Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8146 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אותי זה מצחיק, ומעציב בו זמנית

:shock::mad::p

 

אני ידגיש את החלקים האהובים עלי

http://www.tapuz.co.il/forums/main/Viewmsg.asp?forum=8&msgid=28422225

 

כמה נקודות על האופנוע עצמו (קח בחשבון את מגבלות נסיוני עם האופנוע):

 

נתחיל מחסרונות:

המראות משמשות לתצוגת אופנה אולם לא עוברות את הכתפיים הרחבות שלי.

 

התחושה הראשונית שהראש שלך מעל הגלגל הקידמי.(זה נכון כעובדה אבל לא מפריע אחרי יומיים רכיבה.)

 

התנוחה לא הכי נוחה בעיר - אולם זה נכון כמעט לכל אופנוע ספורט.

בטיולים רבי ק"מ (מעל 500) יש עייפות מהתנוחה אולם זה סביר במגבלות האופנוע.

לטיולי תיור ארוכים עדיף תנוחת הישיבה הזקופה מעט.

 

הבלמים הקידמיים מסוכנים לרוכב לא מיומן.( נו טוב כל אופנוע ליטר מסוכן מאוד לרוכב לא מיומן שנותן בגז...)

 

מיגון הרוח (להבדיל מבנדיט 1200 שמעולה במהירות גבוהה) הינו בדיחה לא מוצלחת. - מיגון רוח עלוב יחסית לתיור גדול כמו בנדיט 1200.

 

לא נעים לרכב מהר מאוד מאוד ללא משכך היגוי הפרונט עלול להתרומם מעט בקפיצות באספלט והנחיתה לא הכי נעימה.(סביר שמשכך היגוי טוב יפתור את "הבעיה")

 

מורגש חסרונו של כיסוי פנימי לפרינג העליון הקידמי (חסכון במשקל?) מעט מכוער..ואו מראה ספרטני לרוכב.

צביעה משעממת משהוא..

 

צריכת דלק גבוהה יחסית לבנדיט ( הזרקת דלק אבל שווה כל גרוש) 13-14 ק"מ לליטר תלוי ברכיבה.

 

בלם אחורי אפרורי משהוא אולם ממלא לא נמצא אצלי הרבה בשימוש.ממיר קטליטי - מיותר משהו בארצינו.

 

קל להתפס עימו על עברת מהירות...

 

יתרונות:

 

האופנוע נעים מהנה מאוד ובנוי לתפארת תוצרת הונדה.

מנוע אדיר ונעים.

גיר מושלם ורך שמאפשר העברת הילוכים נקיה ללא קלאצ' כמעט בכל הילוך.

תאורה טובה בכל התחומים .

בלם קידמי מדהים בדיוקו ובעוצמתו.

אחיזת כביש בפניות קשות ותחושה מהשילדה מעולה (במגבלות הידע והנסיון המועט שלי.)

תנוחת ישיבה מושלמת לרכיבת ספורט.

היגוי קליל ומדוייק ברכיבה ספוטיבית שנותן תחושה של הקלה אחרי הבנדיט הכבד משהו..

 

תאוצה מדהימה נעימה שנותנת אפשרויות חמיקה ממצבים קשים באמצעות המנוע.

 

גם בסל"ד נמוך מספק מומנט מרשים ( ניתן לשכוח העברת הילוך אחד או אפילו ארבע.)

 

מגיע למהירות לא חוקית בראשון....ללא מאמץ.אופנוע שמשדר נוחות וכיף ברכיבה ספורטיבית ולהערכתי יקח לי כמה שנים לאפשרות התאורתית (אם קיימת לגבי...) של מיצוי יכולות האופנוע.

 

לסיכום

אטרף מושלם ושפוי במחיר מצחיק של סובארו משומשת.

פורסם
וגם הוסיף את זה

 

חייב לצין שזה נראה כאב :roll:

 

הביצים, איפה הרגלים שלו? האם זה מוצלחי ?

פורסם
וגם הוסיף את זה

 

חייב לצין שזה נראה כאב :roll:

 

הביצים, איפה הרגלים שלו? האם זה מוצלחי ?

 

כן זה מוצלחי...

לא התרסק.

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

דווקא אומרים שכן..

:(

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם

הקרנף והג'נגו מחר במרדף אחר הלא נודע.

