Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא מדובר על הלאון שלי(tfsi 2007 sport up) שקניתי מאבי ובטח שלא בסכום של 150K אלא במחיר שהיה לה אז, כאשר המחירון שלה בסוכנות כשקנינו אותה נשק על הכביש ל190K וגם במחיר הזה לא קנינו אותה אלה בהנחה יפה מאוד.

 

אנו מדברים על הלאון שהחלו לשווק ב2008, ואני אומר לך חד וחלק אבא שלי בחיזוק מלא ממני ומאחי רכש את הלאון 1.8160HP הן כדיל של מקס' מפרט לשקל והן כרכב שהתאים לו בול ואני יכול להגיד לך שהוא מרוצה ואני מנהיגה בה מידי פעם, מרוצה גם כן.

 

ברור, שאם היה לי היום כשלעצמי סכום גבוה יותר, כאחד שמתעניין ברכבי ספורט הייתי בוחר רכב אחר ולא את הלאון-הייתי הולך על הקליאו אולי עם תקציב רחב יותר על הגולף, מי יודע, הכל חלויימס ואני חוזר לקרקע.

בהנחה שהתקציב הסופי של אבא שלי היה 150K כחדשה- הלאון הזו התאימה מעולה, שבשיפור קל תהיה חזקה יותר, שגם כך תיבת ההילוכים שלה טובה מתיבת ההילוכים אצלי ברכב, ושהיא נותנת באמת יחס מלא בין המפרט לעלות ומתוך עיניו של פותח השרשור שברור שהלאון נכונה לו יותר ועונה לו בצורה כמעט מדוייקת על התקציב ובהתחשב בחוסר באלטרנטיבות ובהתחשב באמא שלו שתהנה ממנה בוודאות יותר מ: קליאו ספורט, מיטו,קופרה,בוקנאגרה או בוא לנוגרא, הלאון היום תתאים ביותר.

 

גם רכב עם נטייה ספורטיבית מובהקת וגם נוחות מלאה כרכב משפחתי.

 

בן.

 

נ.ב: להבדיל מהרבה אנשים שפולטים שטויות אני מאוד אוהב את מותג סיאט, חי עם הבעיות שלו ונהנה מהיתרונות שלו, בתקציב שלי יש להשקיע, זה מה יש.

 

אין לי שום דבר נגד מותג סיאט, מאוד אהבתי את הלוק של הלאון הקודמת ואני חושב שבמחירון שלה היא תמורה מצויינת לכסף (במחירון, לא במחירים ההזויים שמבקשים עליה כיד 2) , אישית התאכזבתי מהנוכחית כי בלוק כזה יש גם אמירה מסויימת של סטייה מדרך הספורטיביות.

 

כרכב משפחתי כנראה שהלאון מתאימה, אבל אם אתה שואל אותי - לדעתי מדובר במקרה ייעוץ קלאסי שייסתיים ברכישת עוד מאזדה 3. :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל,

 

שוב הדעה שלך בעלת טעם אבל זה הטעם שלך, לטעמי למשל העיצוב סבבה .

 

ברור לי שאתה לא יוצא כנגד מותג סיאט כמו שאני לא מונתי לשומר הראש שלו, בקשר ללאון כנראה שיש כמה דעות לגבי הצורה החיצונית, מנהיגה בה ,אני יכול להגיד שהדרך הספורטיבית לא אבדה.

 

לשם שינוי מאחר ויש את האחטרנטיבה של הלאון, הייעוץ בתקציב המדובר לא חייב להסתיים במקרה נוסף של מזדה 3 חדשה על הכביש.

 

אגב, היתה היום פרסומת בממון בידיעות אחרונות שניתן לקנות ב150K מקרסו קליאו ספורט שנמכרות כבר כיד 01 ברשיון.

 

 

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

טוב, קבלו קצת עדכון.

קודם כל אני רוצה להתחיל עם האיביזה 1.6 ידנית 105 כ"ס.

הרמת גימור שלה - על הפנים, הרדיו דיסק, הלחצנים של המזגן, כאילו אנחנו בשנות ה 90.

הקרוז קונטרול והאופציה להעברת שירים והגבה דרך ההגה, אז זהו - שזה כבר לא דרך ההגה, זה מאחורי ההגה טיפה מתחת לאיתות, עם כזאת ידית מעפנה, הייתי מעדיף שיורידו לי את האופציה ואיתה גם את הידית.

 

סיאט לאון 1.8T 160 כ"ס - רמת גימור יפה מאוד, זה כמו שניקח פה את הגולף ואת הפולו שמייצגת את הלאון מול הסיאט (אני מדבר על הדגמים הפשוטים כמובן).

ברור שהסיאט איביזה FR והקופרה יפות והרמת גימור הרבה יותר טובה, אבל גם הכסף מאוד יפה בהתאם.

הלאון, הרבה יותר מרווחת, הרבה יותר יפה לטעמי.

שבוע הבא כנראה אני אקבע נסיעת מבחן ללאון ואמשיך לעדכן.

המשך יום טוב.

פורסם

האיביזה זה רב שהיה מאד פופופלארי וצעיר ופרוע אבל איכשהו קיבל תדמית ערסית. בתמונות שראיתי האיביזה החדשה נראית נחמד אבל לא יודע אם היא הייתה מתאימה לי מבחינת תדמית. מה שרשמת על שנות התשעים רק מסתדר לי עם זה עוד יותר.

רשמתי לך מקודם על הקליאו החדשה. אני אמור להחליף רכב לקראת סוף 2010 ונראה לי קליאו עם חמש דלתות. אני פריק של רנו והיא נראית מכונית שמתאימה לי מבחינת גיל והכל. לא משפחתית כבדה אלא מכונית צעירה מגניבה כזו אבל לא צעקנית. קלאסה.

פורסם

התדמית של האיביזה כרכב ערסים די מוצדקת. לי זה לא הפריע להיות בעלים של אחת.

הקליאו הרגילה ב 5 דלתות היא לא קלאסה ולא שום דבר. סתם סופרמיני יקרה מידי.

emotion of motion


×
×
  • תוכן חדש...