Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה| עצירה על כביש רטוב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6068 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ולמען האמת עם הצמיגים הנוכחיים FALKEN SN816 הרכב פשוט מפחיד על כביש רטוב.

 

אני מכיר צי רכב אחד בארץ שבו בחורף מסויים היתה כמות חריגה של ארועי החלקה בגשם של מכוניות מהצי.

הדבר המשותף לכל המכוניות שהחליקו היה שלכולם הורכבו הצמיגים האלה.

קצין הרכב עשה כמה ניסויים בלתי מדעיים בככר רטובה תוך הרכבת הצמיגים האלה לחילופין על הציר הקדמי והאחורי, ולאחר הניסוי הנ"ל הוא פירק את כל הצמיגים מהדגם הזה מרכבי הצי, והחליפם בצמיגים אחרים.

אולי כדאי גם לך להחליף צמיגים.

 

רק אציין שלפני שנים רבות לאבא שלי היו פאלקן SN816 על הפיג'ו 306 שלו, ולא זכור לי שנתקלנו בבעיות מיוחדות באחיזה ברטוב.

 

נ.ב. זה לא בושה לצמיגים שהם לא טובים בגשם, במיוחד אם הם לא מתיימרים לכך. הרבה צמיגים מוגדרים כצמיגי קיץ ולא מוצלחים בגשם.

אני גיליתי לפני שבוע שצמיגי הפיירסטון פיירהוק 700FS שמורכבים אצלי על ה 944 גם חסרי ישע לחלוטין בגשם. למדתי שאני צריך להזהר איתם מאוד.

לעומת זאת, הרכבתי היום על הסניק שלי את הצמיגים האלה:

http://www.ityre.com/en/tyres/catalog/fulda/model/1217/

איתם אני לא חושב שיהיו לי בעיות אחיזה בגשם.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

×
×
  • תוכן חדש...