Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עליתי על קטנוע עוד לפני שידעתי מה זה כביש, לדעתי לא צריך לעשות מזה עניין כזה גדול, ברור שזה מסוכן אבל אם אתה מספיק אחראי, ובוגר להבין שזה לא משחק ושצריך לשים 1000% תשומת לב לכביש, אני חושב שהכל יהיה בסדר, אם כמובן אתה לא מתרגש מהחלקות קטנות, סופם בדרך כלל הוא רק שריטות... לפחות מניסיוני הקטן.....

פורסם
כל מה שאמרו לך זה נכון' date=' אבל יש עוד פרט קטן שרציתי להוסיף, לא הכל תלוי בך אתה יכול להיות הרוכב הכי טוב, אבל פתאום איזה אשה תפתח את הדלת שלה באמצע הכביש, או נהג מונית רק יגע בך ואתה תהייה מרוח על האי תנועה

 

זה דווקא כן תלוי בך.

למה אתה צריך לחלוף ליד מכוניות עומדות בטווח קטן יותר מרוחבו של דלת?

אם אתה תשמור לפחות מרחק של דלת ממכוניות עומדות, לעולם לא יוכלו לפתוח עליך דלת, ואז המנעות מתאונה כזאת כן תלויה בך.

ובתור אופנוען מנוסה, אתה לא יודע כבר שצריך לשמור מרחק מנהגי מוניות? אם אתה רואה מונית ש"מחפשת" אתה לא מספיק חכם כדי לא להיות בנתיב לידו? אם אתה תעשה מאמץ לא להמצא לצד מוניות, הסיכוי שמונית יסטיה עליך קטן משמעותית.

 

ואם אתה חושב שאופנוען לא יכול או לא צריך לחשוב על הדברים האלה בזמן רכיבה בארץ, אז אני באמת מאחל לך חיים ארוכים, ומוטב לא על אופנוע.

 

תהרוג אותי, לא הבנתי את הנקודה שלך.

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
כל מה שאמרו לך זה נכון' date=' אבל יש עוד פרט קטן שרציתי להוסיף, לא הכל תלוי בך אתה יכול להיות הרוכב הכי טוב, אבל פתאום איזה אשה תפתח את הדלת שלה באמצע הכביש, או נהג מונית רק יגע בך ואתה תהייה מרוח על האי תנועה

 

זה דווקא כן תלוי בך.

למה אתה צריך לחלוף ליד מכוניות עומדות בטווח קטן יותר מרוחבו של דלת?

אם אתה תשמור לפחות מרחק של דלת ממכוניות עומדות, לעולם לא יוכלו לפתוח עליך דלת, ואז המנעות מתאונה כזאת כן תלויה בך.

ובתור אופנוען מנוסה, אתה לא יודע כבר שצריך לשמור מרחק מנהגי מוניות? אם אתה רואה מונית ש"מחפשת" אתה לא מספיק חכם כדי לא להיות בנתיב לידו? אם אתה תעשה מאמץ לא להמצא לצד מוניות, הסיכוי שמונית יסטיה עליך קטן משמעותית.

 

ואם אתה חושב שאופנוען לא יכול או לא צריך לחשוב על הדברים האלה בזמן רכיבה בארץ, אז אני באמת מאחל לך חיים ארוכים, ומוטב לא על אופנוע.

 

תהרוג אותי, לא הבנתי את הנקודה שלך.

 

אתה לא הבנת את הנקודה שלי בדיוק כמו שלא הבנת שזה כן בידיים שלך להמנע מתאונות של פתיחת דלת.

 

אתה טוען שגם לרוכב הטוב ביותר בעולם לא יעזור כלום אם יפתחו עליו דלת.

אני טוען שאם אתה באמת רוכב טוב, אתה לעולם לא תכניס את עצמך למצב שבו עלולים לפתוח עליך דלת.

וכמו שכבר אמרתי, אם לא הבנת את זה אולי עדיף שלא תרכב על אופנוע...

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

בסדר, תמשיך לחיות בסרט שאתה הרוכב הכי טוב בעולם, ואתה יכול לראות 5 דקות קדימה ולדעת הכל.

אבל אם יקרא לך מצב של תאונה (לא שאני מאחל לך) בתוך העיר בגלל שרכב רק נגע בך, ואתה תגרד את הכביש והאופנוע שלך אחריך, ואתה תגיד לעצמך: "פאק איך לא ראיתי את זה"

ותתחיל לחשוב כמה שלא נהגת נכון.

בנקודה שלי פה, נכון כמו שאמרת שאתה יכול להמנע ממצבים, זה ברור.

אבל אם יש נהג מרושע :twisted: ששם זין על התנועה ונוהג כמו שבא לו ואתה במקרה נתקלת בדרכו, מבין אותי :?:

אני אנסה להסביר יותר בפשטות אי אפשר להיות מרוכז 100% כל הזמן, כל רגע מהשהו יכול לקרות, ואתה אולי יכול להגיד : "כשאני על האופנוע אני תמיד 100% מרוכז", וכולנו פה יודעים שזה לא ככה כל הזמן, תמיד יש משהו שיסיח את דעתך, אם זה בעיות בעבודה, כוסית שעברה על המדרכה ואתה נותן לה לשמוע קצת מנוע (של האופנוע כמובן), או כל דבר אחר.

יש מיליון ואחד דברים שיכולים לגרום לתאונה. אני לא מאחל לאף אחד לעבור תאונה, סעו בזהירות זה הכי חשבו, ולא תמיד מספיק להיות 100 בסדר, אתם לא בסביבה מבוקרת.

לילה טוב

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

ג'רמי, אני מבין לגמרי את מה שאתר אומר וגם אני עד לפני חודשיים דגלתי בכך שיש לי 100% שליטה על אם תהיה לי תאונה/לא תהיה לי תאונה.

 

אבל לפני חודשיים בעודי נוסע בעיר נהג במכונית בנתיב לידי חתך אותי לעבר חניון מימין בשבירת הגה- לא היה לי שום זמן להגיב ולא היה לי שום רמז ע"כ שהוא עומד לפנות.

אני כבר חודשיים בבית אז היה לי מספיק זמן לחשוב על זה.

 

ואז הבנתי, שלפעמים, זה לא בשליטתנו המלאה.

Howard Walker, Autocar: That rumble you're feeling is Ferry Porsche turning in his grave

×
×
  • תוכן חדש...