Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בסיאט איביזה לטינו מודל 97.

נפח מנוע 1600, גיר ידני.

המנוע עבר טיפול לפני 600 ק"מ, ב 156.5 אלף ק"מ! כיום הוא עומד על 157 אלף ק"מ.

יש טסט עד מרץ 2010! יש ברקסים ודיסקים חדשים, פילטר אויר פתוח עם צנרת ומתאם סיליקון, פילטר דלק הוחלף, מצבר הוחלף לפני כשנה, שמן מנוע, פילטר שמן, שמן הגה, מים ירוקים ברדיאטור.

על הרכב יושבים ג'אנטים 16 אינץ' של איביזה טורבו, וצמיגים חתך נמוך:

2 צמיגים קדמיים מסוג Yokohama S.Drive במידה 195/45/16

2 צמיגים אחוריים מסוג Falken 84V במידה 195/45/16

 

בנוסף המוט הילוכים הוא של איביזה טורבו, בנוסף יש ריפודי עור בז' איכותיים.

מבחינת פחחות וצבע! הרכב במצב תצוגה, הרכב נראה כאילו עכשיו יצא מפחחות, אין מכות, מעיכות, עיקומים, שריטות וכו'.

 

המחיר המבוקש הוא : 16,500 שקל, יש אפשרות לגמישות קלילה אבל אל תצפו שאני יגיע לאזור האלפייה ומטה, כי זה לא יקרה.

מי שלא מתאים לו המחיר שלא יתקשר וישגע אותי על מחירון, כי האוטו לא ימכר במחירון או מתחתיו, אם לא מתאים לכם יש הרבה איביזות ב 10 אלף שקל שתוכלו לקנות, תהנו איתן! :]

 

כמה תמונות של הילדונת:

picc.JPG

מבט למטה.jpg

02092009232.jpg

02092009233.jpg

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

היה לא אקטואלי תקופה ארוכה בגלל בעיה במשפחה שהייתי חייב את הרכב צמוד.

 

המודעה עכשיו אקטואלית, המספר שלי הוא 0526513248

או 057-6513248

 

אני בסופ"שים בבית, במהלך השבוע אני בבסיס, ככה זה כשאתה בגדוד 202 של הצנחנים :p

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

לרגל הימצאותי בבית אני מחליט להתגמש מעט במחיר,

מי שרציני שידבר איתי נגיע להסדר לגבי המחיר!, לא לצפות אבל למחירים מצחיקים.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

×
×
  • תוכן חדש...