Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים, יש לי בעיה ואני צריך עזרה. יותר נכון לאחי. לא בעיה כל כך גדולה כי בכל זאת הוא בדיוק קיבל מאזדה 3 חדשה וכחולה לפני שלושה ימים אבל יש עניין קטן שאני ממש אהיה שמח למצוא לו פתרון.

למי שמכיר ולמי שלא, יש במאזדה 3 החדשה שני מסכים על הדשבורד למעלה (כמו שהיה בדגמים של פיג'ו 307 מ2005 בערך) ואחד המסכים הוא מחשב דרך והשני אני לא זוכר בדיוק מה הוא מציג.

בכל אופן, הקטע המעצבן הוא שכאשר מדליקים את אורות הדרך התאורה במסכים האלו נחלשת מתוך מחשבה שרק בשעות החשכה מדליקים אורות דרך ולכן החלישו את האור במסכים כדי שלא יסנוורו את הנהג. הבעיה היא שבארץ, כמו בעוד מדינות, צריך להדליק אורות גם ביום ובימי שמש כאשר נוהגים עם משקפי שמש בכלל לא רואים כלום במסכים האלה...

 

כנראה שללילה התאורה הזאת היא מצויינת אבל במהלך היום המסכים האלה בלתי שמישים...

מישהו יודע אם יש דרך לשנות את זה לבד? חיפשתי באפשרויות של המחשב דרך ולא מצאתי כזה דבר.

ואם לא - האם יש דרך אחרת? אולי במוסכים יכולים להתחבר למחשב ולשנות את זה?

 

תודה ושיהיה שבוע טוב,

יוגב.

פורסם

יש לך בלוח שעונים מצד שמאל עיגול כזה, תשחק בו קצת, תלחץ עליו ותראה מה הוא עושה.

אצלי זה סידר את הבעיה הזאת.

 

בהצלחה!!

Polo 2012

פורסם

ובצורה קצת יותר מפורטת:

 

קיים כפתור הקובע את עצמת התאורה של לוח השעונים ושל שאר מסכי הרכב , אם תגביר את העצמה עם הכתפור הזה עד הסוף, תגלה שיש לו בסוף המהלך עוד קליק קטן, שיאיר את המסכים עליהם אתה מדבר, ויקבע אותם לתאורה חזקה בכל עת.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

×
×
  • תוכן חדש...