה היא מגעים!

 

אחרי 2-3 נסיעות השעון התחיל להבהב והוא לא מקבל חיווי כלל,

רציתי לדעת מהו סדר הפעולות שאני צריך לעשות בכדי לאתר את התקלה?

 

בדקתי את המגעים ואת החוטים עצמם הכל נראה תקין, יכול להיות שהחיישן התלכלך כי נשפך עליו שמן?

 

 

העלתי תמונות, אשמח לעזרתכם המקצועית, יש פה אנשים שנולדו עם מפתח ברגים ביד ואני בטוח שהם ידעו מה לעשות!

תודה רבה רבה!!

 

בברכת שבת שלום,

עדי.

 

להלן התמונות:

שעון לחץ שמן אמצעי.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

7.JPG

8.JPG

פורסם

אתה לא רציני נכון ?

באחת התמונות יש הדגשה באדום שרשמתה "שמן מנוע "

אני מקווה אתה לא רציני ,המיכל הזה זה לשמן הגה

ויכול להיות שהחישן באמת התלכלך מתוצאה של שמן שנשפך בזמן מילוי

או פשוט מאבק ,תוציאה, תנקה, תחבר, תבדוק שהחוט שמתחבר לחיישן, לא גלוי בשום מקום ולא נוגע בגוף או דומה לזה

או הכי פשוט תריץ חוט חדש הכי קל בעולם

0502222535 לחלקים :-P

פורסם

וואי נכון איזה מבולבל אני!!

 

כשרשמתי את ההודעה חיפשתי באינטרנט במקביל שמן מנוע Castrol EDGE 10/60

אז זה בילבל אותי! לגמרי!! איזה קטע!! :-P

 

אני שמח שיש אותך פה בפורום! אם לא היית מעיר לי לא הייתי שם לב לעולם! (אין לי מה להסתכל בתמונות כשהרכב חונה לידי)

תודה רבה יאן!!

 

לנתק את 2 החוטים זו לא בעיה כלל, את החיישן עצמו זה כבר קשה בגלל חוסר המקום שמסביבו,

לנסות עם ג'אבקה בתנועה סיבובית?? אני מפחד לעקם אותו,

 

יש לך איזה טיפ בשבילי איך להוציאו??

תודה רבה יאן אתה פשוט :angel:!!

פורסם

לא בכוונה לפגוע זה נאמר ,פשוט יש אנשים בפורום שאולי לא מכירים תרכב ,וזה מטעה

בכל מקרה ,לדעתי רק אם מפתח T ובמידה שזה לא מתאפשר תפרק את המשאבה של ההגה

זה לא כזה סיפור זה שני ברגים של 12 מאחורה למיטב זכרוני ...

0502222535 לחלקים :-P

פורסם
לדעתי רק אם מפתח T ובמידה שזה לא מתאפשר תפרק את המשאבה של ההגה

זה לא כזה סיפור זה שני ברגים של 12 מאחורה למיטב זכרוני ...

 

 

יאן, איך מחובר החיישן? הוא יוצא בהברגה סיבובית שמאלה? או במשיכה חזקה למעלה?

כשרשמת משאבת הגה התכוונת למיכל שלה, המיכל השחור עם החמישה ברגים?

ובכלל מה סדר הפעולות שהיית ממליץ לי?

 

1. לנקות את המגעים.

2. להחליף לחוטים חדשים.

3. לפרק את החיישן ולנקות אותו.ו

 

זהו סדר עדיף? נראה לי שיהיה יותר קל להחליף את החוטים מאשר להוציא את החיישן,

למרות שכמוך גם אני חושב שנשפך עליו שמן והוא התלכלך,

מה דעתך?

 

תודה רבה יאן, 10 אתה!

פורסם

הקפצה:

 

לכל אנשי המקצוע ולבעלי האימפרזות אתם יודעים אולי מה עושים במצב כזה??

 

תודה רבה לעונים,

שבוע טוב.

פורסם

לדעתי הסדר הכי נכון זה הסדר שרשמתה ,

כזכור לי החישן יוצאה בסיבוב ,ואם אתה לא בטוח בזה תקשר למרכזי ותשאל

לא נראה לי שתהייה להם בעיה להסביר אך החיישן יוצאה

תעדכן .:wink:

0502222535 לחלקים :-P

פורסם
הקפצה:

לכל אנשי המקצוע ולבעלי האימפרזות אתם יודעים אולי מה עושים במצב כזה??

תודה רבה לעונים,

שבוע טוב.

 

לחיישנים האלו יש נטייה "ללכת" - החיישן הנ"ל כבר בן כמה שנים ועשה את שלו - תחליף לחיישן חדש/ שעון חדש ותראה איך הבעיה נפתרה.

TIG Motorsport - כשחלומות ומציאות נפגשים

רחוב החורטים 6, חולון. 03-5566608

http://www.tig-motorsport.com

פורסם

תודה רבה על התגובות,

אני בעתיד רוצה להחליף את כל השעונים ברכב, אם סדר הפעולות הנ"ל לא יעזור אני כבר אמתין מעט ואחליף הכל מכה אחת.

 

אני אעדכן בהתפתחויות, ותודה רבה על העזרה.

יום טוב חברים!

×
×
  • תוכן חדש...