Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8145 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה שמעתי ממגוון אנשים את המושג "מיציתי את האופנוע, הייתי חייב להחליף".

לטעמי מדובר בהבל שטות. ואללה החלטה להחליף אופנוע תלויה במליון ואחד גורמים. נכון יש לומר כי לפעמים שאתה רוכב על בנדיט 400 בלי שמן והמנוע שבק חיים אז מיצית אותו, אבל מעבר לכך, אין מדובר על מקרים בהם האדם גרם ל"מותו" של האופנוע הקודם ולכן מיצה אותו.

 

האם אתם מסכימים איתי ? או אולי אני סתם דפוק שאני עדיין מאוהב בבנדיט שלי אחרי שלוש וחצי שנים.

את נראית לי לחוצה קצת. אני גר קרוב רוצה לקפוץ לחרבן?

פורסם
לאחרונה שמעתי ממגוון אנשים את המושג "מיציתי את האופנוע, הייתי חייב להחליף".

לטעמי מדובר בהבל שטות. ואללה החלטה להחליף אופנוע תלויה במליון ואחד גורמים. נכון יש לומר כי לפעמים שאתה רוכב על בנדיט 400 בלי שמן והמנוע שבק חיים אז מיצית אותו, אבל מעבר לכך, אין מדובר על מקרים בהם האדם גרם ל"מותו" של האופנוע הקודם ולכן מיצה אותו.

 

האם אתם מסכימים איתי ? או אולי אני סתם דפוק שאני עדיין מאוהב בבנדיט שלי אחרי שלוש וחצי שנים.

 

פעם כתבתי על זה הודעה ענקית וארוכה ב8.

 

בתכל'ס, זה מסתכם במשוואה/נוסחה אחת קטנה:

 

מיציתי את האופנוע = אני משתעמם מהאופנוע

 

(ומאוד קשה להתווכח עם האימרה הזו, כשהיא מוצגת בצורה שכזו)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
לאחרונה שמעתי ממגוון אנשים את המושג "מיציתי את האופנוע, הייתי חייב להחליף".

לטעמי מדובר בהבל שטות. ואללה החלטה להחליף אופנוע תלויה במליון ואחד גורמים. נכון יש לומר כי לפעמים שאתה רוכב על בנדיט 400 בלי שמן והמנוע שבק חיים אז מיצית אותו, אבל מעבר לכך, אין מדובר על מקרים בהם האדם גרם ל"מותו" של האופנוע הקודם ולכן מיצה אותו.

 

האם אתם מסכימים איתי ? או אולי אני סתם דפוק שאני עדיין מאוהב בבנדיט שלי אחרי שלוש וחצי שנים.

 

:shock:

אם מישהו ממצא את האופנוע, יכול להיות שהוא מגיע גם בנסיעה מינהלתית למיגבלות וזה נמעס...

אני מיציתי את ה- GZ250 שלי...

מגיע כל הזמן למיגבלות ואין לאן להתקדם איתו,

עכשיו אני בכיוון של סופרמוטו ושם תמיד יש לאן להתפתח...

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

לא מסכים אתך .

 

מצוי האופנוע זה ביטוי והתרגום יכול להיות:

 

א. האופנוע כבר לא מרגש אותי !

ב. הרכיבה שלי השתפרה ואני חושב שאני מוכן לשלב הבא (אופנוע חלומותי)!.

ג. מצצתי לאופנוע את הדם ואי אפשר יותר צריך משהוא יותר רציני

 

ויש שמתכוונים ל

 

ד. האפנוע כבר לא מושך צומת לב (פוזה) צריך לקנות משהוא חדש

ה. החברה החליפו ואני עדיין עם העגלה הזאת (כולם נעלמים לי עם ה R1000 וה R1 שלהם)

 

ועוד ועוד ועוד...

פורסם
לא מסכים אתך .

 

מצוי האופנוע זה ביטוי והתרגום יכול להיות:

 

א. האופנוע כבר לא מרגש אותי !

ב. הרכיבה שלי השתפרה ואני חושב שאני מוכן לשלב הבא (אופנוע חלומותי)!.

ג. מצצתי לאופנוע את הדם ואי אפשר יותר צריך משהוא יותר רציני

 

ויש שמתכוונים ל

 

ד. האפנוע כבר לא מושך צומת לב (פוזה) צריך לקנות משהוא חדש

ה. החברה החליפו ואני עדיין עם העגלה הזאת (כולם נעלמים לי עם ה R1000 וה R1 שלהם)

 

ועוד ועוד ועוד...

 

לגבי סעיף ב' שלך...

