Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל היוצא מכיוון בת ים ויפו, דרך מחלף וולפסון החדש יודע שמצפה לו שם פקק. הבעיה היא שהפקק הוא אובסורדי ! הרמזורים עובדים על אור ירוק לכיוון שכמעט ואין ממנו מכוניות.

אז, עבדיכם הנאמן, שלח פניה לחברת נתיבי איילון. והיום קיבלתי תשובה מהם:

 

הרמזורים במחלף וולפסון מחוברים ונשלטים ע"י בקרת הרמזורים של עירית תל-אביב.

פנינו אליהם בבקשה שיטפלו בבעיה שהצגת ונדאג שהבעיה תתטופל.

במקביל,במידה ותראה שתוך זמן סביר אין שינוי אנא הודע לנו שוב.

 

 

 

אלון פריאל

 

אחראי על פניות הציבור

 

נתיבי אילון בע"מ

 

 

 

ומה אתם יודעים? היום בבוקר באמת היה שיפור ניכר ! במקום 8-10 דקות שאני מבזבז בצומת הזו, עברתי אותה ב2-3 דקות ! אם זה לא היה פשוט צירוף מקרים - אני חייב לתת כבוד והערכת תודה לחב' נתיבי איילון ולעיריית ת"א ! :)

מחר בבוקר נראה אם באמת שינו את זה, או שסתם התמזל מזלי היום בבוקר ! :lol:

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

האם פנית אליהם בכתב? או באינטרנט?

 

אכן חב' נתיבי איילון לדעתי עושה עבודה רצינית יותר מהרבה גופים אחרים בתחום לדעתי, למשל העיגול המעצבן שיש עכשיו בצומת דב-הוז: ביום-יומיים הראשונים היו שם פקקים ובלגן, אבל הם כיילו את הרמזורים מחדש וחברים שלי מהעבודה שעוברים שם בשעות הלחץ טוענים שהמצב עכשיו אפילו טוב יותר מאשר לפני תחילת העבודות!

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

דרך האינטרנט. זכיתי למענה מהיר ורציני - והכי חשוב שהבוקר לא היה פקק !!! מי היה מאמין ???

 

 

באמת, מגיע לחבר'ה שם, ולחברה בעירית ת"א ח"ח ענקי ! :)

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם

שאלה: זה נכון שבשעות מסויימות משך זמן התאורה של רמזורים משתנה ?

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
שאלה: זה נכון שבשעות מסויימות משך זמן התאורה של רמזורים משתנה ?

 

שמוליק

 

בהחלט..

נגיד ומידי בוקר כל 10 דקות עוברות 200 מכוניות מכיוון צפון לדרום בצומת

ורק 3 מכוניות מכיוון מזרח למערב בצומת, אזי אורך הרמזור לנוסעות מצפון לדרום

צריך להיות ארוך יותר מאשר לאלו הנוסעות ממזרח למערב!

אבל בערב כאשר חוזרים הביתה.. כולם נוסעים ממזרח למערב.. לכן תזמוני הרמזור משתנים בהתאם לשעה.. :wink:

 

כמו גם מקומות בהם אין פניה שמאלה/ימינה בחלק מהשעות (בעליה מאיילון דרום לגשר השלום.. (עזריאלי) יש שעות שאין אפשרות לפנות שמאלה (לכיוון סוכנות סיאט) אלא נסיעה ישר/ימינה בלבד)

או נתיבי תחבורה ציבורית בימים א-ה בין 6-22 אשר נפתחים לכלל התחבורה בבימים א-ה מ22 בלילה עד 6 בבוקר למחרת ובשישי-שב

 

לפעמים מדווחים ברדיו על פקקים בכיוון מסויים בעקבות "מופע רמזור קצר"..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

יחד עם זאת, חשוב לציין שבת"א קיימת מערכת בקרה אוטומטית גמישה, המבוססת גם על חיישנים בתוך הכביש, וישנה שם רשת שלמה הפועלת ע"פ משוואות דינמיות שגורמות לבקרה של הרמזורים בזמן אמת, ללא עזרת אדם... היא תוכננה במשך כמה עשרות אנשים, וכיום ממשיכים לפתח אותה ולחבר אליה את כל הערים בסביבה... כמובן שלא כל רמזור משתנה, מכיוון שלא בכל מקום יש תשתית מתאימה (וחיישנים)..

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

באמת משפט מעניין !

אבל אלכס, אתה נסעת איתי היום בצומת וולפסון, אתה רוצה להגיד לי שלא עברנו אותו צ'יק צ'ק?

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

פורסם
יחד עם זאת, חשוב לציין שבת"א קיימת מערכת בקרה אוטומטית גמישה, המבוססת גם על חיישנים בתוך הכביש, וישנה שם רשת שלמה הפועלת ע"פ משוואות דינמיות שגורמות לבקרה של הרמזורים בזמן אמת, ללא עזרת אדם... היא תוכננה במשך כמה עשרות אנשים, וכיום ממשיכים לפתח אותה ולחבר אליה את כל הערים בסביבה... כמובן שלא כל רמזור משתנה, מכיוון שלא בכל מקום יש תשתית מתאימה (וחיישנים)..

 

כל כפ"ס מלאה ברמזורים שכאלה.

תאמת זה אחלה של טכנולוגיה שמייעלת מאוד את זרימת התנועה.

אבל תנסה פעם לא לעמוד בדיוק מעל החיישנים - במקרה כזה אתה יכול לעמוד שם יום שלם ולא יתחלף הרמזור.

בשעות הקטנות של הלילה, שאני לבד ברמזור, קרה לי לא פעם שעמדתי לא מעל החיישנים ונתקעתי שם המון זמן. עד שעשיתי קצת רוורס והתיישרתי, ואז בן רגע התחלף הרמזור לירוק.

 

 

8)

172

פורסם
יחד עם זאת, חשוב לציין שבת"א קיימת מערכת בקרה אוטומטית גמישה, המבוססת גם על חיישנים בתוך הכביש, וישנה שם רשת שלמה הפועלת ע"פ משוואות דינמיות שגורמות לבקרה של הרמזורים בזמן אמת, ללא עזרת אדם... היא תוכננה במשך כמה עשרות אנשים, וכיום ממשיכים לפתח אותה ולחבר אליה את כל הערים בסביבה... כמובן שלא כל רמזור משתנה, מכיוון שלא בכל מקום יש תשתית מתאימה (וחיישנים)..

 

כל כפ"ס מלאה ברמזורים שכאלה.

תאמת זה אחלה של טכנולוגיה שמייעלת מאוד את זרימת התנועה.

אבל תנסה פעם לא לעמוד בדיוק מעל החיישנים - במקרה כזה אתה יכול לעמוד שם יום שלם ולא יתחלף הרמזור.

בשעות הקטנות של הלילה, שאני לבד ברמזור, קרה לי לא פעם שעמדתי לא מעל החיישנים ונתקעתי שם המון זמן. עד שעשיתי קצת רוורס והתיישרתי, ואז בן רגע התחלף הרמזור לירוק.

 

 

8)

 

היה על זה פעם בטלויזיה..

שהחיישנים לא מזהים את רוכבי האופנועים שנאלצים לחכות עד שמגיעה מכונית לצומת..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...