Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

קודם כל גילוי נאות, כבעל סופרב אלגנס חדשה אני משוחד. ברור שהטויוטה בארץ היא אובר רייטד ובגדול. המחירים בחו"ל מצביעים על כך.

עדיין לא מצאתי חסרונות בסופרב, ומקווה שלא אמצא, אולי למעט העובדה שהייתי מרחיב מעט את המושבים הקדמיים.

מבחינת ביצועים, מראה, תוספות, אין מילים, פשוט מדהים. עם זאת מדובר במכלולים חדשים יחסית (למיטב ידיעתי מדובר למשל בגיר בן שנתיים). במידה והאמינות תוכיח את עצמה לאורך זמן, אין לדעתי התלבטות. לגבי ירידת ערך שוק, אני מאמין שזה ישתנה. זכרו כי מדובר למעשה ברכב חדש בארץ (הסופרב הקודם עקב מחיר לא הווה אופציה רלוונטית).

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איזה מכון סקרים אתה מייצג?

מדובר ברכב חדש כל שהריזיקה נמוכה מלכתחילה.

צאו כבר מבועת האמינות וכו' רק אצלינו זה ככה.

בתחרות הזו לדעתי הסופרב מנצחת ובגדול.

 

עידן

 

X1 וסחתיין על הניסוח הכי טוב לתופעה.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
טויוטה קאמרי מתומחר יקר בישראל, משיקולי היבואן.

 

בארה"ב למשל, גרסת 2.5 ליטר מתומחרת בדומה לרכבים משפחתיים גדולים אחרים (שבי מליבו, יונדאי סונטה, מזדה 6, סובארו לגאסי ועוד). כנראה שאחת הסיבות לתמחור הגבוה היא שבארץ הוא מייבא גם את האוונסיס.

 

הסיבה לתימחור הגבוה זה שיש מי שמוכן לשלם בגלל צרות אופקים ודעות קדומות. מעניין כמה recall צריך כדי לסדר את החשיבה של האנשים.

פורסם
הסיבה לתימחור הגבוה זה שיש מי שמוכן לשלם בגלל צרות אופקים ודעות קדומות. מעניין כמה recall צריך כדי לסדר את החשיבה של האנשים.

מה ההתלהמות על קמארי או טויוטה? הרי אני בטוח שרובכם לא נהגתם בקאמרי, משתמע מכך כך שטענו פה שאין הרבה קאמרי בארץ (למרות שיש). כמה תגובות חסרות פרופורציה אפשר לקבל על דוושת גז אחת? זה קרה למישהו בארץ? כמה מקרים כאלה כבר היו בעולם גם?

 

גילוי נאות מהצד השני לעומת יוסי אמא שלי מחזיקה קאמרי ויצא לי לנהוג עליה לא מעט פעמים. הרכב הוא באמת טוב אבל אני לא חושב שיש מה לפרט על הרכב. אני רק יגיד ככה - משלמים על הטויוטה, בעיקר בגלל שהוא נתפס כרכב יוקרתי של טויוטה, והרבה. הרבה יותר קל למכור קאמרי מאשר סופרב. אתה קונה ביוקר, אבל מצד שני, הרכב שומר על ערכו בצורה יציבה מאוד, ככה שיש שיקול גם לקניית קאמרי למרות שהוא רכב שמציע פחות ואולי אפילו הרבה פחות מסופרב שממבט ראשון אני חייב להודות שנראית כמו מרצדס ולא סקודה.

פורסם

מי אמר שיותר קל למכור סופרב מקאמרי?

התדמית של סקודה בעיני הקהל היום היא לא מה שהייתה לפני 10 שנים וגם לא לפני שנתיים. כולם יודעים היום שסקודה זה פולקסוואגן בזול ובמקרה של הסופרב זה לקנות רכב סופר מאובזר שמתבסס על מכלולים טובים במחיר שזול מהגירסה הפשוטה של חברת האם.

פורסם

בזמן הזה שכולם זורקים שטויות אפשר לדעת באיזה מנועים אתה בכלל מעוניין ? (סופרב 1.8TSI /TDI/V6) (קאמרי 2.5 /3.5V6)

אין כזה דבר גנוב , יש כזה דבר נפל בטעות מהמשאית לידיים הלא נכונות ! D:
פורסם

לפי דעתי טויוטה מספר 1 ובצדק.

