Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהיגת מבחן על הגולף GTI החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הסיבוך ?

מאז ומתמיד גרסאות הספורט ("הרגילות") של רנו נקראו RenaultSport (או בקיצור RS, בדר"כ לא באופן רשמי).

זה לא שקודם השתמשו בצמד האותיות הזה בשביל גרסת ספורט מיוחדת (אולי אתה מתבלבל עם ה-R26 ודומיו).

הקטע הבעייתי הוא שעכשיו זה גם השם של אחד המתחרים הבולטים (ומעכשיו נאלץ להגיד פוקוס RS כדי להיות ברורים למרות שהמגאן מזוהה יותר במספר - 250, כמו שהקודמת הייתה 225).

 

roee, נראה לי שהכוונה לחיישנים ולא למוח (חיישני ה-ABS אחראים לרוב הדברים ובנוסף יש חיישן סבסוב שמשמש את בקרת היציבות. במקרה של חלוקת כח סטייל הדיפרנציאל המדובר, מספיק לזהות החלקה בגלגל ולא סבסוב).

 

504L, מאיפה המידע על תחילת ייבוא בינואר ?

פורסם
אם המגאן RS החדשה תעלה 200K היא תהווה תחרות רצינית ל-GTI, בתנאי שתהיה איכותית ונעימה בפנים (לא כמו הקודמת).

 

+1

...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
הדגם החדש אמור להגיע ארצה בינואר, במחיר של כ-200,000 ש"ח, מקביל למחירה של GTI שלוש דלתות ידנית.

 

לא יודע מאיפה הבאת את הנתון הזה, אבל הוא פשוט לא נכון.

 

האמת היא שעדיין לא ידוע במדויק מתי יגיע וגם כמה יעלה. מה שכן, קיבלתי הבטחה שאכן מתכוונים להביא את הרכב, ולו כמקדם תדמית. רוב הסיכויים שזה יקח עד סוף 2010.

הפנים של הרכב, אגב, איכותי הרבה יותר מקודמו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
לא יודע מאיפה הבאת את הנתון הזה, אבל הוא פשוט לא נכון.

 

 

הבאתי אותו מרח' ריב"ל 22, ת"א. הייתי שם לפני מספר ימים.:-)

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
הבאתי אותו מרח' ריב"ל 22, ת"א. הייתי שם לפני מספר ימים.:-)

 

מעניין. אני הבאתי את המידע שלי ישירות מסמנכ"ל השיווק והמכירות של קרסו, כך שיש לי תחושה שהוא יודע קצת יותר טוב...

 

כל מה שיגיע בינואר הוא הפלואנס החדשה, בגרסת 4 ו5 דלתות ועם מנוע 1.6 ליטר בנזין. לקראת אמצע השנה תגיע 2.0 ל' ולקראת סוף השנה דיזל ו-RS.

 

ועוד משהו - ל-RS תהיה בקרת יציבות מתנתקת, בניגוד לדגם הקודם. מידע נוסף שבוודאי יעניין את ניר (NMP) מגיע ישירות מאחד האנשים שהיו אחראים ל-RS הקודמת. לשאלה מדוע בקרת היציבות בה לא מתנתקת קיבלתי את התשובה - פוליטיקה. בתקופה בה תכננו את ה-RS היו הרבה תאונות בצרפת ודעת הציבור הייתה מאוד לכיוון של בטיחות ונגד ספורט. גם האחראים על הדגם ברנו נטו יותר לכיוון של בטיחות והוחלט לדאוג לבקרה לא מתנתקת בכל דגמי רנו שצוידו בה, גם ה-RS. רק מאוחר יותר, עם יציאת ה-CUP ושאר הגרסאות, הם הכניסו פונקציית ניתוק לבקרה. לצערו של NMP לא ניתן כנראה לנתק את הבקרה אצלו מבלי להחליף לחלוטין את כל המערכת...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
פלואנס 5 דלתות? אתה מתכוון למגאן?

 

לא. זה קצת מבלבל אבל הפלואנס 5 דלתות שונה במספר מאפיינים מהמגאן (לוח שעונים, כיול מתלים וכולי). בארץ היא תיקרא "מגאן פלואנס".

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אכן המידע שקיבלת היה קצת "מכירתי". אין עדיין מידע רשמי או חצי רשמי לגבי מתי וכמה (אז בטח שהרכב לא יצוץ פתאום בארץ בעוד חודשיים).

ולגבי הבקרה, אולי אי-אפשר לנתק אבל כנראה שאפשר לשבש :twisted: (לא, לא ניסיתי עדיין)

×
×
  • תוכן חדש...