Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברת הביטוח דורשת מערכת איתור (איתוראן, פוינטר וכיו"ב) לרכב שאני עומד לקנות.

רציתי לדעת איזו קרינה מערכת כזו פולטת, מה מיקומה (מנוע, קונסולה בתא הנוסעים וכו'), והאם בדקו עד כמה היא מסוכנת.

  • 10 שנים מאוחר יותר...
פורסם

נושא הקרינות הוא בעורקינו...הצרה הזו רק תופסת תאוצה ואנו מוקפים ביותר ויותר מכשירים חשמליים ויותר ונותר חשופים לשדות אלקטרומגנטים...זה הולך במקביל לכימיקלים במזון שלנו ולזיהום האוויר שאנו נושמים....זו הקידמה ואלה המחירים שאנו משלמים ועוד היד נטויה !!!!!

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

המערכת מבוססת מודם סלולרי, כך שהיא מפיקה קרינה דומה לסמרטפון שלך

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

קרינה אפסית. כמו כל מכשיר סלולרי (אבל המכשיר הזה לא אצלך בכיס אלא אי שם ברכב.)

אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

פורסם

כשרכשתי את הרכב שלי גם ממני חברת הביטוח דרשה התקנה של מכשיר איתור. נדמה לי שעלה 5000 שקל בזמנו + 600 שקלים דמי מנוי לשנה. כעבור שנה אחת (או שנתיים, כבר לא זוכר) חברת הביטוח הורידה את הדרישה הזו שלה ואני מיהרתי להתנתק משירותי המנוי. אלפי שקלים שהשקעתי במערכת שוכבים כאבן שאין לה הופכין, אחרי שימוש ממש קצר. מה שעוד יותר מעצבן זה שאורך חיי המצבר מתקצר, ככל הנראה עקב צריכת האנרגיה של המערכת. אי אפשר לנתק את המכשיר לבד, אלא רק במעבדה של מי שהתקין, אחרת הרכב עשוי שלא להניע. תנסה להתקשר עם חברת ביטוח שלא דורשת מכשיר איתור. חבל על הכסף.

פורסם
כשרכשתי את הרכב שלי גם ממני חברת הביטוח דרשה התקנה של מכשיר איתור. נדמה לי שעלה 5000 שקל בזמנו + 600 שקלים דמי מנוי לשנה. כעבור שנה אחת (או שנתיים, כבר לא זוכר) חברת הביטוח הורידה את הדרישה הזו שלה ואני מיהרתי להתנתק משירותי המנוי. אלפי שקלים שהשקעתי במערכת שוכבים כאבן שאין לה הופכין, אחרי שימוש ממש קצר. מה שעוד יותר מעצבן זה שאורך חיי המצבר מתקצר, ככל הנראה עקב צריכת האנרגיה של המערכת. אי אפשר לנתק את המכשיר לבד, אלא רק במעבדה של מי שהתקין, אחרת הרכב עשוי שלא להניע. תנסה להתקשר עם חברת ביטוח שלא דורשת מכשיר איתור. חבל על הכסף.
בזמנו ביררתי לגבי ניתוק מערכת איתוראן, המתקין אמר לי שזה פעולה של כמה דקות שכוללת הוצאת פיוז וניתוק קודנית.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

פורסם
בזמנו ביררתי לגבי ניתוק מערכת איתוראן, המתקין אמר לי שזה פעולה של כמה דקות שכוללת הוצאת פיוז וניתוק קודנית.

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

עד כמה שאני יודע, מערכת האיתור, האזעקה של הרכב והקודנית עובדים במשולב. לא הייתי מנסה לנתק משהו לבד, לא שווה לי את הסיכון. מצד שני, לא מתכוון לטרוח וללכת למתקין על מנת שיסיר את מערכת האיתור. זו הסיבה שאני אומר עדיף לא להיכנס לבור הזה מלכתחילה.

פורסם

מדובר במערכת נגד גניבה וככזאת מן הסתם ניתוק שלה ידרוש ידע מוקדם כלשהו. לא הייתי מתעסק בזה לבד אלא אם כן מוכן לקחת את הסיכון שהרכב יפסיק להתניע.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

×
×
  • תוכן חדש...