Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשון לגבי מחירי הביטוח - אצלי יש ביטוח שעולה פחות מ10, מקיף כולל הכל. צריך רק לחפש והרבה.

 

לגבי הצדקת המחיר - גם הקופרה 6L כשהתחילו להביא אותה לארץ עלתה 180 אלף. לאט לאט המחיר ירד. המחיר שציינת - 135K זה מחיר שניתן בסוף הדגם, וגם אז מחיר המחירון היה 149, פשוט נתנו עליו הנחות כדי לגמור את המלאי.

 

המחיר שלה ירד אחרי שהם יסיימו להנות מההילה שלה, כמו כל רכב שנמכר במחיר לא שפוי. השאלה אם אתה רוצה לחכות או לא.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הבנתי מה אתה אומר, אבל המחירים יורדים ממש בהרבה כשמחסלים את הכמויות האחרונות במלאי עקב יציאת דגם חדש.

והרגע יצא דגם חדש, ככה שיקח הרבה זמן עד שיהיה מבצע אני מאמין, אבל לבנתיים, אני מחכה.

פורסם

יאללה, קליאו ספורט מהניילונים תעלה סביב ה150 אלף ואותה באמת תוכלו להעיף אחרי 3 שנים, כי היא לעומת הקופרה מגיעה עם אחריות ל3 שנים.

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
יאללה, קליאו ספורט מהניילונים תעלה סביב ה150 אלף ואותה באמת תוכלו להעיף אחרי 3 שנים, כי היא לעומת הקופרה מגיעה עם אחריות ל3 שנים.

 

לאיביזה יש גם 3 שנות אחריות.

פורסם

כדי שתבדוק זאת שוב - כדי שלא יהיו לך הפתעות.

 

צ'מפיון נותנים שנתיים אחריות.

 

ואכן, גם בסיאט זה המצב - מניסיון.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני לא חושב שלנכון שלאמא,שתי בנות ובן צריך איביזה קופרה.

יכול להיות יותר מידי כוח לרגליים\ידיים לא נכונות.

אתם מחפשים משפחתית\מיני או סופר מיני? לרוב מה מספר הנוסעים ברכב יחדיו?

 

באיביזה שלי יותר מ3 אנשים מתחיל להיות לא נוח.

 

אכן השירוקו תהיה טיפה חלשה מהאיביזה אך המראה ואיכות המרכב של האיביזה רחוק בהרבה מהשירוקו.

אולי פאביה תהיה גם פתרון בשבילכם(אני לא מאמין שאני אומר את זה).

 

חכה לעוד תגובות בנושא.

 

בן.

Got To love It

פורסם

לגבי הצדקת המחיר - גם הקופרה 6L כשהתחילו להביא אותה לארץ עלתה 180 אלף. לאט לאט המחיר ירד. המחיר שציינת - 135K זה מחיר שניתן בסוף הדגם, וגם אז מחיר המחירון היה 149, פשוט נתנו עליו הנחות כדי לגמור את המלאי.

 

המחיר שלה ירד אחרי שהם יסיימו להנות מההילה שלה, כמו כל רכב שנמכר במחיר לא שפוי. השאלה אם אתה רוצה לחכות או לא.

 

נכון מאוד.

אין שום טעם להשוות בין מחיר הקופרה היוצאת בשלהי חייה לעומת מחיר הקופרה החדשה.

דווקא האיביזה החדשה קיבלה תימחור הגיוני מאוד וזול יותר מהספורטיבית העיקרית המתחרה בה (קליאו ספורט)...אפשר גם להזכיר את האלפא מיטו כבעלת תימחור דומה שם אתה מקבל הרבה show וקצת פחות go.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

איך בכל הבלאגן הזה לא אמרנו לאון טורבו TSI 160 .

 

פותח השרשור,

 

אם אמרת קופרה, וקשה לי לחשוב למה שאמא שלך תרצה קופרה או תחשוב עליה אבל, שאפו, על אחת כמה וכמה הלאון תהיה מעולה, וזאת מכמה סיבות:

 

מחיר: ידנית-140K בערך DSG- 150K בערך.