פה אתה משלם על אמינות,איכות,סחירות ושקט נפשי לטווח רחוק בסגנון של שים דלק ושכח,מעבר לעניין היוקרה.

מעבר יש את הסופרב שהיא אולי נותנת יותר באיכות, אבל לא בשאר הפרמטרים.

עכשיו השאלה היא מה חשוב לך.

אני ממליץ לך על הטויוטה כמובן,זאת דעתי בעניין.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אוסף של בולשיט מצוי.

 

הטויוטה לא נותנת שומדבר מעבר לסופרב - למעט השם, וגם בזה ספק (עם שלל הצרות שהם בישלו לעצמם).

 

הסופרב איכותית יותר, מרווחת יותר, מאובזרת יותר ונעימה יותר באופן כללי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
מי אמר שיותר קל למכור סופרב מקאמרי?

התדמית של סקודה בעיני הקהל היום היא לא מה שהייתה לפני 10 שנים וגם לא לפני שנתיים. כולם יודעים היום שסקודה זה פולקסוואגן בזול ובמקרה של הסופרב זה לקנות רכב סופר מאובזר שמתבסס על מכלולים טובים במחיר שזול מהגירסה הפשוטה של חברת האם.

האמת שאף אחד פה לא אמר את זה וגם כנראה שלא יגיד. אני מצייין את העובדה שקאמרי אתה קונה ביוקר ומוכר ביוקר, סופרב אתה קונה בזול ומוכר בזול. אנחנו לא בבריטניה פה ששם מעריכים סקודה, פה זה ישראל וסקודה פה לא אומרת שום דבר לנהג מצוי חוץ מזה שזה "אוטו למוניות". אני רק יכול להגיד שהקאמרי לפי הניסיון של המשפחה איתה הוא רכב אמין בצורה יוצאת דופן. תמיד יהיה קל יותר למכור טויוטה ולא רק בארץ, כמו שאמרו פה, לסקודה יקח הרבה זמן להגיע אם בכלל למעמד כמו של טויוטה אפילו שהוא מתערער. מי שקרא קצת את התגובות שלי יודע שאני בכלל לא חסיד של יפניות, ההפך, אבל בזמן האחרון הזלזול בטויוטה קצת יוצא מפרופורציה.

 

אני רק רוצה להזכיר שאני עדיין ממליץ לפותח האשכול לרכוש סופרב.

פורסם
אולי בישראל לא שוברים תדמית בכמה שנים, באירופה סקודה כבר מזמן אינה נושא לבדיחות , מדובר ביצרן לגיטימי לחלוטין ובעל מוניטין טוב מאוד ומעלה.

דרך אגב אותו הסיפור עם דאציה, כאשר לוקחים בחשבון את מחיר הרכב והתמורה אותה הוא מספק באירופה, מדובר על יצרן רכב לגיטימי לחלוטין לפלח השוק אליו הוא מיועד.

 

אני עם mk3 וz4, תדמית משתפרת לאורך שנים.

האם לדעתך באירופה שכל כך חובבת סקודה היו קונים אוקטביה אילו עלתה כמו גולף, או היו קונים סופרב אילו עלתה כמו פאסאט?

לכל הדעות מבחינה טכנית סקודה מייצרים יופי של מכוניות אבל מה לעשות שחובת ההוכחה עדיין עליה ולציבוא יש זכרון. רק לפני כמה שנים הסתובבה פה פליסיה , לך תבנה עם זה תדמית.

פורסם

עובד בשירות הביטחון ...

הסופרב רכב מפתיע לטובה מכול הבחינות במיוחד מבחינת הכוח להאיץ במצבים קשים

הטיוטה רכב מצויין אמין מאוד חסכוני(יחסית לקטגורייה)

אים אתה שואל אותי אני הייתי הולך על הסופרב משיקולי אנדרנלין וחווית נהיגה

טויוטה =40%

סופרב=60%

פורסם
מה ההתלהמות על קמארי או טויוטה? הרי אני בטוח שרובכם לא נהגתם בקאמרי, משתמע מכך כך שטענו פה שאין הרבה קאמרי בארץ (למרות שיש). כמה תגובות חסרות פרופורציה אפשר לקבל על דוושת גז אחת? זה קרה למישהו בארץ? כמה מקרים כאלה כבר היו בעולם גם?