 

 

:screwy:

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם
אותי זה מצחיק, ומעציב בו זמנית

:shock::mad::p

 

אני ידגיש את החלקים האהובים עלי

http://www.tapuz.co.il/forums/main/Viewmsg.asp?forum=8&msgid=28422225

 

כמה נקודות על האופנוע עצמו (קח בחשבון את מגבלות נסיוני עם האופנוע):

 

נתחיל מחסרונות:

המראות משמשות לתצוגת אופנה אולם לא עוברות את הכתפיים הרחבות שלי.

 

התחושה הראשונית שהראש שלך מעל הגלגל הקידמי.(זה נכון כעובדה אבל לא מפריע אחרי יומיים רכיבה.)

 

התנוחה לא הכי נוחה בעיר - אולם זה נכון כמעט לכל אופנוע ספורט.

בטיולים רבי ק"מ (מעל 500) יש עייפות מהתנוחה אולם זה סביר במגבלות האופנוע.

לטיולי תיור ארוכים עדיף תנוחת הישיבה הזקופה מעט.

 

הבלמים הקידמיים מסוכנים לרוכב לא מיומן.( נו טוב כל אופנוע ליטר מסוכן מאוד לרוכב לא מיומן שנותן בגז...)

 

מיגון הרוח (להבדיל מבנדיט 1200 שמעולה במהירות גבוהה) הינו בדיחה לא מוצלחת. - מיגון רוח עלוב יחסית לתיור גדול כמו בנדיט 1200.

 

לא נעים לרכב מהר מאוד מאוד ללא משכך היגוי הפרונט עלול להתרומם מעט בקפיצות באספלט והנחיתה לא הכי נעימה.(סביר שמשכך היגוי טוב יפתור את "הבעיה")

 

מורגש חסרונו של כיסוי פנימי לפרינג העליון הקידמי (חסכון במשקל?) מעט מכוער..ואו מראה ספרטני לרוכב.

צביעה משעממת משהוא..

 

צריכת דלק גבוהה יחסית לבנדיט ( הזרקת דלק אבל שווה כל גרוש) 13-14 ק"מ לליטר תלוי ברכיבה.

 

בלם אחורי אפרורי משהוא אולם ממלא לא נמצא אצלי הרבה בשימוש.ממיר קטליטי - מיותר משהו בארצינו.

 

קל להתפס עימו על עברת מהירות...

 

יתרונות:

 

האופנוע נעים מהנה מאוד ובנוי לתפארת תוצרת הונדה.

מנוע אדיר ונעים.

גיר מושלם ורך שמאפשר העברת הילוכים נקיה ללא קלאצ' כמעט בכל הילוך.

תאורה טובה בכל התחומים .

בלם קידמי מדהים בדיוקו ובעוצמתו.

אחיזת כביש בפניות קשות ותחושה מהשילדה מעולה (במגבלות הידע והנסיון המועט שלי.)

תנוחת ישיבה מושלמת לרכיבת ספורט.

היגוי קליל ומדוייק ברכיבה ספוטיבית שנותן תחושה של הקלה אחרי הבנדיט הכבד משהו..

 

תאוצה מדהימה נעימה שנותנת אפשרויות חמיקה ממצבים קשים באמצעות המנוע.

 

גם בסל"ד נמוך מספק מומנט מרשים ( ניתן לשכוח העברת הילוך אחד או אפילו ארבע.)

 

מגיע למהירות לא חוקית בראשון....ללא מאמץ.אופנוע שמשדר נוחות וכיף ברכיבה ספורטיבית ולהערכתי יקח לי כמה שנים לאפשרות התאורתית (אם קיימת לגבי...) של מיצוי יכולות האופנוע.

 

לסיכום

אטרף מושלם ושפוי במחיר מצחיק של סובארו משומשת.

 

 

 

הלינק לא עולה :mm_cry:

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם

אני לא כ"כ מבין איפה כאן הבעיה.

 

הבנאדם סיפר למישהו על האופנוע שלו. מה רע?

 

אני לא מכיר את האיש וכאחד שרוכב על אופנוע דומה במימדים ובביצועים, אני חושב שהוא כתב לעניין.

 

אם אני מפספס כאן משהו, אשמח לדעת.

