Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המכשיר מסוג deh-445 משנות התשעים בתקופה שפיוניר

בנו את המכשירים ביפן והאיכות היתה בהתאם

הבעיה שבמכשירים בסגנון הזה הינם בעלי 2 יציאות rca

מה שיוצר בעיה בקשר לשילוב במערכות כבדות

האם יש למישהו הצעות?

 

תודה

פורסם

כן.

 

זרוק אותו לפח הקרוב לביתך.:-D

 

תרכוש לך כל HU מודרני של פיוניר ב600-700ש"ח, הוא יגיע עם 3 יציאות למגברים ורמת איכות פי כמה וכמה מהמכשיר שברשותך כיום.

 

יפן או לא, הגיע הזמן להתקדם ביחד עם הקדמה.

under construction..

פורסם

למה לקטול ישר ולהגיד תזרוק לפח הקרוב אליך?,אתה לא רוצה אותו אני אשמח לקבל אותו,אני אשפצר אותו ויבדוק איך הצליל שהוא מוציא לאומת החדשים של פיוניר(3950,2050,2950 וכו')

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

לא מדובר פה על P1X

 

מדובר על מכשיר מלפני עשור, שגם אז הוא לא היה הלהיט של פיוניר אלא מכשיר בינוני.

אין בו שום דבר מיוחד, ואין בו שום דבר איכותי יותר מאשר סידרת 4 של פיוניר בשנת 2009-2010 המודרניות.

 

ואם אתה ממש רוצה כזה, קפוץ לכל אחד מהמתקינים המוכרים, יש סיכוי שזרוק לו אחד או שניים כאלו.

אני מאמין שתמורת 100 ש"ח תוכל לרכוש לך אחד.

under construction..

פורסם

אני לא רוצה לרכוש אחד כזה כי לא יהיה לי מה לעשות איתו,אני יבדוק איך הצליל שלו בידיוק ל10 דקות רבע שעה גג,ועם שווה להשקיע עליו 50 ש''ח לספק כח שיפעיל אותו בחדרי אני יבדוק כרגע יש לי HU של פיוניר דגם 2950 לא מחובר לכלום אולי נייסם את הרעיון ונחבר אותו,אני אבדוק מחר כמה עולה ספק כח פשוט שיוכל להפעיל אותו סבבה עד אז לילה טוב

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

אני מניח שחיבר ספק של מחשב אשר מקבל 220 ומוציא 12V לצרכנים.

לא סיפור גדול ופתרון מעניין.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

×
×
  • תוכן חדש...