אתה חושב שהוא מתאים לכל מי שמכר אופנוע 600 ספורטיבי בארץ כדי להתקדם ל750 או 1000 ספורטיבי ?

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

מיציתי את האופנוע ...... הספיק לי , כבר לא מרגש אותי יותר מידי , אני מוכן לדבר הבא

 

מה ? לא נשמע הגיוני ?

פורסם

למצות אופנוע, אני אומר ללא ניסיון על אופנוע, אלא עם נקודת מבט כלפי רכב:

תמיד אפשר להוציא עוד מהרכב, ולמעשה כמעט בשום מקרה לא ממצים ממש כאת ה"כלי".

 

הקטע הוא שאם נגביה את היכולות של ה"כלי" יהיה לנו יותר קל להשתפר ביכולות שלנו,

וכך לא נעמוד במקום מבחינת רמת הנהיגה/רכיבה.

 

הקאטצ' הוא שיש גם יותר סיכוי להתרסק... :?

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
למצות אופנוע, אני אומר ללא ניסיון על אופנוע, אלא עם נקודת מבט כלפי רכב:

תמיד אפשר להוציא עוד מהרכב, ולמעשה כמעט בשום מקרה לא ממצים ממש כאת ה"כלי".

 

הקטע הוא שאם נגביה את היכולות של ה"כלי" יהיה לנו יותר קל להשתפר ביכולות שלנו,

וכך לא נעמוד במקום מבחינת רמת הנהיגה/רכיבה.

 

הקאטצ' הוא שיש גם יותר סיכוי להתרסק... :?

 

אז זהו, שלא.

אין כזה דבר שככל שהאופנוע טוב יותר, אפשר להשתפר יותר...זו אימרה כללית מדי שממש לא נכונה ברוב המקרים :roll:

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
למצות אופנוע, אני אומר ללא ניסיון על אופנוע, אלא עם נקודת מבט כלפי רכב:

תמיד אפשר להוציא עוד מהרכב, ולמעשה כמעט בשום מקרה לא ממצים ממש כאת ה"כלי".

 

הקטע הוא שאם נגביה את היכולות של ה"כלי" יהיה לנו יותר קל להשתפר ביכולות שלנו,

וכך לא נעמוד במקום מבחינת רמת הנהיגה/רכיבה.

 

הקאטצ' הוא שיש גם יותר סיכוי להתרסק... :?

 

אז זהו, שלא.

אין כזה דבר שככל שהאופנוע טוב יותר, אפשר להשתפר יותר...זו אימרה כללית מדי שממש לא נכונה ברוב המקרים :roll:

 

אני אף מאמין כי ככל שהרוכב "ירוק" יותר והוא על אופנוע "ביצועיסט" יותר - הוא יוציא פחות מהאופנוע.

 

הכל בגדר דעה שלי ובגדר של "בדרך כלל".

"Confutatis maledictis

Flammis acribus addictis,

Voca me cum benedictis"

פורסם
לאחרונה שמעתי ממגוון אנשים את המושג "מיציתי את האופנוע, הייתי חייב להחליף".

לטעמי מדובר בהבל שטות. ואללה החלטה להחליף אופנוע תלויה במליון ואחד גורמים. נכון יש לומר כי לפעמים שאתה רוכב על בנדיט 400 בלי שמן והמנוע שבק חיים אז מיצית אותו, אבל מעבר לכך, אין מדובר על מקרים בהם האדם גרם ל"מותו" של האופנוע הקודם ולכן מיצה אותו.

 

האם אתם מסכימים איתי ? או אולי אני סתם דפוק שאני עדיין מאוהב בבנדיט שלי אחרי שלוש וחצי שנים.

 

פעם כתבתי על זה הודעה ענקית וארוכה ב8.

 

בתכל'ס, זה מסתכם במשוואה/נוסחה אחת קטנה:

 

מיציתי את האופנוע = אני משתעמם מהאופנוע

 

(ומאוד קשה להתווכח עם האימרה הזו, כשהיא מוצגת בצורה שכזו)

 

 

בקיצור , הכRוב צודק בנוסחה.

 

מיציתי את האופנוע = אני משתעמם מהאופנוע

 

כל השאר זה תירוצים.

פורסם

אתה לא סתם דפוק, ובחיי שאני מבין לליבך.

 

בתור אחד שהיה מחליף אופנועים בתדירות לא רעה (למעט איזה בימר עתיק שעשה איתי קילומטרג' דמיוני כמעט), יש הרבה כיף גם במערכת יחסית ארוכת טווח עם אופנוע.

