Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איך בכל הבלאגן הזה לא אמרנו לאון טורבו TSI 160 .

 

פותח השרשור,

 

אם אמרת קופרה, וקשה לי לחשוב למה שאמא שלך תרצה קופרה או תחשוב עליה אבל, שאפו, על אחת כמה וכמה הלאון תהיה מעולה, וזאת מכמה סיבות:

 

מחיר: ידנית-140K בערך DSG- 150K בערך.

איבזור: מלא מכל טוב.

נוחות כביש: בספק אם הקופרה תהיה נוחה יותר.

כח: 160HP ו26 קג"מ, מנוע 1800 טורבו לשהמשך לדבריו של אוראל יהווה קרקא הרבה יותר טובה לשיפורים בהמשך אם תרצו בכך.

נוחות: הרכב מרווח מאוד וחוץ מרכב שני ייתן לכם שקט ברמה משפחתית אם תרצו להשתמש בו.

עלויות אחזקה: הביטוח מאחר וירד קבוצה אצלנו לפחות היום,5400 ש"ח מקיף+חובה (עובדי מדינה), שותה דלק תלוי ברגל, טיפולים סטנדרטיים.

אבזור חיצוני: לטעמי יפהפייה, חישוקי מגנזיום וכו'...

 

לסיכום: חבילה משתלמת בהרבה מהקופרה.

 

בן

 

מחזק :mm_yeah:.

 

הבדלי המומנט בין הלאון 1.8 ידנית TSI לאיביזה-FR 1.4 באותה רמת מחיר של 140K פשוט מדהים! :shock:

28 קג"מ ללאון לעומת 16 בלבד לאיביזה.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
איך בכל הבלאגן הזה לא אמרנו לאון טורבו TSI 160 .

 

 

בן

 

כי מיניואנים זה לא משהו שמישהו שמתעניין בקופרה יכול לשקול.

בכל שרשור בו אנו דנים בלאון אני חושב לעצמי ומתקשה להבין איך לקחו קו עיצובי כל כך יפה וספורטיבי כמו בלאון הקודמת (עד 2005) והפכו את הרכב לדמוי מיניואן מסורבל.

מקווה שבדור הבא יגיע התיקון.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
תודה רבה על ההנחה שעשית לי, אבל קליאו ספורט עולה 180K :).

תיאורטית בלבד מאחר וכבר לא מביאים אותה.

מה שכן, יש כמה יחידות בודדות שנשארו ליבואן והמחיר הרבה יותר נמוך מכל הסכומים שנזרקו פה (קרוב למחיר שציינת על הקופרה הקודמת).

אם אתה מעוניין, תפנה לצביקה, מנהל אולם תצוגה בת"א (תגיד שהפניתי אותך, לא מזיק).

 

בכלל באופן כללי, היבואן לא ממש משווק אותם כמו שצריך (ואף-אחד לא באמת יודע שאפשר כרגע להשיג אותן במחירים מצחיקים כאלה אז אנשים מוותרים מראש וחבל) ולדעתי זאת קניה מאוד מומלצת (נשארו רק איזה 3-4 יחידות).

 

ניר

פורסם
אחת הסיבות למה ננעלתי על איביזה סופי, שנתנו לי 3 שנות אחריות, זה צויין בתעודת אחריות, אז... גם כן, מניסיון.

אולי אני אפילו אסרוק מסמך, ואראה לך.

 

בן אדם, אנני יודע למה נתנו לך שנתיים אחריות, והגבלה בקילומטראז', לי נתנו 3 שנים, בלי הגבלת קילומטרים.

פורסם
כי מיניואנים זה לא משהו שמישהו שמתעניין בקופרה יכול לשקול.

בכל שרשור בו אנו דנים בלאון אני חושב לעצמי ומתקשה להבין איך לקחו קו עיצובי כל כך יפה וספורטיבי כמו בלאון הקודמת (עד 2005) והפכו את הרכב לדמוי מיניואן מסורבל.

מקווה שבדור הבא יגיע התיקון.

 

אז זהו שספק אם הוא "באמת" מתעניין בקופרה, הרי זה לא ממש ככה.

לגבי הצורה , הכל בעיני המתבונן, לטעמי הצורה לעניין, אבל זה רק טעם אישי.

 

ומה לעשות שהלאון עסקה משתלמת בהרבה מהקופרה, שלא לדבר על זה שבמחיר הזה הקופרה פשוט יקרה מידי.

 

הרכב מיועד גם לאמא, היא תהנה ממנו הרבה יותר מהקופרה ותשלם הרבה פחות

 

בבקשה, פותח השרשור אתה מוזמן להתרשם(וסתם שהשרשור הזה יקבל צבע)

 

בן.

