Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה המצב אנשים

 

הרכב הגיע ל63800 (אני יד שלישית, קניתי לפני 3 חודשים) ומופיע לי הודעה של 0.1L SERVICE , נראה שצריך להחליף רצועת טיימינג בקרוב.

קיבלתי הצעת מחיר של 1600 שח לא כולל מעמ ועוד במוסך לא מורשה.

בנוסף לכך צריך בקרוב לעשות טיפול 60 (לא יודע מה העלות ומה הוא כולל, צריך לבדוק), והחלפת דיסקיות בלמים (500-600 שח?).

 

האם אלה המחירים, או שהגזימו.

 

תודה רבה

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם

במידה ומדובר בפולו 1.4, הרי שמדובר במבנה טימינג המורכב מ 2 רצועות תזמון ו 4 מיסבים\מותחנים.

במידה והצעת המחיר כוללת את כל המרכיבים הללו באיכות טובה, אזי מדובר במחיר סביר.

  • ספונסר פורום
פורסם

המחיר מעט יקר ,אם כי במוסכי צמפיון זה עולה יותר .

אצלנו במוסך רון טיימינג כזה עם חלפים של יצרן מקורי OEM

עולה 1300 שח .

טיפול גדול 60 K

שמן מנוע סינטטי מלא בתקן VW502

מסנן שמן

מסנן אויר

מסנן מזגן

מסנן דלק

4 מצתים

סהכ כ 800 שח .

רפידות בלימה קידמי ATE (יצרן מקורי) כ 350 שח .

כל המחירים שציינתי כוללים עבודה וחלפים ולפני מעמ .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
מה המצב אנשים

 

הרכב הגיע ל63800 (אני יד שלישית, קניתי לפני 3 חודשים) ומופיע לי הודעה של 0.1L SERVICE , נראה שצריך להחליף רצועת טיימינג בקרוב.

קיבלתי הצעת מחיר של 1600 שח לא כולל מעמ ועוד במוסך לא מורשה.

בנוסף לכך צריך בקרוב לעשות טיפול 60 (לא יודע מה העלות ומה הוא כולל, צריך לבדוק), והחלפת דיסקיות בלמים (500-600 שח?).

 

האם אלה המחירים, או שהגזימו.

 

תודה רבה

וכמה רצו במורשה?

1972 Mustang converyible 351c

1977 Corvette T-top 350

פורסם

כן מדובר ב1.4 ידני, קומפורטליין 16V , הדגם של ה75כס

 

רון המון תודה על התשובה המקצועית והמפורטת. כעת אני יודע לפחות מה לדרוש מבחינת חלקים :)

משום מה בענייני מחשבים ודברים אחרים , אני כבר שנים מתייעץ עם חברים ברשת. אבל ברכבים עד כה לא נפל האסימון, ודווקא בתחום הזה רמת האי וודאות היא הכי גדולה.

 

וכמה רצו במורשה?
נראה לי שהוא היה מורשה לא מזמן , והיתה לו איזה בעיה עם הרישיון. הוא עדיין משתמש בציוד הממוחשב שמשתמשים במוסך מורשה.

מדובר במוסך זוהר האור 2002 (של אדם), בטירת כרמל. (אני גר שם)

כאן בלינק הוא מופיע כמורשה

http://www.galgalim.co.il/?CategoryID=159&IndexingSearchWord=&IsPostBack=1&SelectedFilterB=87&vehicleType=1

 

בכל אופן עשיתי אצלו החלפת קלאץ' (לא חדש מהחברה), עלה לי 1600 לפני מעמ. עשה עבודה טובה.

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם
מה המצב אנשים

 

הרכב הגיע ל63800 (אני יד שלישית, קניתי לפני 3 חודשים) ומופיע לי הודעה של 0.1L SERVICE , נראה שצריך להחליף רצועת טיימינג בקרוב.

קיבלתי הצעת מחיר של 1600 שח לא כולל מעמ ועוד במוסך לא מורשה.

בנוסף לכך צריך בקרוב לעשות טיפול 60 (לא יודע מה העלות ומה הוא כולל, צריך לבדוק), והחלפת דיסקיות בלמים (500-600 שח?).

 

האם אלה המחירים, או שהגזימו.

 

תודה רבה

 

מבדיקה בספר הרכב הבנתי שזה לא 01L אלא OIL SERVICE . בספר רשום שההודעה מופיע לאחר שהקילומטראג' של הרכב מגיע למספר מסויים אחרי הטיפול האחרון שעשו בהחלפת שמן ברכב.

עשיתי קלאץ'+החלפת שמן לפני חודשיים וחצי, ומאז עברתי 1700 ק"מ.

אפשר לאפס את ההודעה הזאת, רק צריך לעקוב אחרי הק"מ לטובת הטיפול הבא בשמן.

 

הרכב לא עבר טיפול טיימינג עוד משנת 2001 אבל עבר 64K בלבד, וטופל בצמפיון עד שקניתי אותו.

משאבת מים כנראה אני לא אחליף אלא אם נראה נזילה או קורוזיה.

אבל בהחלט אצטרך להחלפת רצועה.

עשו בו טיפול 60 חלקי שכלל החלפת פילטר שמן, פילטר דלק , ועוד משהו עם ניקוי המיזוג.

 

כמו כן הרכב מגיע ל120 ק"מ ומשם המנוע מתקשה להאיץ. (בעליות הבנתי שה75 כס, לא להיט אז זה עוד מובן).

