Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם,

ההורים שלי רוצים לרכוש רכב, ולא אני לא צריך ייעוץ ולכן פתחתי את הנושא בפורום רכב כללי, תודה.

שמתי לב שהמחיר של האיביזה קופרה 3 הצורה החדשה עלתה ל 165 אלף שקל, הדגם הפשוט (יש גרסת בוקה נגרה ב 175 אלף).

לעומת זאת, המחיר של האיביזה קופרה (לא הצורה החדשה), עלתה 135K.

איזה סיבה יש שהעלו כ"כ הרבה את מחיר הרכב??

האפשרות היחידה שיש עכשיו זה האיביזה צורה חדשה והקופרה יותר מידי יקרה :cry:

וההורים לא רוצים לקנות משומשת, אלא חדשה בלבד.

אז אני בבעיה, נדפקתי.

אבל מעניין אותי על מה העלו 30K לצורה החדשה?!

כשמאזדה 3 עשו לה צורה חדשה העלו לה את המחיר ב 30K? לא!

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עליית המחיר היא בעיקר יבואן,כמו כן מנוע TSI וגיר DSG מעלים את המחיר פלאים.

כמובן יחסית למנוע1.8T וגיר ידני.

למה לא FR?

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

בדיוק מאותה סיבה, FR חדשה - 150K.:x

ותאמינו לי שהייתי מסתפק בגיר הקודם, בעיצוב הקודם, וכו' - בשביל 135K.

ד"א, ביבוא אישי, עד כמה זה יוצא יותר זול? מישהו יודע אולי?

אין לי בעיה לבדוק בעצמי, אבל פשוט עכשיו ערב והכל סגור (כנראה מחר אני אבדוק), ומעניין אותי לדעת אם אפשר לחסוך כמה אלפים.

למרות שאם אני לא טועה, אין אחריות ביבוא אישי, נכון?

פורסם

כשמאזדה 3 החדשה יצאה היא לא היוותה יותר מדי שינוי לעומת היוצאת. האיביזה לעומת זאת, משתמשת במנוע חדשני יותר ובגיר מתקדם והרבה יותר טוב. כמו כן, שלל אופציות שאין בקופרה היוצאת(כמו לדוגמא פנסים עוקבי פנייה). לכן, כן, 30K זו העלייה במקרה הזה, ועד כמה שהמחירים של הרכבים בארץ יקרים מדי, העלייה הזו די מוצדקת לטעמי.

פורסם

מה מוצדק בה בדיוק - קסנונים עוקבי פנייה? מנוע 1.4TSI? תיבה רובוטית?

 

אם נשווה אותה לקודמת נסיק שהיא - הרבה פחות יפה (לטעמי), המנוע איבד מנפחו (ואיבד המון אופציות שדרוג עתידי. לדעתי הוא גם איבד מהאמינות ועמידות לאורך זמן, אלא שאת זה הימים והחולי השיפורים יגידו...), אבדה האופציה לתיבה ידנית (לחולי הידני שבינינו) והמחיר קפץ בצורה משמעותית.

 

ה-FR והקופרה היוצאות נמכרו בכמויות יפות כי הן נתנו תמורה מצויינת למחיר וכל בחור צעיר יכל לקנות אותן גם כחדשות - וזה מה שלא קיים כרגע.

לא בטוח שאותם הצעירים יוכלו לרכוש את ה-FR והקופרה החדשות וזה עוד גול עצמי, הרי הרב המוחלט של לקוחות האיביזות הספורטיביות הם אותם הצעירים.

 

טוענים שהאיביזה (בגרסאות הספורטיביות) טובה ומהנה בעבר - שזה טוב...

לצערי, אני לא רואה איך זה או קסנונים עוקבי פנייה (לדוג') מצליחים לחפות על תג מחיר מוגזם.

מצטער.

 

מחזק את אייל.

בהשקעה נוספת ניתן לקנות שירוקו 1.4TSI ואפילו תקבלו את הדוושה השלישית - החסרה באיביזה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אייל,פותח השרשור כתב שההורים שלו רוצים אך ורק אוטו חדש מהחברה.

יש עוד שיקולים,גם לדעתי הGTI היא קניה הרבה הרבה יותר טובה.

צריך לקחת בחשבון עלויות דלק יותר גבוהות(אין לי צל של ספק שהGTI אוכלת כמעט פי 2 דלק).

מחיר ביטוח,פעם אחרונה שבדקתי ביטוח לGTI שכולל נהג חדש עולה 12K.

אומנם לא יודע לגבי הקופרה אבל אני משאר שטיפה פחות.

 

אני ב165 היתי מוסיף עוד 10 וקונה שירוקו חדשה:lol:.

 

לעיניננו,מה הדרישות של ההורים שלך? אולי הקופרה בכלל אינה מתאימה להם מאי אילו שיקולים,נוחות(חתך צמיגים קטן מאוד),צריכת דלק,"תדמית" ויש כאלו שיגידו שלאוטו יש יותר מידי "כוח".

 

 

 

בן.

Got To love It

פורסם

בן, אין שום סיבה שה GTI תאכל פי 2 דלק.

זה אותו מנוע וגיר (בגדול) ומשקל לא שונה מהותית.

 

בסכום שציינת אפשר לקנות שירוקו 1.4TSI ,קצת חלש למי שרוצה קופרה אבל בחירה מצויינת לדעתי גם.

הבעיה שלא מדובר ברכב פרקטי, בטוח לא למשפחה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בן - לשאלתך,

לאבא שלי יש אוטו מהחברה ולאמא שלי אין בעיה איזה אוטו, העיקר שיהיה חדש עם ניילונים, כרגע יש לה סוזוקי סוויפט שכבר היא איתו שנתיים וחצי.

היא קונה כבר קבוע אוטו חדש, ואחרי 3 שנים - שנגמר האחריות היא מעיפה אותו.

אז עכשיו עלה האופציה למכור את המאזדה 2 שההורים שלי קנו לי ול 2 האחיות שלי, שהם כבר בצבא ועוד מעט לא יהיה שימוש באוטו כי גם אני מתגייס, אז דיברתי איתם ושאלתי אותם מה דעתם שנמכור את המאזדה 2 ואת הסוויפט ונקנה משהו חדש ומשהו שאני רוצה.

אמא שלי אין לה בעיה בכלל עם ידני, ומבחינת הכוח - היא אוהבת רכבים עם כוח.

בקיצור, מה שחשוב לאמא שלי זה אוטו חדש מהשקית ולא בולע דלק(להלן - איביזה קופרה, אבל עקב יציאת הדגם החדש ---> העלת המחיר, ירדנו מהעניין).


×
×
  • תוכן חדש...