Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי סיאט קורדובה שנת 1994, מנוע 1600 (הזרקה חד נקודתית). אז ככה, כאשר אני מניע את האוטו בבוקר(או לאחר פרק זמן ארוך) המנוע עובד נורמלי (סל"ד קצת גבוה לחימום המנוע), לאחר שהסקאלה של חום המנוע מגיעה לקו הראשון הטורים פתאום מתחילים להשתולל. התופעה נמשכת גם כאשר מכבים את המנוע וגם כאשר משאירים אותו דלוק לפרק זמן ארוך ולא מוגדר עד שפתאום הטורים מתייצבים והמנוע עובד כאילו לא קרה כלום. שילמתי הרבה כסף למוסכים, עשיתי טיפולים, שמתי תוספים לדלק, עשיתי ניקויי למערכת ההזרקה (לא אינפוזיה), החלפתי פלגים, עשיתי ניקוי למצערת (מוסך של סיאט)....

שום דבר לא עזר. אשמח מאוד לקבל רעיונות לפיתרון הבעיה הטורדנית שכבר מציקה לי שבועות רבים (צריך לחכות עד שהטורים יתייצבו אם רוצים לנסוע בצורה נורמלית אחרת האוטו מקרטע).

פורסם

היי זאב

אותו הדבר קרה גם לי.

צינורות הנשם שלי היו סדוקים ולכן היו רעידות ונפילות טורים בדיוק כמו שאתה אומר

החלפתי אותם

עדיין היו נפילות טורים.

חיישן קראנק הוחלף גם הוא.

הרעידות עדיין ממשיכות.

מה שנאמר לי זה שחיישן אוויר (MAF) תקול ויש להחליפו.

אין חדש,יש רק משופץ.

אז השגתי 15 כאלו מרמאללה ואני בתהליך בדיקה של כולם.

לי נראה שזה באמת זה והחיישן אוויר מקולקל או יצא מאיזון.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

האם אתה מתכוון לחיישן למדה? אם הוא מקולקל הבעיה לא אמורה להימשך כל הזמן?

כי אצלי הבעיה מסתדרת לאחר תקופה מסויימת....

פורסם

לי גם היה סיאט קורדובה 94 אצלי זה היה בגלל האטם של ביו המשאבת הזרקה לבין המנוע זה המחלה שלהם

אטם בגודל 2-3 סנטימטר אצלי זה שיגע את המחשב עד ששרף אוטו המחשב עלה לי בחברה אז 900 שח

פורסם
לי גם היה סיאט קורדובה 94 אצלי זה היה בגלל האטם של ביו המשאבת הזרקה לבין המנוע זה המחלה שלהם

אטם בגודל 2-3 סנטימטר אצלי זה שיגע את המחשב עד ששרף אוטו המחשב עלה לי בחברה אז 900 שח

 

והאטם הזה עשה לך צרות רק בבוקר או אחרי שהאוטו עמד לפרק זמן ממושך של כמה שעות?

  • ספונסר פורום
פורסם

הרכב שלך מצוייד במנוע מדגם 1F ?

 

בכל מקרה רוב הדברים שהציעו לך כגון חיישן גל ארכובה

או מד זרימת אויר,כל אלו לא קיימים ברכב שלך .

אם התקלה חוזרת על עצמה בכל בוקר אז אני לא רואה סיבה

לבעיה באיתור של תקלה כזאת ,בסהכ מדובר במנוע פשוט בסיסי ואמין .

אתה צריך להכניס את הרכב למוסך שמומחה לרכבים כאלו ואני בטוח שהבעיה תיפתר .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
הרכב שלך מצוייד במנוע מדגם 1F ?

 

בכל מקרה רוב הדברים שהציעו לך כגון חיישן גל ארכובה

או מד זרימת אויר,כל אלו לא קיימים ברכב שלך .

אם התקלה חוזרת על עצמה בכל בוקר אז אני לא רואה סיבה

לבעיה באיתור של תקלה כזאת ,בסהכ מדובר במנוע פשוט בסיסי ואמין .

אתה צריך להכניס את הרכב למוסך שמומחה לרכבים כאלו ואני בטוח שהבעיה תיפתר .

 

 

דגם מנוע ABU

  • ספונסר פורום
פורסם

כל מה שכתבתי כאן נכון גם לגבי מנוע ABU .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם
כל מה שכתבתי כאן נכון גם לגבי מנוע ABU .

 

 

כתבת ללכת למוסך שזה טוב ויפה, פירנסתי כבר הרבה מוסכים השנה ואף אחד לא השכיל למצוא את הבעיה

פורסם
אם אתה מאזור המרכז, אז רון, שענה לך, הנו לא כמו כל מוסך אחר אלא טוב יותר, מקצועי, חושב ואוהב לאתר ולאבחן תקלות

ומומלץ לך לגשת אליו www.rongarage.co.il

ברכה - רפי לין

 

תודה, האם אתה מכיר מישהו אמין כמו רון באיזור נתניה?

כמו כן אשמח לקבל דעות נוספות מאיפה נובעת הבעיה ברכב מהסוג שלי....

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

החלטתי השבוע שנמאס לי לנסוע באוטו מקרטע ונסעתי למוסך רון בתל אביב (בהתאם להמלצות שקיבלתי פה) עם אוטו שהמקום שלו היה צריך להיות מבחינת התנהגות של המנוע במגרש גרוטאות (הסל"ד קפץ והמנוע גימגם), רון חיכה לי במוסך למרות שהגיעה שעת הסגירה (הגעתי אחרי 6 בערב). השארתי אצלו את האוטו ליותר מיממה וכשהגעתי למוסך והנעתי את האוטו כבר הרגשתי שינויי משמעותי, הטורים התייצבו כמו שצריך, המנוע עבד כמו שצריך והכי חשוב חזר לי החשק לנהוג ברכב. הבעיה נפתרה, מסתבר שהדסטרביוטר (גרם לקצר) והמחשב היו מקולקלים ולא המנוע צעדים או המצערת כפי שנאמר לי בהרבה מוסכים, זרקתי הרבה כסף על כל מיני טיפולים יקרים ולא מועילים ודיאגנוזות לא מדוייקות. אני מצטרף לרפי שהמליץ על מוסך רון כתחנה ראשונה ותחנה אחרונה לכל בעיה שיש לכם ברכבים מסוג סיאט ושאר המשפחה שלה.

×
×
  • תוכן חדש...