 

גילוי נאות מהצד השני לעומת יוסי אמא שלי מחזיקה קאמרי ויצא לי לנהוג עליה לא מעט פעמים. הרכב הוא באמת טוב אבל אני לא חושב שיש מה לפרט על הרכב. אני רק יגיד ככה - משלמים על הטויוטה, בעיקר בגלל שהוא נתפס כרכב יוקרתי של טויוטה, והרבה. הרבה יותר קל למכור קאמרי מאשר סופרב. אתה קונה ביוקר, אבל מצד שני, הרכב שומר על ערכו בצורה יציבה מאוד, ככה שיש שיקול גם לקניית קאמרי למרות שהוא רכב שמציע פחות ואולי אפילו הרבה פחות מסופרב שממבט ראשון אני חייב להודות שנראית כמו מרצדס ולא סקודה.

 

יקירי, צרות האופקים מתייחסת לעובדה שאנשים לא מודעים לכך שבארץ התימחור של רכבי טויוטה מנותק לתימחור ברחבי העולם. אם היית בודק (ומישהו הזכיר את זה) היית רואה שבארה"ב הקאמרי והאקורד נמכרות במחיר זהה, המזדה 6 (שאינני חסיד שלה) נמכרת במחיר מעט יותר נמוך אבל עדיין באותו סדר גודל. אז למה בארץ יש מי שמוכן לשלם עשרות אלפי שקלים נוספים? לאלוהים פתרונים.

פורסם
יקירי, צרות האופקים מתייחסת לעובדה שאנשים לא מודעים לכך שבארץ התימחור של רכבי טויוטה מנותק לתימחור ברחבי העולם. אם היית בודק (ומישהו הזכיר את זה) היית רואה שבארה"ב הקאמרי והאקורד נמכרות במחיר זהה, המזדה 6 (שאינני חסיד שלה) נמכרת במחיר מעט יותר נמוך אבל עדיין באותו סדר גודל. אז למה בארץ יש מי שמוכן לשלם עשרות אלפי שקלים נוספים? לאלוהים פתרונים.

אני לא אמרתי שהתמחור לא מופרז ולא מובן, כי הוא באמת כזה. טענתי אבל מהצד השני, שפה בארץ רוצים טויוטה, ומוכנים לשלם על זה הרבה. וקאמרי נתפס כרכב יוקרה של טויוטה, ככה שמן הסתם שהתמחור של הקמארי פה יהיה מופרז וזה רכב שאולי אתה קונה ביוקר, אבל אתה גם מוכר ביוקר - המחיר מתקזז למרות שעדיין אין סיבה ממשית לזרוק כל כך הרבה כסף רכב כזה.

פורסם

ללא שום ספק הסופרב לוקחת את הפאסאט והקאמרי.

האוטו נותן לך את התמורה הכי טובה לשקל...

קיבלתי את הסופרב ללילה אחד מחברת סקודה גירסאת 1.8TSI אלגנס המאובזרת והאוטו פשוט מפנק,חזק ברמות,יפה ואיכותי!

הפאסאט לא רק שעולה יותר,היא פחות מרווחת,פחות מאובזרת ומרגישה איטית יותר.

המחירים של הפאסאט מופקעים!!! הגירסא 1.8TSI של הפאסאט בגימור הנמוך ביותר מגיע ל186K שבמחיר הזה אתה מקבל את הסופרב עם הגימור הגבוהה ביותר...(נשים דגש שאתה מקבל את הDSG 6 הילוכים ולא 7,עם ה7 הילוכים המחיר מגיע ל195K פלוס מינוס).

בנוגע לקאמרי אני לא מבין גדול אבל ממה שהספקתי להכיר את הסופרב קשה לי לחשוב על מתחרה שתציע את אותה החבילה באותו טווח מחירים.


×
×
  • תוכן חדש...