Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגיע הזמן לחדש ביטוח, הפחית הקטנה כבר כמעט בת 9 (מודל 01) ואדון לוי מתמחר אותה בכ31000 ש"ח.

ביטוח חובה + מקיף עולה לי כ4300 ש"ח והוא כולל הרבה שקט נפשי, בנוסף בגלל שזו פוליסה לעובדי מדינה התנאים מעולים ונוחים (למשל השתתפות עצמית במוסך לא בהסדר ב800 ש"ח). גם פוליסות עם תנאים פחות טובים יעלו לי כ4000 ש"ח בגלל שאין לי העדר תביעות קודמות.

לעומת זאת קיבלתי הצעה לחובה וצד ג בכ2500 ש"ח.

מצד אחד עם מקיף יהיה לי חור קטן בכיס (יחסית לצד ג') אבל ראש שקט יחסית, מצד שני הרכב גם ככה שווה גרושים במחירון ובמקרה של גניבה או כל דבר אחר שישבית את הרכב אקבל כמעט חצי ממה שהוא באמת שווה.

בנוסף, צד ג' בלבד מאוד מזמין עם מחירו הזול, 800 ש"ח.

נכון, זה לא מדע מדויק ולרוב אינדיבידואלי, אבל אשמח לשמוע דעות שיעזרו לי להחליט.

מה אתם הייתם עושים או עשיתם בעבר?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אני אישית הייתי מבטח, ואני אומר את זה כי נהגתי ברכב שהמחירון שלו היה סביב ה25 והמקיף + חובה עלו לי כ5 וגם שם ביטחתי את הרכב במקיף.

 

אולי אני פחדן, אולי פריאר, אבל אני מעדיף להיות בראש שקט שאם באים ומרימים לי את הרכב מהחנייה או שאני חס וחלילה עושה תאונה אז יהיה מישהו שיחזיר לי את הכסף שלי, גם אם זה לא הכי כלכלי לאורך טווח ארוך.

(החזקתי את הרכב שנה בסופו של דבר)

 

אבי.

פורסם

אני לא הייתי מוותר על מקיף, בטח ובטח שמדובר ברכב כזה!

 

אני רק עכשיו ביטלתי את הביטוח המקיף לרכבי. (קולט 96 שבמחירון מופיעה סביב ה20K)

ב4 וחצי השנים האחרונות הייתי עם מקיף ושילמתי את הסכום שאתה ציינת בכל התקופה הזאת.

 

אני הייתי מעדיף להשאר עם המקיף, אך אצלי זה כבר לא משתלם.

 

ההבדל אצלי בין חובה+מקיף לחובה+ג' הוא כ2300 ש"ח.

אם ההבדל היה 1500-1800 לא הייתי חושב פעמיים והייתי נשאר עם המקיף.

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

אני אומר שאני כנראה הכי שרוט מכולכם ,



אני עם קורולה 98 , משלם מקיף + חובה + צד ג' + תוספת של 1600 שקלים בערך עבור ביטוח המערכת סטריאו שלי (שנמצאת בחתימה) ורק ככה אני ישן טוב בלילה .

אמנם הרכב צפוי להימכר בשנה הקרובה אבל כך היה המצב ב4 השנים האחרונות שבהן הרכב אצלי ומעולם לא חשבתי לוותר על ביטוח כלשהו, עד השנה וגם אז החלטתי להמשיך איתו.

 

הרבה כסף ? כן !

הרבה שקט ? בהחלט כן !

 

שווה כל אגורה.

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

גם עם רכב של מחצית מהמחירון כמעט - ביטחתי מקיף.

 

ההפרש לא מספיק רציני לדעתי - 1500 ש"ח - לא שווים לך את זה לשנה...

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני אומר שאני כנראה הכי שרוט מכולכם ,



 

אני עם קורולה 98 , משלם מקיף + חובה + צד ג' +

 

 

כשיש לך מקיף אתה לא משלם צד ג'!

 

ואתה לא הכי שרוט בכלל.

גם אצלי המערכת הייתה מבוטחת וגם הג'אנטים. (על קולט 96).

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

כוונתי היתה שאני משלם כל ביטוח אפשרי ..

:-)

 

בכל אופן , אני מוצא את זה שווה , הבריאות שאני אאבד אם יקרה משהו לא תהיה שווה את זה שקימצתי בכסף .

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

2800 ש"ח אם אני לא טועה, הבעיה היא שגם במקרה של תאונה התקציב שיעמוד לרשותי לא יוכל לעבור את ה15K ש"ח והרכב יהיה בסכנת טוטלסוט בגלל קצת פחחות, נכון שיש קומבינות שאפשר לעשות אבל עדיין התקציב מוגבל.

בכל זאת הדעות פה מחזקות את עמדתי בנושא, יום חמישי נחדש את המקיף, מי ייתן ולא אצטרך להשתמש בו.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

ניתן לתקן את הרכב עד 60% מערך התיקון במיוחד עם אתה לא אשם.

 

אני עושה מקיף לסקסו כאשר מחיר המחירון שלה - מומלץ לשבת :|

 

9500 ש"ח :shock:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אל תחשוב פעמים במיוחד ברכב שלך שאין לו כמעט חלקים משומשים ו/או תחליפיים זולים.

 

ללא קשר רכב שנוסע כמו שה- 172 אמור לנסוע חושף אותך יותר "לתקלות" וחבל לשלם על כך מחיר כבד יחסית.

 

אם תבוא ותאמר, יש לי נכסים פנויים של 250,000 ש"ח ואני שוקל לקחת סיכון עם 35,000 ש"ח בשביל חיסכון של 1600 ש"ח בשנה, לא בהכרח אסכים עם הגישה אבל אוכל במידת מה להבין את המשחק שלך.

 

אני לא ביטחתי מקיף WRX PD במשך 8 חודשים ובהסתכלות לאחור אני לא יודע מה קפץ עלי או ממה נעקצתי.....פשוט טיפשות שלי שהייתה יכולה להסתיים בצורה כואבת.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
רכב שנוסע כמו שה- 172 אמור לנסוע חושף אותך יותר "לתקלות" וחבל לשלם על כך מחיר כבד יחסית.

 

זה הסעיף היחידי שרלוונטי פה, קשה לי להאמין שהקליאו תעלה באש באופן ספונטני או שיפול עליה עץ בחניה מקורה.

גם גניבות נדירות במחוזותינו הספורטיביים, מעולם לא נגנבה ולא קליאו ספורט אחד, כמובן יש לזכור שנמכרו בערך 80 יחידות (MK1+2). שלא נדבר בכלל על כמה נשארו.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

סיאט איביזה טורבו, נגנבו 3 יחידות עד היום 2 חזרו לבעליהם.

אני עם ביטוח מיוחד (אחי סוכן ביטוח), צד ג' + גניבה.

תודו שלא ידעתם שיש חיה כזאת.

עולה לי כ 1500 פחות מהמקיף ונותן לי שקט נפשי בלילה.

אם אתה רוצה פרטים שלח הודעה פרטית.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

אני דווקא חשבתי שלדמת מהמקרה האחרון שהיה לך לא כ"כ מזמן שתמיד טוב שיהיה ביטוח, לכל מקרה שלא יקרה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...