1.jpg

1 208.jpg

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

תודה לכולם על התגובות,

אני אבדוק לגבי הקליאו טורבו כמה הנחה יכולים לעשות, ולגבי הלאון, נשמע מאוד מעניין, 140K מאובזרת.

אחלה עצה נתתם, לא יודע איך לא חשבתי על הלאון, כנראה הסתכלתי על הלאון קופרה (200K).

ולמי שאמר שהוא בספק אם אמא שלי תיקח קופרה, אז זהו - אין לה בעיה לרכב ספורט, חזק מהיר וכו' אבל כשהיא שמעה 3 דלתות היא לא אהבה תעניין והיא אמרה נראה, נעשה נסיעת מבחן, והלאון - הסתכלתי על המפרט שלה, ובאמת זאת עיסקה הרבה יותר משתלמת.

תודה רבה לכולם,

ושיהייה לכם אחלה של שבת!

פורסם
אז זהו שספק אם הוא "באמת" מתעניין בקופרה, הרי זה לא ממש ככה.

לגבי הצורה , הכל בעיני המתבונן, לטעמי הצורה לעניין, אבל זה רק טעם אישי.

 

ומה לעשות שהלאון עסקה משתלמת בהרבה מהקופרה, שלא לדבר על זה שבמחיר הזה הקופרה פשוט יקרה מידי.

 

הרכב מיועד גם לאמא, היא תהנה ממנו הרבה יותר מהקופרה ותשלם הרבה פחות

 

בבקשה, פותח השרשור אתה מוזמן להתרשם(וסתם שהשרשור הזה יקבל צבע)

 

בן.

 

אתה צודק בכך שפותח השרשור לא עושה רושם שמתעניין ברצינות בקופרה.

 

בקשר ללאון , השאלה היא אם כשאתה ניגש לקנות רכב אתה מחפש דילים או מקסימום מפרט לשקל או מחפש משהו שמתאים לך.

אם לא היית מקבל (או קונה) את הלאון מאבא שלך והיית צריך ללכת לסוכנות עם סכום של 150-175K או לקנות רכב משומש בתקציב זה, היית באמת בוחר בה?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

 

, השאלה היא אם כשאתה ניגש לקנות רכב אתה מחפש דילים או מקסימום מפרט לשקל או מחפש משהו שמתאים לך.

אם לא היית מקבל (או קונה) את הלאון מאבא שלך והיית צריך ללכת לסוכנות עם סכום של 150-175K או לקנות רכב משומש בתקציב זה, היית באמת בוחר בה?

 

לא מדובר על הלאון שלי(tfsi 2007 sport up) שקניתי מאבי ובטח שלא בסכום של 150K אלא במחיר שהיה לה אז, כאשר המחירון שלה בסוכנות כשקנינו אותה נשק על הכביש ל190K וגם במחיר הזה לא קנינו אותה אלה בהנחה יפה מאוד.

 

אנו מדברים על הלאון שהחלו לשווק ב2008, ואני אומר לך חד וחלק אבא שלי בחיזוק מלא ממני ומאחי רכש את הלאון 1.8160HP הן כדיל של מקס' מפרט לשקל והן כרכב שהתאים לו בול ואני יכול להגיד לך שהוא מרוצה ואני מנהיגה בה מידי פעם, מרוצה גם כן.

 

ברור, שאם היה לי היום כשלעצמי סכום גבוה יותר, כאחד שמתעניין ברכבי ספורט הייתי בוחר רכב אחר ולא את הלאון-הייתי הולך על הקליאו אולי עם תקציב רחב יותר על הגולף, מי יודע, הכל חלויימס ואני חוזר לקרקע.

בהנחה שהתקציב הסופי של אבא שלי היה 150K כחדשה- הלאון הזו התאימה מעולה, שבשיפור קל תהיה חזקה יותר, שגם כך תיבת ההילוכים שלה טובה מתיבת ההילוכים אצלי ברכב, ושהיא נותנת באמת יחס מלא בין המפרט לעלות ומתוך עיניו של פותח השרשור שברור שהלאון נכונה לו יותר ועונה לו בצורה כמעט מדוייקת על התקציב ובהתחשב בחוסר באלטרנטיבות ובהתחשב באמא שלו שתהנה ממנה בוודאות יותר מ: קליאו ספורט, מיטו,קופרה,בוקנאגרה או בוא לנוגרא, הלאון היום תתאים ביותר.

 

גם רכב עם נטייה ספורטיבית מובהקת וגם נוחות מלאה כרכב משפחתי.

 

בן.

 

נ.ב: להבדיל מהרבה אנשים שפולטים שטויות אני מאוד אוהב את מותג סיאט, חי עם הבעיות שלו ונהנה מהיתרונות שלו, בתקציב שלי יש להשקיע, זה מה יש.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
אתה צודק בכך שפותח השרשור לא עושה רושם שמתעניין ברצינות בקופרה.

