Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עובי כבלים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רציתי לדעת מה העובי המומלץ של כבל חשמל שמתחבר למגבר

אמרו לי 4 מילימטר זה טוב ?

 

וכבל בישביל הרמקולים 0.75 מילימטר זה טוב ?

 

אם לא אז כמה מומלץ ?

פורסם

קודם כל תלוי איזה מגבר, אם תואיל להגיד לנו זה יעזור מאוד, אם אתה לא יודע אז לפחות מה ההספק שלו

 

כבר 0.75 לא מומלץ בכלל, אפילו לרמקולים היתי משתמש בעבה יותר.

 

הכי מומלץ אם זה הגברה לא רצינית זה כבר 8 גייג', שזה 5-6 מילימר בערך - תקנו אותי אם אני טועה במילימטרים כי אני לא בטוח...

פורסם

כבל 0.75 יספיק ועוד איך ברוב המקרים...

לא תשמע הבדל בין 0.75 ל 1.5 סמ כבל...

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם

אחד של 0 לא רק שיהיה לו קשה להשיג ויהיה מאוד יקר, הוא גם ממש לא צריך. אבל אחד של 4G בהחלט נשמע רעיון טוב יותר מלהעביר 4 כבלים דקים יותר ועוד בשביל מגבר אחד.

צריך לקחת בחשבון שלא בטוח בכלל שיש צורך ביותר מ8G למגבר הזה (שוב, השאלה כמה הוא מוציא).

פורסם
אסטרו לא יותר קל לקחת אחד של 0 או 4 גייג', אין לך צריכת חשמל שדורשת יותר מזה .......

 

יובל

 

היה לי כבל כזה בבית כבר הכול מותקן כמה חודשים לא רציתי להוציא על כבל חדש.

וזה לא מפריע לי שכמה כבלים עוברים כי אני לא רואה את זה.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

בכול מיקרה התקנתי כבר

והמתקין אמר לי שהכבל מספיק עבה

בכול מיקרה

אם מישהו באיזור השרון רוצה להתקין מערכות

אז יש מישהו בזכרון

איבגי סאונד

אני ממש אבל ממש הייתי מרוצה מהתקנה

נראה ממש מקצועי והכול עובד כמו שצריך ( לפחות בנתיים :lol: )

×
×
  • תוכן חדש...