Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6035 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אשמח לקבל חוות דעת על רכב שאני רוצה לקנות (רכב שני), הרכב הינו דהייטסו סיריון שנת 2000 האם למישהו היה\יש את הרכב הזה?

 

האם הטיפולים יקרים? האם הרכב אמין ומוצלח?

 

אני מחפש רכב קטן עד 20,000 שיהיה חסכוני בדלק (הסיריון מנוע 1300 אם אני לא טועה) זול בטיפולים ובביטוחים ויהיה אמין...

 

אשמח להמלצות או הסתייגויות בנושא...

 

תודה רבה מראש!

un4get

בעל מאזדה 3 2006 מנוע 1.6ליטרים דגם אקטיב.

פורסם

מצאתי סוזוקי יורוסוופט עבר 107000 קילומטר

אינה יקרה (24,000- לפי יצחק לוי)

מנוע 1300, שמעתי שיחסית אמינה

לא עדיף?

פורסם

אני גם חושב שסוזוקי רכב מעולה אבל חברה שלי ננעלה על הדהייטסו בגלל שיש לה עיצוב יפה יותר משאר הרכבים הקטנים בשנים האלו...

un4get

בעל מאזדה 3 2006 מנוע 1.6ליטרים דגם אקטיב.

פורסם
שלום לכולם!

 

אשמח לקבל חוות דעת על רכב שאני רוצה לקנות (רכב שני), הרכב הינו דהייטסו סיריון שנת 2000 האם למישהו היה\יש את הרכב הזה?

 

האם הטיפולים יקרים? האם הרכב אמין ומוצלח?

 

אני מחפש רכב קטן עד 20,000 שיהיה חסכוני בדלק (הסיריון מנוע 1300 אם אני לא טועה) זול בטיפולים ובביטוחים ויהיה אמין...

 

אשמח להמלצות או הסתייגויות בנושא...

 

תודה רבה מראש!

 

אולי עדיף פורד פיאסטה או אי אפשר להשוות בכלל...? מצד שני הפורדים סובלים קשות מהתקלפות צבע ניראה לי לא שווה בכלל להיכנס למיטה חולה שכזאת לא?

 

או שמא אולי בכלל לחשוב בכיוון של אופל קורסה? יש חוו"ד על הרכב הזה?

un4get

בעל מאזדה 3 2006 מנוע 1.6ליטרים דגם אקטיב.

פורסם

אופל קורסה לא הייתי ממליץ במיוחד עם מדובר על גיר אוטומט, הרכב יקר לתחזוקה משמעותית מהסוויפט והסיריון.

 

הסיריון הוכיחה את עצמה במקביל לסויפט כרכב עירוני זול לתחזוקה מכל הבחינות, לעומת זאת הבטיחות הנוחות והאיבזור ברמה נמוכה מאוד יחסית לאירופאיות, אבל עם כל זה לא מעניין אותך ואתה וחברה שלך ואתם מחפשים כמה שיותר זול וכמה שפחות מוסך הסיריון הוא רכב מעולה.

 

דרך אגב אומנם הסויפט והסיריון הם מקבילות ושוקלות אותו דבר (800-900 ק"ג בערך) לסיריון יש יותר כוח ועיצוב מודרני יותר.

ורק מילה אחרונה לגבי הסיריון, מנוע 1.3 בייצור סידרתי בשילוב גיר ידני על משקל של כ850 ק"ג (ממוצע) שמפיק 102 כ"ס זה די מרשים ואף זריז ביותר.

פורסם
אופל קורסה לא הייתי ממליץ במיוחד עם מדובר על גיר אוטומט, הרכב יקר לתחזוקה משמעותית מהסוויפט והסיריון.

 

הסיריון הוכיחה את עצמה במקביל לסויפט כרכב עירוני זול לתחזוקה מכל הבחינות, לעומת זאת הבטיחות הנוחות והאיבזור ברמה נמוכה מאוד יחסית לאירופאיות, אבל עם כל זה לא מעניין אותך ואתה וחברה שלך ואתם מחפשים כמה שיותר זול וכמה שפחות מוסך הסיריון הוא רכב מעולה.

 

דרך אגב אומנם הסויפט והסיריון הם מקבילות ושוקלות אותו דבר (800-900 ק"ג בערך) לסיריון יש יותר כוח ועיצוב מודרני יותר.

ורק מילה אחרונה לגבי הסיריון, מנוע 1.3 בייצור סידרתי בשילוב גיר ידני על משקל של כ850 ק"ג (ממוצע) שמפיק 102 כ"ס זה די מרשים ואף זריז ביותר.

 

2 שאלות - ראיתי באינטרנט באתר ICAR או משהו כזה שהדהייטסו הזו אוכלת דלק 1:6.5 (לא הגיוני!) כשהדגם מעל עם המנוע 1.3 ליטר אוכל 1:16 - האם הגיוני הדבר?

 

מישהו מכיר את ההבדלים בין הדגמים? הבנתי שיש CX וCZ או משהו כזה אשמח לעזרה...

un4get

בעל מאזדה 3 2006 מנוע 1.6ליטרים דגם אקטיב.

פורסם

אני נוהג על סיריון 2000, מנוע 1000 אוטומטית כבר 5 שנים (דגם CL).

טיפולים זולים מאוד

אחזקה זולה מאוד

תקלה אחת ב5 שנים הלכה תושבת מנוע והוחלפה ב600שקל במוסך מרכזי.

דלק 1:12 בעיר 1:14 בינעירוני

ביטוח מקיף + חובה בערך 3500ש"ח ולא דורשים שום מיגון על הרכב כי הוא לא ממש גניב.

 

קניתי אותה ב107000ק"מ

היום היא עם 159000ק"מ אני לא נוסע הרבה פעמיים בשבוע כפ"ס-נתניה ללימודים ובתוך העיר.

 

אצלי גם שיפרתי קצת - הוספתי נעילה מרכזית + אזעקה + מערכת סאונד ורמקולים ו-2 החלונות הקדמיים חשמליים.

 

אבל המחירון של הרכב הזה הוא לא 20,000 אלא 24,000.

 

בקשר לשאלה שלך על הדגמים אז ככה:

CX - דגם מפואר, מגיע עם:

-פסי ניקל כסופים בצדדים ומראות בצבעי הרכב + 4 חלונות חשמל.

- בדגמים 2003-2004 הגיע גם עם שליטה על ההילוכים מההגה.

- מנורות ערפל בחלק קטן מהדגמים (או שאולי זה תוספת...).

 

CL - דגם פשוט, מגיע בלי:

-אין פסי ניקל בצדדים המראות בצבע שחור אין חלונות חשמל.

-יש הכנס לפנסי ערפל.

פורסם
24 אלף לאוטו כ"כ פשוט וישן (שנת 2000), כשיש פונטו 2006 ב-30 אלף. לא ייאמן.

 

גם אני הופתעתי שהתחלתי לברר על למכור אותו לאחרונה (מחפש להשתדרג)

כל השנים שאני עם האוטו הזה כל כמה זמן אני מוצא פתק על הוישרים או בידית של הנהג עם הכיתוב "מעוניין למכור?" ומספר טלפון של מישהו שרוצה לקנות...

 

יש לו ביקוש מטורף והוא מאוד אמין.

 

קניתי אותו ב30 אלף לפני 5 שנים ככה שכמעט ולא מפסידים עליו.

×
×
  • תוכן חדש...