Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8147 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בשום מקום הוא לא מציין שהוא רוכב ותיק, או בעל ניסיון רב על אופנועי ליטר. אלא ההיפך מספר בדיוק מה מידת היכרותו את האופנוע.

 

יתרה מזו גם לאחר התיקונים של R929, אני לא רואה את הסתירות. מקסימום לא השתמש בתיאורים לשביעות רצון המבקר וקצת בקלישאות מיותרות, מישהו אמר מוטו?

 

אלוהים (ואני ,וMORM) יודע שיש לי הרבה בעיות עם הגישה של הבחור ועם רוב ההודעות שלו בפורום תפוז. ואין ספק שרובן לא מדויקות, מטעות ונאמרות בטון סמכותי המצוץ מהאצבע

 

הפעם לדעתי - זה רחוק מלהיות נורא.

 

אני לא כ"כ מבין איפה כאן הבעיה.

 

הבנאדם סיפר למישהו על האופנוע שלו. מה רע?

 

אני לא מכיר את האיש וכאחד שרוכב על אופנוע דומה במימדים ובביצועים, אני חושב שהוא כתב לעניין.

 

אם אני מפספס כאן משהו, אשמח לדעת.

:mm_yeah: לרוב חברי הפורום שלא נגררו אחרי אדון 929

הרי רוב הגולשים כאן עזבו את הפורום בתפוז בגלל השינוי שחל בפורום אז מה הבחור עושה

הוא ממשיך לחטט ומביא את המימצאים לכאן

פורסם
בשום מקום הוא לא מציין שהוא רוכב ותיק, או בעל ניסיון רב על אופנועי ליטר. אלא ההיפך מספר בדיוק מה מידת היכרותו את האופנוע.

 

יתרה מזו גם לאחר התיקונים של R929, אני לא רואה את הסתירות. מקסימום לא השתמש בתיאורים לשביעות רצון המבקר וקצת בקלישאות מיותרות, מישהו אמר מוטו?

 

אלוהים (ואני ,וMORM) יודע שיש לי הרבה בעיות עם הגישה של הבחור ועם רוב ההודעות שלו בפורום תפוז. ואין ספק שרובן לא מדויקות, מטעות ונאמרות בטון סמכותי המצוץ מהאצבע

 

הפעם לדעתי - זה רחוק מלהיות נורא.

 

אני לא כ"כ מבין איפה כאן הבעיה.

 

הבנאדם סיפר למישהו על האופנוע שלו. מה רע?

 

אני לא מכיר את האיש וכאחד שרוכב על אופנוע דומה במימדים ובביצועים, אני חושב שהוא כתב לעניין.

 

אם אני מפספס כאן משהו, אשמח לדעת.

:mm_yeah: לרוב חברי הפורום שלא נגררו אחרי אדון 929

הרי רוב הגולשים כאן עזבו את הפורום בתפוז בגלל השינוי שחל בפורום אז מה הבחור עושה

הוא ממשיך לחטט ומביא את המימצאים לכאן

 

 

מצטאר שפגעתי ברמת הפורם :?

 

אבל אני מסרב להגיב שם (בפורם ההוא)לגיבובי השטיות שמר MORM ושאר הליצנים שנסחפים אחריו נוטים להפליץ על ימין ושמאל.

 

אתה לא יודע אל תגיד, רכבת רק על צמיג אחד אל תמליץ, רכבת רק על אופנוע אחד אל תשווה.

 

מפריע לי שיש לתפוז הרבה קוראים שלא יודעים להבחין בין התפל לעיקר ובין היודע לזה שחייב להגיב.

 

אולי נשנה כבר את הFAVORITES ישירות לפורם השטח כדי שאני לא יצטרך להתקל בהודעות האלה .

לא יטריד אותכם בשירשורי איכות מהפורם ההוא. :roll:

פורסם

העניין הוא, שרוב הגולשים בפורום 8 (רוב, לא כולם), מעדיפים זאת כך.

עובדה היא: שכשמישהו מנסה לשים את האצבע על הבעייתיות בהודעות "שלו", הוא חוטף הערות רבות במקרה הטוב ומטר של קולחין במקרה הרע, מצד אלו שטוענים ש"כולם מחפשים רק להעיר לMORM והוא דווקא מביא גרעינים מאוד טובים למגרש ותורם בכך לאופנוענות בישראל".

אף אחד לא מכריח אף אחד אחר באם לגלוש שם, או כאן (או בפורום שטח, לדברייך).

 

אני חושב, שהכי טוב שלא ננסה לחנך או לעזור למי שלא רוצה לקבל עזרה.

מי שמעדיף את הגישה ששם, לא יגיע לכאן כדי לספוג אחרת (וכבר הסכמנו שקיימים כאן גולשים שמחפשים דווקא את "האחרת"...ולא פ. , הכוונה באחרת הוא לא לגווינת' :p )

 

להביא הודעות של MORM משם לכאן, זה כמו לשכנע את המשכונעים.

אנחנו כבר בצד שלך, R929, ואנחנו (רובינו לפחות), מאמינים שאפשר ג-ם ל-א לענות כשלא יודעים.

אז אל תכעס שאנו מבקשים לעצמינו דיונים משלנו, בהם נוכל להביע דיעות משלנו, מבלי שישתו לנו את הדם.

 

אוהבים אותך. באמת.

השאר עימנו. :ladysman:

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
...ואנחנו (רובינו לפחות), מאמינים שאפשר ג-ם ל-א לענות כשלא יודעים.

