Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שקניתי את ההונדה שלי, נוספו לי חברים חדשים בעלי הונדות.:-P

אחד מהם שאל אותי לגבי ההונדה שלו.

כאשר מכבים את המנוע לאחר נסיעה בגז, לעתים הרכב מניע בקושי עם הרבה סטרטר.

כאשר מכבים לאחר נסיעה על דלק בלבד אין בעיות הנעה.

מתקין מורשה למערכות גז, לא מצא את הבעיה.

זה קורה במנוע קר או חם.

ידוע לי שההנעה בשני המצבים מתבצעת על דלק.

למה אם כן זה קורה ?.

תודה בועז.

פורסם

לעיתים אחד ממרססי הגז דולף אחרי כיבוי המנוע ויכול לגרום לתופעה של הנעה קשה בבנזין,במקרים כאלו ניתן לבצע ניקוי למערכת בעזרת תוסף שמוחדר למיכל הגז בעת התדלוק או לבצע ניקוי אצל מתקין במוסך.

פורסם

בוקר טוב

אשמח לדעת היכן אפשר לקנות את התוסף הנ"ל למיכל הגז.

יש לי אותה בעיה בדיוק בהונדה 2000.

אולי נפתור גם את שלי. :-)

 

תודה

אלי

פורסם

לדעתי,הדבר היחידי שצריך לעשות למערכת הגפ"מ שלך זה החלפת מסנן.

 

יש לי גם רכב מוסב לגפ"מ שנסע כבר מעל 160 אלף ק"מ על גפ"מ.

פורסם

בוקר טוב

נראה כמו בעיה במעבר בין הגז לדלק

המעבר האוטומטי שאמור להיות, ממצב גז למצב דלק אחרי כבוי, לא מתפקד כראוי.

דרושה בדיקה יסודית של מערכת הגז

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

פורסם

חנויות חלקים איתם דיברתי, לא שמעו על תוסף לגז.

הצלחתי להגיע לסוכן/ נוסע של חלקי גפ"מ.

אמר לי שיש לו תוסף לניקוי מערכת הגז במחיר של 50 ש"ח. אחרי העבודה נסעתי לביתו. נתן לי את התוסף. כאשר שאלתי אותו איך בדיוק אכניס את התוסף לטנק הגז. ענה את החומר מכניסים לטנק הדלק וזה מנקה גם את המזרקים של הגז. הבנתי שהוא לא מבין בכלל. ויתרתי על התוסף וקניתי ממנו שני מסננים בסכום של 100 ₪.

לפי ההסבר שלו שלא התקבל על דעתי. יש בעיה במזרקים של הדלק ולא במערכת הגז.

לפי מה שבדקתי, במערכת יש שני מסננים, אחד לחץ גבוה שמותקן בין הברז לבין המאייד. השני בין המאייד לחליל הזרקת הגז.הם מותקנים בתא המנוע ואין בעיה להחליפם.

לדעתי, אין להם קשר לתקלה.

הבעיה אינה במעבר בין הגז לדלק, משום שפירקנו את צינור הגז אחורי הברז, וכאשר המנוע עובד על דלק או כבוי אין דליפת גז. וגם את הייתה , לא הייתה עוברת לצילינדר ,

משום שהמזרקים סגורים ובמצב הנ"ל לא מקבלים מתח.

סביר שהבעיה בשאריות הגז שישנם במאייד, הדליפה לצילינדר תיתכן כאשר מזרק שלא קיבל פקודה מהמחשב להיפתח מדליף.

שירותי רכב, היכן ניתן לקנות תוסף לגז, ואיך ניתן להוסיפו למיכל שיש בו לחץ ?.

 

בועז.

פורסם
חנויות חלקים איתם דיברתי, לא שמעו על תוסף לגז.

הצלחתי להגיע לסוכן/ נוסע של חלקי גפ"מ.

אמר לי שיש לו תוסף לניקוי מערכת הגז במחיר של 50 ש"ח. אחרי העבודה נסעתי לביתו. נתן לי את התוסף. כאשר שאלתי אותו איך בדיוק אכניס את התוסף לטנק הגז. ענה את החומר מכניסים לטנק הדלק וזה מנקה גם את המזרקים של הגז. הבנתי שהוא לא מבין בכלל. ויתרתי על התוסף וקניתי ממנו שני מסננים בסכום של 100 ₪.

לפי ההסבר שלו שלא התקבל על דעתי. יש בעיה במזרקים של הדלק ולא במערכת הגז.

לפי מה שבדקתי, במערכת יש שני מסננים, אחד לחץ גבוה שמותקן בין הברז לבין המאייד. השני בין המאייד לחליל הזרקת הגז.הם מותקנים בתא המנוע ואין בעיה להחליפם.

לדעתי, אין להם קשר לתקלה.

הבעיה אינה במעבר בין הגז לדלק, משום שפירקנו את צינור הגז אחורי הברז, וכאשר המנוע עובד על דלק או כבוי אין דליפת גז. וגם את הייתה , לא הייתה עוברת לצילינדר ,

משום שהמזרקים סגורים ובמצב הנ"ל לא מקבלים מתח.

סביר שהבעיה בשאריות הגז שישנם במאייד, הדליפה לצילינדר תיתכן כאשר מזרק שלא קיבל פקודה מהמחשב להיפתח מדליף.

שירותי רכב, היכן ניתן לקנות תוסף לגז, ואיך ניתן להוסיפו למיכל שיש בו לחץ ?.

 

בועז.

את התוסף משווק גזפרו היבואנים של מערכות LOVATO וניתן למצוא אותו אצל כל מתקין מערכות ברשת גזפרו.

בכדי להכניס את התוסף למיכל יש תחילה לנקז את צינורית התידלוק בין המיכל לפיה,להבריג צינור מתאם שמסופק אם התוסף אל תוך פית התדלוק ,להכניס את התוסף 125 מ"ל סה"כ ולאחר מכן לתדלק גפ"מ בשביל להכניסו למיכל.

 

במידה וזה לא עוזר יש לגשת למתקין מורשה שיבצע ניקוי יסודי בדומה לניקוי אינג'קטורים של בנזין.

פורסם

שרותי רכב , אתה תותח. תודה רבה.

רק הערה קטנה, לא צריך לרוקן את מיכל הגז כדי להכניס את התוסף.

המתדלקת בתחנת תדלוק הגז (שהיא גם בעלת העסק), הכניסה את התוסף לטנק תוך 3 שניות.

התוסף מגיע עם פייה מפלסטיק שמתברגת לטנק.

תדלקתי עוד 3 ליטר גז, כדי לדחוף אותו פנימה. לא שמעתי לעצתה לתדלק פול טנק.

רק מנורה אחת דלקה בשעון הגז שבלוח השעונים (כלומר רבע טנק גז)

מעניין אם זה יפתור אם בעיית ההנעה.

עדכון בהמשך.

בועז.

תמונות 016.jpg

×
×
  • תוכן חדש...