Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6075 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • ספונסר פורום
פורסם

אין כל צורך לגעת במחזירי השמן ,המחזיר שהיצרן הרכיב

אותו במפעל מחזיק מעל 300 K ולכן אני ממליץ לא לגעת בהם .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

אוקיי,

לכן המחיר שלי די באזור של רון.

קיט תיזמון של חברה גרמנית מוכרת אומנם לא "מקורי" של צ'מפיון. אני לא מתכוון לגעת בטיוואני או סיני זה ברור.עלות משוערת 900-1100 ש"ח

משאבת מים - דיברתי עם בעל מוסך מורשה בירושלים והוא לא התלהב מהחלפה אבל אם כבר אז שוב במותג איטלקי/גרמני ולא בשום פנים ואופן סיני. עלות משוערת 190-220 ש"ח

מחזירי שמן לא היתה שום המלצה

נוזל קירור G12 - האם חייב את המקורי? (למרות שהיצור באותו מפעל רק עם שם שונה על הקופסא) 30-60 ש"ח

 

אות בחור יבצע את העבודה תמורת 350 ש"ח. על הדרך גם יחליף שמן, פילטר שמן ואוויר.

אני אגיע למחיר של 1700 פלוס מינוס

Golf 2008 MK5

פורסם
אוקיי,

לכן המחיר שלי די באזור של רון.

קיט תיזמון של חברה גרמנית מוכרת אומנם לא "מקורי" של צ'מפיון. אני לא מתכוון לגעת בטיוואני או סיני זה ברור.עלות משוערת 900-1100 ש"ח

משאבת מים - דיברתי עם בעל מוסך מורשה בירושלים והוא לא התלהב מהחלפה אבל אם כבר אז שוב במותג איטלקי/גרמני ולא בשום פנים ואופן סיני. עלות משוערת 190-220 ש"ח

מחזירי שמן לא היתה שום המלצה

נוזל קירור G12 - האם חייב את המקורי? (למרות שהיצור באותו מפעל רק עם שם שונה על הקופסא) 30-60 ש"ח

 

אות בחור יבצע את העבודה תמורת 350 ש"ח. על הדרך גם יחליף שמן, פילטר שמן ואוויר.

אני אגיע למחיר של 1700 פלוס מינוס

 

נוזל קירור- ממליץ מאוד מקורי. מנסיון, כאלו שלא מקוריים גורמים לקורוזיה במערכת! הכמה שקלים האלה שווים.

לגביי הטיימינג, מצטרף להמלצות, שים חלקים איכותיים ולא זבל של חלקים (כמו שפעם אמרו לי "אני יעשה לך טיימינג בחצי מחיר" רק לא אמרו לי שזה רצועות של חברה עלומת שם ומזל שאני לא התפתתי והלכתי לחברה בסוף) וכן במנוע הזה טיימינג לא פחות מ 1800- 2000 שקלים!

פורסם

מחזירי שמן לא היתה שום המלצה

 

אות בחור יבצע את העבודה תמורת 350 ש"ח. על הדרך גם יחליף שמן, פילטר שמן ואוויר.

אני אגיע למחיר של 1700 פלוס מינוס

לא יאומן שמוסך יסכים לבצע את העבודה תמורת 350 ש"ח.

זה המצב שהביא עלינו המיתון.

מחזירי שמן מחליפים אם הרכב עבר 150-200 אלף ק"מ.

בועז.

פורסם
לא יאומן שמוסך יסכים לבצע את העבודה תמורת 350 ש"ח.

זה המצב שהביא עלינו המיתון.

מחזירי שמן מחליפים אם הרכב עבר 150-200 אלף ק"מ.

בועז.

 

התחרות על הלקוחות גוברת. אנחנו כבעלי האמצעים ומספקי העבודה שלהם, זכותנו להתמקח על מחיר העבודה.

ככה זה בעולם העסקים, ומתברר שאותו המשחק עובד גם על בעלי המוסכים.

Golf 2008 MK5

פורסם

השאלה אם הוא מכיר את המנוע המדובר? אולי מעולם לא ביצע טיימינג למנוע כזה וחושב שזה פשוט(ואז אם הרכב שלך זה הפעם הראשונה שלו זו עלולה להיות קצת בעיה)? לדעתי 350 שקל זה מחיר נמוך יותר מדי ומעלה חשדות אני במוסך שלי הייתי לוקח מינימום של 500 שקל עבודה שקל לא פחות.

350 שקל זה מחיר שמתאים לפולו 8 שסתומים.

תמיד שרוצים לקבל הצעות מחיר תמיד לתת דגם מנוע במיוחד בVW שיש להם הרבה דגמי מנוע וכל אחד זה משהו אחר.

פורסם

גילוי נאות קל ולא הכי ישר, הבחור עובד במוסך מורשה של אודי/vw/סיאט

הוא בעצמו טיפל בשני הרכבים הקודמים שלי (לכשעוד הגעתי למוסכים מורשים בשביל החותמת בספר הרכב) ומבצע לא מעט החלפת רצועות טיימינג לכל סוגי הרכב המוזכרים לעיל.

 

העבודה תבוצע אצלו בבית, קיים ליפט ושאר ירקות הדרושים להחלפה מקצועית ללא תקלות.

כולי תקווה שהעבודה תבוצע ללא דופי, וכמובן אחזיר לו בריבית במידה והכל יילך חלק.

Golf 2008 MK5

פורסם

אם כך מה כל עניין השוואת המחירים בשרשור הזה?

לא ניתן לבצע השוואת מחיר בין טיפול במוסך ועוד מוסך שירות לבין ביצוע העבודה במוסך פיראטי.

פורסם

עדכון,

אתמול בשעה טובה בוצע טיפול מקיף לפולו.

הוחלפה רצועת תזמונים, מותחנים ומשאבת מים (היה לי מזל גדול מאחר ואחד המותחנים היה שבור לחצי)

בנוסף הוחלפו פלאגים, מסנן שמן, אוויר,נוזל קירור, שמן, רפידות אחוריות.

 

1800 ש"ח כולל עבודה וחלפים.

 

שבת שלום

Golf 2008 MK5

×
×
  • תוכן חדש...