:ladysman:

 

סליחה, כן? לא לענות כשלא יודעים? אתה פוגע כאן בעקרון הבסיסי של פורומים באינטרנט... אתה יודע מה, של אינטרנט בכלל. עוכר www שכמוך...

 

:nono:

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
...ואנחנו (רובינו לפחות), מאמינים שאפשר ג-ם ל-א לענות כשלא יודעים.

:ladysman:

 

סליחה, כן? לא לענות כשלא יודעים? אתה פוגע כאן בעקרון הבסיסי של פורומים באינטרנט... אתה יודע מה, של אינטרנט בכלל. עוכר www שכמוך...

 

:nono:

 

טל

 

אתה !!

 

אתה בכלל אסור לך להגיב !!

 

איפה היית אתמול ?!?

 

 

8)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
אותי זה מצחיק, ומעציב בו זמנית

:shock::mad::p

 

אני ידגיש את החלקים האהובים עלי

http://www.tapuz.co.il/forums/main/Viewmsg.asp?forum=8&msgid=28422225

 

כמה נקודות על האופנוע עצמו (קח בחשבון את מגבלות נסיוני עם האופנוע):

 

נתחיל מחסרונות:

המראות משמשות לתצוגת אופנה אולם לא עוברות את הכתפיים הרחבות שלי.

 

התחושה הראשונית שהראש שלך מעל הגלגל הקידמי.(זה נכון כעובדה אבל לא מפריע אחרי יומיים רכיבה.)

 

התנוחה לא הכי נוחה בעיר - אולם זה נכון כמעט לכל אופנוע ספורט.

בטיולים רבי ק"מ (מעל 500) יש עייפות מהתנוחה אולם זה סביר במגבלות האופנוע.

לטיולי תיור ארוכים עדיף תנוחת הישיבה הזקופה מעט.

 

הבלמים הקידמיים מסוכנים לרוכב לא מיומן.( נו טוב כל אופנוע ליטר מסוכן מאוד לרוכב לא מיומן שנותן בגז...)

 

מיגון הרוח (להבדיל מבנדיט 1200 שמעולה במהירות גבוהה) הינו בדיחה לא מוצלחת. - מיגון רוח עלוב יחסית לתיור גדול כמו בנדיט 1200.

 

לא נעים לרכב מהר מאוד מאוד ללא משכך היגוי הפרונט עלול להתרומם מעט בקפיצות באספלט והנחיתה לא הכי נעימה.(סביר שמשכך היגוי טוב יפתור את "הבעיה")

 

מורגש חסרונו של כיסוי פנימי לפרינג העליון הקידמי (חסכון במשקל?) מעט מכוער..ואו מראה ספרטני לרוכב.

צביעה משעממת משהוא..

 

צריכת דלק גבוהה יחסית לבנדיט ( הזרקת דלק אבל שווה כל גרוש) 13-14 ק"מ לליטר תלוי ברכיבה.

 

בלם אחורי אפרורי משהוא אולם ממלא לא נמצא אצלי הרבה בשימוש.ממיר קטליטי - מיותר משהו בארצינו.

 

קל להתפס עימו על עברת מהירות...

 

יתרונות:

 

האופנוע נעים מהנה מאוד ובנוי לתפארת תוצרת הונדה.

מנוע אדיר ונעים.

גיר מושלם ורך שמאפשר העברת הילוכים נקיה ללא קלאצ' כמעט בכל הילוך.

תאורה טובה בכל התחומים .

בלם קידמי מדהים בדיוקו ובעוצמתו.

אחיזת כביש בפניות קשות ותחושה מהשילדה מעולה (במגבלות הידע והנסיון המועט שלי.)

תנוחת ישיבה מושלמת לרכיבת ספורט.

היגוי קליל ומדוייק ברכיבה ספוטיבית שנותן תחושה של הקלה אחרי הבנדיט הכבד משהו..

 

תאוצה מדהימה נעימה שנותנת אפשרויות חמיקה ממצבים קשים באמצעות המנוע.

 

גם בסל"ד נמוך מספק מומנט מרשים ( ניתן לשכוח העברת הילוך אחד או אפילו ארבע.)

 

מגיע למהירות לא חוקית בראשון....ללא מאמץ.אופנוע שמשדר נוחות וכיף ברכיבה ספורטיבית ולהערכתי יקח לי כמה שנים לאפשרות התאורתית (אם קיימת לגבי...) של מיצוי יכולות האופנוע.

 

לסיכום

אטרף מושלם ושפוי במחיר מצחיק של סובארו משומשת.

 

אני לא מבין מה הבעיה שלך ? אני מבין שבעלות ונסיון רכיבה על אופנוע לא מספקת על מנת לתת חוות דעה עליו ? לידיעתך לא כולם צריכים לתת חוות דעת של עיתונאי מקצוען גם נקודת ראות אחרת מעניינת.

אני יכול להבין את השנאה לבחור אבל לדעתי היה עדיף ומכובד שתפתח שרשורים מקצועיים שיתרמו לנו ולפורום פולגז מאשר .......

 

תודה

פורסם
לא אמרנו שלא "נייבא" הודעות מהפורום בתפוז כדי לעסוק בהן כאן ?

:roll:

 

עוד חוזר הניגון...

 

אמר יפה אדון המנהל. חלאס, ככה זה במוצלחילנד והעם מבסוט עד הגג.

 

(ולמען האמת, עפ"י התמונה וקצב ההתקדמות/הביטחון העצמי/שיקול הדעת(?) של הבחור כדאי אולי לצרף "מי שברך" קטן בשבת הקרובה)

חג פורים שמח.

בג??ל?ב??ה כבר ביקרת?

www.gleba.co.il

×
×
  • תוכן חדש...