 

אגב, מסכים עם עומר'קה שלנו פה למעלה... לא זוכר מה הוא אמר, אבל מסכים :lol:

 

 

 

 

לאחרונה שמעתי ממגוון אנשים את המושג "מיציתי את האופנוע, הייתי חייב להחליף".

לטעמי מדובר בהבל שטות. ואללה החלטה להחליף אופנוע תלויה במליון ואחד גורמים. נכון יש לומר כי לפעמים שאתה רוכב על בנדיט 400 בלי שמן והמנוע שבק חיים אז מיצית אותו, אבל מעבר לכך, אין מדובר על מקרים בהם האדם גרם ל"מותו" של האופנוע הקודם ולכן מיצה אותו.

 

האם אתם מסכימים איתי ? או אולי אני סתם דפוק שאני עדיין מאוהב בבנדיט שלי אחרי שלוש וחצי שנים.

פורסם
לאחרונה שמעתי ממגוון אנשים את המושג "מיציתי את האופנוע, הייתי חייב להחליף".

לטעמי מדובר בהבל שטות. ואללה החלטה להחליף אופנוע תלויה במליון ואחד גורמים. נכון יש לומר כי לפעמים שאתה רוכב על בנדיט 400 בלי שמן והמנוע שבק חיים אז מיצית אותו, אבל מעבר לכך, אין מדובר על מקרים בהם האדם גרם ל"מותו" של האופנוע הקודם ולכן מיצה אותו.

 

האם אתם מסכימים איתי ? או אולי אני סתם דפוק שאני עדיין מאוהב בבנדיט שלי אחרי שלוש וחצי שנים.

 

פעם כתבתי על זה הודעה ענקית וארוכה ב8.

 

בתכל'ס, זה מסתכם במשוואה/נוסחה אחת קטנה:

 

מיציתי את האופנוע = אני משתעמם מהאופנוע

 

(ומאוד קשה להתווכח עם האימרה הזו, כשהיא מוצגת בצורה שכזו)

 

:mm_yeah:

אין כמו לגרף עלים!

פורסם
אתה לא סתם דפוק, ובחיי שאני מבין לליבך.

 

בתור אחד שהיה מחליף אופנועים בתדירות לא רעה (למעט איזה בימר עתיק שעשה איתי קילומטרג' דמיוני כמעט), יש הרבה כיף גם במערכת יחסית ארוכת טווח עם אופנוע.

 

אגב, מסכים עם עומר'קה שלנו פה למעלה... לא זוכר מה הוא אמר, אבל מסכים :lol:

 

 

 

 

לאחרונה שמעתי ממגוון אנשים את המושג "מיציתי את האופנוע, הייתי חייב להחליף".

לטעמי מדובר בהבל שטות. ואללה החלטה להחליף אופנוע תלויה במליון ואחד גורמים. נכון יש לומר כי לפעמים שאתה רוכב על בנדיט 400 בלי שמן והמנוע שבק חיים אז מיצית אותו, אבל מעבר לכך, אין מדובר על מקרים בהם האדם גרם ל"מותו" של האופנוע הקודם ולכן מיצה אותו.

 

האם אתם מסכימים איתי ? או אולי אני סתם דפוק שאני עדיין מאוהב בבנדיט שלי אחרי שלוש וחצי שנים.

 

ברשותכם ( וגם אם לא ) מוצא לנכון לומר שעומר'קה שלנו בכלל בתקופה האחרונה מתנהג קצת יוצר טוב ממה שהתנהג פעם ...

יופי ...

:mm_yeah::wave2:

Take a Walk on the Mild Side

פורסם

אני חושב להחליף את הבנדיט כי... סיבות כלכליות, סיבות אגו וכדומה... אבל מאוד ברור לי שרוכב טוב ממני יכול "להוציא" מהאופנוע יותר ביצועים.

עכשיו לטעמי אנשים שאומרים את זה (ושוב אין כאן הכללה גורפת על כלל הרוכבים בעולם) חוטאים בחטא היוהרה.

האזרח,מערכות יחסים ארוכות עם אופנוע מאוד תלויות איפה התחלת אותן. אני אישית לפני הבנדיט רכבתי על KLR250 ולכן זה די ברור שלקח לי שלוש וחצי שנים להחליט שאני רוצה משהו אחר.

 

ואם מכל השרשור הזה יצאנו בזה שעומרק'ה התחיל לדבר כמו שצריך. יצאתי בשכרי. :roll:

את נראית לי לחוצה קצת. אני גר קרוב רוצה לקפוץ לחרבן?

×
×
  • תוכן חדש...