לא שהרצועת טיימינג תשפר לי את הביצועים, אבל אם 8 שנים לא החליפו נראה לי עדיף לא להסתכן ולעשות טיפול ייסודי במוסך מורשה.

SEAT LEON TSI 1.2 2012

פורסם

כמעט 10 שנים בלי להחליף טיימינג?

הייתי רץ מיד להחליף . אם אתה לא מגיע לרון אני ממליץ שתבדוק בכל זאת במוסך מורשה,

לפני שנתיים שלוש עם רכב זהה שלקחתי לעשות טיימינג בחברה, יצאנו בסכום של 1000 ש"ח כולל עבודה אחרי מע"מ ואחרי מיקוח כבד מאוד שלי אבל ללא משאבת מים.(הבעלים התעקש לא להחליף)

אין לי כח להתווכח עם מרק10 שוב על הסוגיה, אבל אם כבר השקעת קלאץ' וטיימינג, תחליף גם משאבת מים בשביל השקט הנפשי. (עוד כ500 ש"ח למקורית)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תודה אייל (איפה 1000 שקל כולל הכל, צריך לבוא עם SHOTGUN כדי לקבל מחיר כזה)

אני מהצפון, אז קצת בעיה לקפוץ לרון (יום עבודה), אם כי לומר את האמת ההפרשים במחיר הם משמעותיים (כנראה ללא משאבה) ממה שבדקתי באזור שלנו.

ב-עוז לעשות טיימינג , 1750 שקל רק החלקים לא כולל מעמ. ו380 שח עבודה. (כולל משאבת מים)

אצלי בטירה, במוסך האור 1850 כולל מעמ ועבודה -מאז שהוא יצא מרשימת המורשים , הוא כותב על נייר את הקבלה, ומחזיק עובד 1 בלבד. נראה מאוד לא מקצועי). בפעם האחרונה שעשיתי אצלו קלאץ לקח לו 3 ימים להביא את החלק-הרכב עמד שם 3 ימים במוסך בשביל קלאץ',

משום מה החלף הראשון שהוא הביא לא היה מתאים (שוב איך דברים כאלה קוראים כשעסק מחפש לחסוך כסף. בסוף הוא נסע לבד להביא את החלק).

יש לי את מוסך האור בחיפה שדני מהפורום המליץ עליהם בזמנו. יוסי צריך להחזיר לי תשובה לגבי הצעת מחיר.

SEAT LEON TSI 1.2 2012

  • ספונסר פורום
פורסם
כמעט 10 שנים בלי להחליף טיימינג?

הייתי רץ מיד להחליף . אם אתה לא מגיע לרון אני ממליץ שתבדוק בכל זאת במוסך מורשה,

לפני שנתיים שלוש עם רכב זהה שלקחתי לעשות טיימינג בחברה, יצאנו בסכום של 1000 ש"ח כולל עבודה אחרי מע"מ

 

אייל אתה מדבר על פולו 16V של הפולו 6N0 שיוצרה עד שנת 2000 כולל

אשר במנוע שלה מדגם AFH מותקנת רצועת תיזמון אחת ומותח אחד .

 

בפולו אשר מדובר כאן זוהי פולו 16V מדגם AHW שהגיע במרכב החדש ה 6N2

במנוע הזה ישנם שתי רצועות, שתי גלגלות ,ושני מותחים ..וברור לך שזה מחיר אחר .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
מבדיקה בספר הרכב הבנתי שזה לא 01L אלא OIL SERVICE . בספר רשום שההודעה מופיע לאחר שהקילומטראג' של הרכב מגיע למספר מסויים אחרי הטיפול האחרון שעשו בהחלפת שמן ברכב.

עשיתי קלאץ'+החלפת שמן לפני חודשיים וחצי, ומאז עברתי 1700 ק"מ.

אפשר לאפס את ההודעה הזאת, רק צריך לעקוב אחרי הק"מ לטובת הטיפול הבא בשמן.

 

הרכב לא עבר טיפול טיימינג עוד משנת 2001 אבל עבר 64K בלבד, וטופל בצמפיון עד שקניתי אותו.

משאבת מים כנראה אני לא אחליף אלא אם נראה נזילה או קורוזיה.

אבל בהחלט אצטרך להחלפת רצועה.

עשו בו טיפול 60 חלקי שכלל החלפת פילטר שמן, פילטר דלק , ועוד משהו עם ניקוי המיזוג.

 

כמו כן הרכב מגיע ל120 ק"מ ומשם המנוע מתקשה להאיץ. (בעליות הבנתי שה75 כס, לא להיט אז זה עוד מובן).

לא שהרצועת טיימינג תשפר לי את הביצועים, אבל אם 8 שנים לא החליפו נראה לי עדיף לא להסתכן ולעשות טיפול ייסודי במוסך מורשה.

 

 

קניתי לא מזמן פולו 1.6 שנת 97 והוא נסע סבבה אבל לא סחב הכי טוב בעולם והוא לקח יחסית הרבה דלק(1;8)

למזלי הלכה לי משאבת המים אחרי שבוע וחצי.הכנסתי למוסך של ידיד והוא אמר לי שמי שעשה את הטימיניג לא עשה עבודה טובה ומאז שהוא סידר את זה הרכב נוסע פצצה (אגב יש לי גם 75 כ"ס) אז אולי כן כדאי לך לבדוק את הטיימינג

×
×
  • תוכן חדש...