Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה שמעליי-השטות המושלמת.

אם כבר להשאיר אחוריים (אני נגד) לחבר אותם לרדיודיסק והסט הקידמי+סאב יחובר למגבר.

 

כל הכבוד על היוזמה, יצא מצויין!!

 

מאיזה ירח עשית נחיתת אונס בשביל התגובה הזאת...

אתה בכלל לא מכיר את המערכת שלו אין לך מושג אפילו איזה רדיו דיסק יש לו

אז פעם הבאה לפני שהחמור קופץ בראש תשאל

וזה שאתה נגד רמקוליים אחוריים ממש כל הכבוד לך תקים עמותה ותגייס כספים

לא לכל אחד נמצא בדעה שלך

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

כל הכבוד יצא יפה מאוד והיוזמה היא מבורכת.

 

מאיזה ירח עשית נחיתת אונס בשביל התגובה הזאת...

אתה בכלל לא מכיר את המערכת שלו אין לך מושג אפילו איזה רדיו דיסק יש לו

אז פעם הבאה לפני שהחמור קופץ בראש תשאל

וזה שאתה נגד רמקוליים אחוריים ממש כל הכבוד לך תקים עמותה ותגייס כספים

לא לכל אחד נמצא בדעה שלך

 

 

 

א. בלי עצבים

ב. אין קשר לרדיו דיסק שמותקן, ואין קשר לסטאפ שמותקן.

תמיד כדאי שהסט הקדמי יהיה חזק יותר בכדי שהמוזיקה תשמע טוב יותר מקידמת הרכב (במה קידמית) גם אם אתה מחפש רק עוצמה.

בכדי שתוכל להנות מהמוזיקה, אם אתה אוהב צליל מלא יותר והקפי זה בסדר אתה יכול להשאיר את האחוריים אך ממש לא להגביר אותם יותר מהסט הקדמי, מפני שהיחס של המוזיקה יהיה חזק יותר מאחוריך (אני לא מכיר מקום אחד שמשמיעים לך הכוונה את המוזיקה מכיוון הגב)

אם אתה מחפש SPL אתה יכול לשים סאב עוצמתי, סט קידמי חזק והגברה בריאה...

 

שוב זו הדעה של האדם הסביר, במבצרך עשה מה שאתה אוהב..

 

אני מבטיח לך שלרוב המערכות בפורום לא חסר עוצמה וגם לא איכות אם תרצה אתה מוזמן לבקר ברכבי הSPL של הפורום ע"ע אליקו / ישראל וכו'..

 

חג שמח ושבוע טוב

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

כן זה קרטון. בהתחלה רציתי ספוג אבל הרפד שקניתי אצלו את הבד אמר לי לא לעשות את זה כי זה לא ייצא יפה והמליץ לי להשתמש בקרטון עבה למילוי.

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אחרי כמה זמן, הגעתי למסקנה שהתוצאה לא מספיק טובה. הבד שהשתמשתי בו היה מתקמט בשמש, כלומר אם האוטו היה עומד בחום כל המגש קמטים, אם היה עומד בחושך הכל היה נראה כמו בתמונה. הבנתי שאני צריך לחפש דרך אחרת, וחומרים אחרים , ואחרי שמצאתי ביצעתי את העבודה מחדש.

הנה התמונות לשיפוטכם:

 

CIMG1526.jpg

 

CIMG1524.jpg

 

 

 

CIMG1527.jpg

פורסם

נראה שזה יצא מצויין :wink:

גם אני באוטו הקדום ניסיתי לכסות את החורים כמה פעמים עד שהגעתי לתוצאה הרצוייה. פעם זה התנפח, פעם זה שקע - עד שבסוף הצלחתי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הייתי שמח לתמונות/הסבר מפורט איך עשית את זה כי גם אני מת לסדר את המגש שלי

אפשרי "לעצב" את הבד הזה לצורה של כל מגש? כי אצלי המגש כולל שקעים כאלה בכל צד, כמו שאפשר לראות בתמונה

54 - תיבה אטומה לסאב.jpg

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

תראה צריך המון סבלנות ומסריים חדות. התהליך מאוד דומה למה שרואים בהתחלה, רק שהפעם המילו היה רק על החורים עצמם.

אחרי זה הדבקה באמצעות ספריי דבק, ואתה חייב אחד איכותי.

פורסם

אני מציע לך לבנות מגש חדש במקום הדיקט הדק והגרוע הזה של הפונטו

שרק עושה מלא רזוננס ברכב.

HU: Pioneer DEH-80PRS Woofers: SEAS Lotus Reference Tweeters: SEAS Lotus PerformanceSUB: Hifonics12" Wiring:KnuKonceptz,Omega-Audio,Sound quest AMPS:Lightning Audio,Phonix Gold

פורסם

כמה הערות, הלבד של הפלטות הוא בהחלט גמיש ונוח לעבודה. שנית אם הדבקת בספריי דבק זה לא יחזיק לך מעמד בשמש הישראלית, זה ניראה כרגע יפה אבל כמה חודשים וזה מתפרק. יש צורך להשתמש בדבק רפדים או דבק מגע.

פורסם

זה נעשה לפני כמה חודשים, כשעוד היה חם בינתיים החזיק.

יוסי,הדבק זהו לא דבק פשוט אלא דבק בתרסיס בצבע סגול (דבק מיוחד שמייצר קורי דבק) שנרכש מחנות לכלי ריפוד ושנאמר לי שיש רפדים שמשתמשים בו לגגות.

לגבי הבד הכוונה הייתה שהוא לא נמתח . הוא נוח לעבודה הוא לא קשיח אבל לא ניתן למתוח אותו. לפחות הבד שיש לי.

×
×
  • תוכן חדש...