 

בקשר ללאון , השאלה היא אם כשאתה ניגש לקנות רכב אתה מחפש דילים או מקסימום מפרט לשקל או מחפש משהו שמתאים לך.

אם לא היית מקבל (או קונה) את הלאון מאבא שלך והיית צריך ללכת לסוכנות עם סכום של 150-175K או לקנות רכב משומש בתקציב זה, היית באמת בוחר בה?

 

לשאלתך - אם היה לי סכום של 175K, בטח ובטח שלא הייתי קונה את האיביזה קופרה ב 170K, וגם לא על הלאון 1.8 ב 140K, הייתי הולך על איביזה קופרה שנת 2008 ב 110K - 100K משומשת, וברור שאין כמו חדש מהניילונים, אבל יש גבול.

למה שאני אשקיע כ"כ הרבה כסף (יחסית לתקציב שלי) על רכב חדש? זה רכב !! ואם אפשר לקנות אותו גם משומש בהרבה הרבה יותר זול, פשוט מחפשים משהו שמור, ותאמין לי שאתה עדיין תהנה מהרכב גם כשהוא לא חדש לחלוטין.

 

עריכה:

 

ולגבי המשך הנושא, אנחנו מחכים לתחילת 2010 לראות קצת שינויים במחירים הנ"ל.

פורסם
כי מיניואנים זה לא משהו שמישהו שמתעניין בקופרה יכול לשקול.

בכל שרשור בו אנו דנים בלאון אני חושב לעצמי ומתקשה להבין איך לקחו קו עיצובי כל כך יפה וספורטיבי כמו בלאון הקודמת (עד 2005) והפכו את הרכב לדמוי מיניואן מסורבל.

מקווה שבדור הבא יגיע התיקון.

 

מילא היית שואל רק את עצמך, אבל אתה מערב את כולנו.

מיניואן או לא (לדעתי ממש לא), הלאון היא אחת מהעסקאות הטובות בשוק למי שמעוניין ברכב ספורטיבי פרקטי במחיר של משפחתית 2.0 ליטר.

 

תודה לכולם על התגובות,

אני אבדוק לגבי הקליאו טורבו כמה הנחה יכולים לעשות, ולגבי הלאון, נשמע מאוד מעניין, 140K מאובזרת.

אחלה עצה נתתם, לא יודע איך לא חשבתי על הלאון, כנראה הסתכלתי על הלאון קופרה (200K).

 

הקליאו לא טורבו אלה מנוע 2.0 אטמוספרי עם 197 כ"ס- גם כן 3 דלתות ומחיר הסגירה שלה משאיר עודף מ160K.

 

הצעה נוספת שיכולה לבוא בחשבון בסטכמת הזה היא האלפא מיטו: 150K ש"ח ו8.5 שניות מ0-100 155 כ"ס לדגם החזק.

140K לדגם החלש יותר.

שווה בדיקה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

טוב, אחרי שהראתי לאמא שלי את הלאון 1.8, היא קצת נעולה עליה גם בגלל המחיר, יופי, וכמובן 5 דלתות.

כך ש 3 דלתות ירד מהפרק, ואיתה הקליאו והמיטו.

פורסם

 

הצעה נוספת שיכולה לבוא בחשבון בסטכמת הזה היא האלפא מיטו: 150K ש"ח ו8.5 שניות מ0-100 155 כ"ס לדגם החזק.

140K לדגם החלש יותר.

שווה בדיקה.

 

עידן

 

למה הוספת לה חצי שנייה? על הנייר זה 8 שניות.

emotion of motion

פורסם
כי מיניואנים זה לא משהו שמישהו שמתעניין בקופרה יכול לשקול.

בכל שרשור בו אנו דנים בלאון אני חושב לעצמי ומתקשה להבין איך לקחו קו עיצובי כל כך יפה וספורטיבי כמו בלאון הקודמת (עד 2005) והפכו את הרכב לדמוי מיניואן מסורבל.

מקווה שבדור הבא יגיע התיקון.

הודעתך היא בהחלט המחשה מצוינת לעובדה ש " יופי הוא בעיניי המתבונן ". אני למשל סבור שהלאון הנוכחית היא אחת המכוניות היפות שקיימות היום, אבל זה אני וכמובן שיש לקבל גם את זכותך לטעם שונה. ההנחה שבמצוטט לפיה טעמך הוא משהו אוניברסלי, מעט נחפזת להבנתי.
פורסם

ספר לנו איך נהנתם מנסיעת המבחן, וחשוב שתעשו כזו לפני שתרכשו את הרכב.

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?

×
×
  • תוכן חדש...