Ohlins steering damper, Zero Gravity dark smoke double bubble screen, dynojet Power commander 3 USB, TRS tri-oval Yoshimura carbon slip-on, yamaha factory seat cowl, Gregg's custom flashmounts, harris grips, ART CARBON tank protector,SS Galfer break lines YEC roller protectors, YEC exhaust hanger, earache barends, lp mini rear indicator, Pirelli Diablo corsa rear180 and front

פורסם
אני לא כ"כ מבין איפה כאן הבעיה.

 

הבנאדם סיפר למישהו על האופנוע שלו. מה רע?

 

אני לא מכיר את האיש וכאחד שרוכב על אופנוע דומה במימדים ובביצועים, אני חושב שהוא כתב לעניין.

 

אם אני מפספס כאן משהו, אשמח לדעת.

 

כנראה ,אתה מפספס :?

 

אין לי זמן כרגע, אולי כשאני יחזור מהעבודה, או שחברי הפורם שרכבו על יותר מאופנוע ליטר אחד בחייהם ועל ה954 בפרט, יוסיפו :roll:

פורסם
אותי זה מצחיק, ומעציב בו זמנית

:shock::mad::p

 

אני ידגיש את החלקים האהובים עלי

http://www.tapuz.co.il/forums/main/Viewmsg.asp?forum=8&msgid=28422225

 

כמה נקודות על האופנוע עצמו (קח בחשבון את מגבלות נסיוני עם האופנוע):

 

נתחיל מחסרונות:

המראות משמשות לתצוגת אופנה אולם לא עוברות את הכתפיים הרחבות שלי.

 

התחושה הראשונית שהראש שלך מעל הגלגל הקידמי.(זה נכון כעובדה אבל לא מפריע אחרי יומיים רכיבה.)

 

התנוחה לא הכי נוחה בעיר - אולם זה נכון כמעט לכל אופנוע ספורט.

בטיולים רבי ק"מ (מעל 500) יש עייפות מהתנוחה אולם זה סביר במגבלות האופנוע.

לטיולי תיור ארוכים עדיף תנוחת הישיבה הזקופה מעט.

 

הבלמים הקידמיים מסוכנים לרוכב לא מיומן.( נו טוב כל אופנוע ליטר מסוכן מאוד לרוכב לא מיומן שנותן בגז...)

 

מיגון הרוח (להבדיל מבנדיט 1200 שמעולה במהירות גבוהה) הינו בדיחה לא מוצלחת. - מיגון רוח עלוב יחסית לתיור גדול כמו בנדיט 1200.

 

לא נעים לרכב מהר מאוד מאוד ללא משכך היגוי הפרונט עלול להתרומם מעט בקפיצות באספלט והנחיתה לא הכי נעימה.(סביר שמשכך היגוי טוב יפתור את "הבעיה")

 

מורגש חסרונו של כיסוי פנימי לפרינג העליון הקידמי (חסכון במשקל?) מעט מכוער..ואו מראה ספרטני לרוכב.

צביעה משעממת משהוא..

 

צריכת דלק גבוהה יחסית לבנדיט ( הזרקת דלק אבל שווה כל גרוש) 13-14 ק"מ לליטר תלוי ברכיבה.

 

בלם אחורי אפרורי משהוא אולם ממלא לא נמצא אצלי הרבה בשימוש.ממיר קטליטי - מיותר משהו בארצינו.

 

קל להתפס עימו על עברת מהירות...

 

יתרונות:

 

האופנוע נעים מהנה מאוד ובנוי לתפארת תוצרת הונדה.

מנוע אדיר ונעים.

גיר מושלם ורך שמאפשר העברת הילוכים נקיה ללא קלאצ' כמעט בכל הילוך.

תאורה טובה בכל התחומים .

בלם קידמי מדהים בדיוקו ובעוצמתו.

אחיזת כביש בפניות קשות ותחושה מהשילדה מעולה (במגבלות הידע והנסיון המועט שלי.)

תנוחת ישיבה מושלמת לרכיבת ספורט.

היגוי קליל ומדוייק ברכיבה ספוטיבית שנותן תחושה של הקלה אחרי הבנדיט הכבד משהו..

 

תאוצה מדהימה נעימה שנותנת אפשרויות חמיקה ממצבים קשים באמצעות המנוע.

 

גם בסל"ד נמוך מספק מומנט מרשים ( ניתן לשכוח העברת הילוך אחד או אפילו ארבע.)