איבזור: מלא מכל טוב.

נוחות כביש: בספק אם הקופרה תהיה נוחה יותר.

כח: 160HP ו26 קג"מ, מנוע 1800 טורבו לשהמשך לדבריו של אוראל יהווה קרקא הרבה יותר טובה לשיפורים בהמשך אם תרצו בכך.

נוחות: הרכב מרווח מאוד וחוץ מרכב שני ייתן לכם שקט ברמה משפחתית אם תרצו להשתמש בו.

עלויות אחזקה: הביטוח מאחר וירד קבוצה אצלנו לפחות היום,5400 ש"ח מקיף+חובה (עובדי מדינה), שותה דלק תלוי ברגל, טיפולים סטנדרטיים.

אבזור חיצוני: לטעמי יפהפייה, חישוקי מגנזיום וכו'...

 

לסיכום: חבילה משתלמת בהרבה מהקופרה.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
כדי שתבדוק זאת שוב - כדי שלא יהיו לך הפתעות.

 

צ'מפיון נותנים שנתיים אחריות.

 

ואכן, גם בסיאט זה המצב - מניסיון.

 

 

אחת הסיבות למה ננעלתי על איביזה סופי, שנתנו לי 3 שנות אחריות, זה צויין בתעודת אחריות, אז... גם כן, מניסיון.

אולי אני אפילו אסרוק מסמך, ואראה לך.

פורסם
אחת הסיבות למה ננעלתי על איביזה סופי, שנתנו לי 3 שנות אחריות, זה צויין בתעודת אחריות, אז... גם כן, מניסיון.

אולי אני אפילו אסרוק מסמך, ואראה לך.

 

אשמח אם תסרוק את המסמך

איביזה - סיאט - צ'מפיון מוטורס

אחריות יצרן כוללת 100K ק"מ או שנתיים. וגם זה לא מספיק לכל התקלות.

 

בכל אופן - לאריאל - כבעל איביזה לשעבר, ספק אם זה הרכב שאתה צריך, נכון הוא מפוצץ נכון יש פוזה, נכון הוא ספורטיבי, אבל לצערי הרב זוהי חטיבת סיאט - הרכבה ספרדית, איכות חלקים נחותה מאוד.

ספק אם קסנונים עוקבי פניה ותיבה רובוטית לא אמינה במיוחד יעשו את ההבדל ויגרמו לאדם שפוי לשפוך 165K על איביזה.

מה עוד שבוקה נגרה - רכב שצבעו לו את השבכה הקדמית בשחור עולה 10K יותר, אם אתה כבר קונה קופרה ואתה מעוניין, תביא לי צבע שחור מטאלי ואני אצבע לך את השבכה הקדמית בחינם. אני גם אהנה מזה וגם האיכות תצא יותר טובה מספרדית :)

 

בסופו של דבר הייתי בדילמה שלך ואני עדיין איתה היום, תיהיה חכם, תרכוש רכב שטוב למשפחה שלך ולא כי אתה להוט לספורט.

יש המון חלופות בחוץ שהייתי ממליץ לחשוב עליהן, אם אתה נעול על ספורטיבי אז לא חסר סופר מיני חמות ושוות יותר מהאיביזה, ובנוסף ישנם מבצעי סוף עונה על המון רכבים מפנקים וטובים.

 

תחשוב שוב

 

לגבי ביטוח - פחות מ10K ואני יכול להבטיח כך, אמא שלי שתחייה קיים בעברה הלא רחוק תביעת ביטוח, בסופו של דבר יצא לנו

שעל איביזה 1.8T חדשה מהחברה עם נהג מתחת ל24 ונהגת עם היסטוריית תביעות שילמנו קצת יותר ממחצית הסכום וגם אז נאמר ששדדו אותנו

Confidence In Motion


×
×
  • תוכן חדש...