Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לך זיכרון טוב.

את האמת שההצעה הכי זולה שקיבלתי אחרי התאונה הייתה 6000 אלף שקל +-.

וגם זה אחרי כמה חברות ביטוח שדחו אותי.

חוץ מזה, מה הסיכוי שהברק יפגע באותו מקום פעמיים. :twisted:

 

היי!!!

הגעתי להודעה ה-1000!

מזל טוב לי!

:bday:

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

אונו, ההודעה של רדרוז רלוונטית לא רק לגביך. :)

מה שכן, מאז זרמו הרבה מים בירקון והרבה דלק במערכת ההזרקה.

אם זאת, מקרים כאלו הם הסיבה העיקרית אם לא היחידה שבסופו של דבר נסגרתי כל המקיף.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אני הייתי מוותר על מקיף רק ברכב השווה חצי מהמחיר שציינת.

בדרך כלל רוב נסיונות החסכון הללו נגמרים בפגישה עם מרפי ומפח נפש.

 

מסכים לגמרי.

 

 

אני משלם 3200 ש"ח לחובה+מקיף על רכב זהה ומבחינתי אין פה בכלל שאלה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אני לא משלם לא מקיף וגם לא צד ג'...רק חובה. שקט נפשי אף פעם אין אבל אישית השקעתי הרבה באמצעי מניעה נגד גנבה אז זה קצת מאזן את זה. מצד שני הייתי שמח לשלם מקיף אבל אף אחד לא מבטח. מה גם שהרכב לא מופיע במחירון. רק גירסאות סגורות מופיעות. ואת ההשקעה של ה30 אלף גם ככה אף אחד לא יחזיר לי.:roll:

טוב ששילמת...

פורסם
אני לא משלם לא מקיף וגם לא צד ג'...רק חובה. שקט נפשי אף פעם אין אבל אישית השקעתי הרבה באמצעי מניעה נגד גנבה אז זה קצת מאזן את זה. מצד שני הייתי שמח לשלם מקיף אבל אף אחד לא מבטח. מה גם שהרכב לא מופיע במחירון. רק גירסאות סגורות מופיעות. ואת ההשקעה של ה30 אלף גם ככה אף אחד לא יחזיר לי.:roll:

טוב ששילמת...

 

לגבי צד ג', :shock:

 

לגבי רכב שלא מופיע במחירון - תפנה ללוי יצחק (יבוא אישי?), ניתן לפתור את זה.

 

כמו כן ככל שזכור לי ניתן לבצע הערכת שמאי פרטית במשרדו של הרשום מעלה - כ 800 ש"ח.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אבקש להבהיר שמי שמסתובב בלי ביטוח צד ג' הוא במקרה הטוב מבולבל ובמקרה הרע אידיוט מושלם.....

 

אתן דוגמא: אתה נוהג ברכב מסוג במוו ענתיקה שנאמר שווה 20,000 ש"ח והחלטת שלבטח אותה בביטוח חובה בלבד (מחוייב ע"פ חוק היתר ביטוח רשות), מה לעשות מזל אין לך וגרמת לתאונה בה הושבת רכבך והורד מהכביש ונזק לצד ג' בשווי של 120,000 ש"ח (לא משנה לשיקום או טוטל לוס).

בהעדר ביטוח צד ג' אתה נושא מלבד באובדן הגרוטאה שלך (20,000 בניכוי שווי שרידים שהולכים לפח) אתה נושא בנזק שנגרם לצד ג' בדוגמא זו 120,000 ש"ח בקיצור מאוד מסוכן ויכול להסתיים מאוד רע.

 

תמיד לעשות במינימום חובה + צד ג' גם אם מדובר ברכב בשווי של 1000 ש"ח.

 

נקודה נוספת למחשבה: ביטוח צד ג' סטנדרטי מכסה עד סכום נזק לצד ג' של 400-450 אלפי ש"ח תלוי בחברת הביטוח.

 

אני ממליץ לשקול כנגד הגדלה שולית של הפרמיה להרחיב כיסוי צד ג' למקרה שתפגוש רכב בשווי של מעל 400K ש"ח ובטעות תגרום לו לאובדן מוחלט או נזק של מעל הסכום אותו מכסה הפוליסה לרבות כתוצאה מגרימתה של תאונת שרשרת (פופולרי בימי החורף)

 

איך אמר ידידנו....."מוות לשיעמום...." :lol:

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

במחירים עליהם אתה מדבר - לעשות מקיף, בלי לחשוב.

כשאתה חוסך בקטנה בזה, אומר - האוטו לא יקר , פתאום מרפי בא לך בסיבוב (תרתי משמע) ואז אתה דופק את הראש בקיר (ניסיון אישי רע) :cry:

51 קג"מ :shock::lol:

×
×
  • תוכן חדש...