 

מגיע למהירות לא חוקית בראשון....ללא מאמץ.אופנוע שמשדר נוחות וכיף ברכיבה ספורטיבית ולהערכתי יקח לי כמה שנים לאפשרות התאורתית (אם קיימת לגבי...) של מיצוי יכולות האופנוע.

 

לסיכום

אטרף מושלם ושפוי במחיר מצחיק של סובארו משומשת.

 

 

10 דקות מזמני, עבור האילתי :p

נתחיל לפי סדר ההדגשה

 

הראשונית שהראש שלך מעל הגלגל הקידמי.(זה נכון כעובדה אבל לא מפריע אחרי יומיים רכיבה.)

ה954 הוא אופנוע ספורט וזו התחושה בסיסית שישנה על כל אופנוע ספורט.

 

הבלמים הקידמיים מסוכנים לרוכב לא מיומן.( נו טוב כל אופנוע ליטר מסוכן מאוד לרוכב לא מיומן שנותן בגז...)

 

מה זה אומר ? לא מסכים עם המשפט הזה לחלוטין- וכנראה גם הוא לא ממש כי לאחר מכן הוא כותב "בלם קידמי מדהים בדיוקו ובעוצמתו."

 

מיגון הרוח (להבדיל מבנדיט 1200 שמעולה במהירות גבוהה) הינו בדיחה לא מוצלחת. - מיגון רוח עלוב יחסית לתיור גדול כמו בנדיט 1200.

 

על מה הוא רוכב ? על ארלי ? אופנוע ספורט רוצה הגנה מרוח כנס לחופה :twisted:

 

לא נעים לרכב מהר מאוד מאוד ללא משכך היגוי הפרונט עלול להתרומם מעט בקפיצות באספלט והנחיתה לא הכי נעימה.(סביר שמשכך היגוי טוב יפתור את "הבעיה")

 

ומה זה אומר ? ניסיון להסביר HEAD SHAKE ? או שבגלל המחסור במשכך היגוי הפרונט עולה ?

מה עוד ש HEAD SHAKE קשור יותר לתאוצה מאשר למהירות.

 

מורגש חסרונו של כיסוי פנימי לפרינג העליון הקידמי (חסכון במשקל?) מעט מכוער..ואו מראה ספרטני לרוכב.

 

מה זה אומר? שהונדה לא תכננו את האופנוע לטעמו והשאירו את הרדיאטור חשוף(שגם ככה ידוע בתור קטן ולא יעיל, במסלול)

 

 

בלם אחורי אפרורי משהוא אולם ממלא לא נמצא אצלי הרבה בשימוש.ממיר קטליטי - מיותר משהו בארצינו.

 

איזה צבע הוא רוצה אותו צהוב? מה רע בבלם באחורי? ולגבי הממיר , מה זה אמור להביע?

 

דרך אגב מצורפת תמונה של CBR919 שאני בטוח שמתחיל השירשור לא התכוון עליו, כי אין שנת 96

 

שאני ימשיך ?

919.jpg

פורסם

למי שלא קרא ,ולא יקרא..

בצער רב וביגון קודר עכוז הרעם למכירה.

YZF1000R 1996 מושלם אף יותר מביום היוולדו.

לא ראה שטח!

פרטים בה"פ.

פורסם

בשום מקום הוא לא מציין שהוא רוכב ותיק, או בעל ניסיון רב על אופנועי ליטר. אלא ההיפך מספר בדיוק מה מידת היכרותו את האופנוע.

 

יתרה מזו גם לאחר התיקונים של R929, אני לא רואה את הסתירות. מקסימום לא השתמש בתיאורים לשביעות רצון המבקר וקצת בקלישאות מיותרות, מישהו אמר מוטו?

 

אלוהים (ואני ,וMORM) יודע שיש לי הרבה בעיות עם הגישה של הבחור ועם רוב ההודעות שלו בפורום תפוז. ואין ספק שרובן לא מדויקות, מטעות ונאמרות בטון סמכותי המצוץ מהאצבע

 

הפעם לדעתי - זה רחוק מלהיות נורא.

 

אני לא כ"כ מבין איפה כאן הבעיה.

 

הבנאדם סיפר למישהו על האופנוע שלו. מה רע?

 

אני לא מכיר את האיש וכאחד שרוכב על אופנוע דומה במימדים ובביצועים, אני חושב שהוא כתב לעניין.

 

אם אני מפספס כאן משהו, אשמח לדעת.

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

×
×
  • תוכן חדש...