Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה מגיע? נהיינו מדינה של עבריינים, שבנאדם לא יכול להשאיר את רכושו רגע מבלי לדאוג

במקום שנתבע הגנה מהמשטרה אנחנו יורדים על בעלי הרכבים.

 

אני אינני מסכימה עם מה שכתבת.

אמנם תפקיד משטרת ישראל לפי סעיף 3 וסעיף 5 לפקודות המשטרה הוא במניעת עברות גילויין ובטחון הנפש והרכוש, אך גנבים ועבריינים תמיד יהיו בסביבתנו ואי אפשר למגר את התופעה לגמרי.

אדם שמחליט להשאיר את רכבו מונע במקום ציבורי, צריך לדעת שהרכב עלול להגנב.

 

*סיפור קצר בנושא:

לפני 3 שנים לערך, הגיע אדם בליל שישי אל חנות היילו שבתחנת הדלק שאותה ניהלתי, האדם הגיע עם סכום כסף מאוד נכבד שאותו הניח מתחת למושב הנהג במזדה החדשה שלו.

הוא ירד מהרכב השאיר אותו מונע,וירד אל החנות כדי לרכוש סיגריות, בתוך פחות מ 10 שניות, זינק אל הרכב אדם שהמתין בצד ונסע עם רכבו.

ביום שלמחרת הגיע שוטר שביקש לקבל את צילומי הוידאו של האירוע ממצלמות התחנה, ובמקביל הגיע האדם שרכבו נגנב והתלונן על כך "שלא עזרנו לו" ולא העלמנו את הצילומים :roll: (מהביטוח הוא לא יקבל את הכסף של גנבת הרכב).

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הכל נכון גנבים תמיד יהיו, השאלה באיזו כמות, כשאזרח ממוצע לא ניגש בכלל לתחנת משטרה כדי לדווח על גניבה כי הוא יודע שהתלונה שלו לא שווה את הנייר שעליו היא נרשמת אז המצב חמור.

ובעניין הזה כל המערכת אשמה, המשפט המשטרה והמחוקק.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

זה לא משנה כמה גנבים יהיו, כמו שאתה לא תשאיר את הבית שלך פתוח ותלך לעבודה, אל תשאיר את האוטו שלך מונע ותתרחק ממנו.

 

אנחנו לא חיים בתקופת המערות או בקום המדינה שכולם היו אחים, היום כל אחד לעצמו ולרכושו ומי שלא שומר על הכוש שלו אין לו על מה להתלונן, ולא סתם חברות הביטוח לא מפצות במקרה שכזה. לא יתכן שאדם יתן לגנב אפשרות לגנוב ואחרי זה יגיד שלא שומרים עליו, הרי הוא בעצמו לא שומר על האוטו שלו.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

 

למה מגיע? נהיינו מדינה של עבריינים, שבנאדם לא יכול להשאיר את רכושו רגע מבלי לדאוג

במקום שנתבע הגנה מהמשטרה אנחנו יורדים על בעלי הרכבים.

 

מי שמטומטם מספיק להשאיר רכב מונע ופתוח וללכת לאנשהו,כנראה מגיע לו שיגנבו לו אותו.

 

מה שמעניין זה שאני גר במעלה אדומים ולא שמעתי על המקרים.

 

המשטרה עושה מעל ומעבר בגזרת מעלה אדומים!! אני יכול לומר כי ישנה הגנה רצופה על הגזרה, ללא הפסקה. אני מתנדב, ולא מעט פעמים יצא לי להיות בפעילויות שונות בהגנה על הגזרה של מעלה אדומים (ממחסום א-זעים עד קצת יותר מקלי"ה). יש לנו שוטרים מקצועיים, אמינים והכי חשוב - נחמדים!

 

מיכאל - אפה אתה גר פה?

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

אני ירושלמי בעלים לשעבר של שני אופנועים שנגנבו, סך הפסד של 60000 ש''ח

כאשר הגעתי למשטרה להגיש תלונה על האופנוע השני נאמר לי שלא ניתן לעשות כלום, למרות שידעתי היכן נמצא האופנוע (לא נכנס לזה כרגע) את התלונה סגרה המשטרה לאחר יומיים, תוך כדי זה שהם יודעים שאני אוסף נתונים על הגניבה וביכולתי להוביל את המשטרה למקום האופנוע, לא עזרה שום שיחה אם שום קצין התלונה נסגרה.

 

שוב אני אומר המשטרה יכולה לעבוד מהיום ועד מחר המדינה לא מגבה את השוטרים, עם גזרי דין מגוחכים

כך ששוב אני אומר הבעיה היא כלל מערכתית.

 

שלא לדבר על מקרים רבים של פריצה לבתים ממוגנים הכאת יושבי הבית וכליאתם וגניבת כל הרכוש.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

אותו הסיפור בדיוק אבל במרכז קניות "שער בנימין" שבאיזור מכמש.

 

עמדתי ליד סובארו כסופה חדשה (2009) כשהגברת חזרה מקניות - הכניסה את המפתחות לסוויץ' כדי לפתוח את דלת תא המטען. עשתה חצי סיבוב כדי לפתוח את הבגאז' והופה - נכנס ערבי בזינוק - הניע ונעלם תוך 20 שניות.

 

ניסו לרדוף אחריו אזרחים אבל הוא נעלם אי שם באיזור עפרה.

 

הבנתי שיש שם 3-4 גניבות של מכוניות בשבוע וזה כולל פריצה והחלפת מחשב הרכב וכל זה בדקות ולאור היום.

פורסם
אני ירושלמי בעלים לשעבר של שני אופנועים שנגנבו, סך הפסד של 60000 ש''ח

כאשר הגעתי למשטרה להגיש תלונה על האופנוע השני נאמר לי שלא ניתן לעשות כלום, למרות שידעתי היכן נמצא האופנוע (לא נכנס לזה כרגע) את התלונה סגרה המשטרה לאחר יומיים, תוך כדי זה שהם יודעים שאני אוסף נתונים על הגניבה וביכולתי להוביל את המשטרה למקום האופנוע, לא עזרה שום שיחה אם שום קצין התלונה נסגרה.

 

שוב אני אומר המשטרה יכולה לעבוד מהיום ועד מחר המדינה לא מגבה את השוטרים, עם גזרי דין מגוחכים

כך ששוב אני אומר הבעיה היא כלל מערכתית.

 

שלא לדבר על מקרים רבים של פריצה לבתים ממוגנים הכאת יושבי הבית וכליאתם וגניבת כל הרכוש.

 

אם ההוכחות שלך קונקרטיות ויש לך ראיות חד משמעיות לגבי המיקום בו נמצא האופנוע ולגבי פניתך למשטרה.

האם ניתן לתבוע את המשטרה על שווי האופנוע עקב התרשלותה ?

×
×
  • תוכן חדש...