Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבין עירוני הוא צורך בערך כ-11 (לפי המחשב דרך)

 

ובעירוני הוא צורך כ-8-7 ואני לא מגזים.

 

האוטו חדש יצא ממש לפני שבועיים מהחברה,זה החדשה,למרות שזה לא ממש משנה.

מנוע 1600.

בבין עירוני ממש נוסעים לא מהר בסביבות ה-90-100.

 

יכול להיות שהמחשב דרך לא מדייק?

פורסם

עצתי, תדלק פול טנק, אפס את המד קילומטרים, וכשתגיע בערך לחצי , תדלק שוב תראה כמה ליטרים זה מילא ובמקביל בדוק כמה קילומטרים עשית עם הליטרים האלה. זאת הבדיקה הכי מדוייקת, במידה ונסעת בעיקר בעיר אז זאת צריכה ממוצעת של בעיקר בעיר וכך גם מחוץ.

 

אם יוצאות לך תוצאות מוזרות פנה לסוכנות

 

 

ואגב אלה הן לא תוצאות מוזרות למדיי.

פורסם

לעומת הנתונים של היצרן התוצאות האלו מוזרות ללא ספק.

 

רק הרשה לי להדגיש ש-בבין עירוני היצרן מצהיר שהצריכה שלו היא בין 15-16 עם נטייה ל-16.

פורסם

יכול להיות שרכבים חדשים בכל זאת צריכים הרצה? בכל אופן תמשיך למדוד כמו שהמליצו פה למלא פול טנק, לאפס את השעון קילומטרים ובתדלוק הבא (לפחות אחרי 150 קילומטר) שוב למלא פול טנק ואז לחלק את מספר הקילומטרים בכמות הליטרים שנכנסו.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם

אם האוטו חדש אז זה ישתפר בקצת, אבל אל תצפה ליותר מידי המאזדה הקודמת הייתה שתיינית לא קטנה,

 

במאזדה הזאת יש אוטו מנוע על יותר משקל לכן הצריכה נשמעת לי אפילו הגיונית.

פורסם

קודם כל, מחשב דרך לא תמיד מדייק לך על הליטר ועל הממוצע האמיתי..

כמו שכתבו לפני - הכי טוב זה לתדלק פול טנק, לנסוע ואז כשתרצה שוב לתדלק מחדש,

תחשב לפי מס' הק"מ שעברת חלקי איזו כמות תדלקת לאחרונה..

 

אצלי הדגם הקודם והיא עושה 1 ל- 11 בממוצע (משולב) לא בדקתי רק עירוני או רק בינעירוני..

אני דווקא התבאסתי שהדגם הקודם בשנתונים 2007-2009 הגיע עדיין עם 4 הילוכים בתיבה האוטומטית..

שמעתי שבמאזדה ה"חדשה" (לדעתי זו מתיחת פנים ולא יותר)

הוסיפו הילוך חמישי בתיבה האוטומטית, אבל רק לדגמי ה-2 ליטר..

נראה לי הגיוני שעוד הילוך במהירויות שיוט (מעל 80 קמ"ש) יתרום לצריכת דלק חסכונית יותר (המנוע פחות יתאמץ).

 

עוד סיבה, יכול להיות שבגלל שהרכב שלך ממש חדש, אז הצריכה שלו תשתפר בהמשך..

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם

מנסיוני הרב עם C4 חדשה ואחרי כ100K צריכת דלק של איזור ה1/8 בתוך העיר היא נורמלית

1/11 במשלוב זה אפילו טוב

 

וכן ב100 קמ"ש תסתכל בתצוגה רגעית של מחשב הדרך והוא יראה צריכה של 1/16 ואפילו פחות - רק חבל שלא כל החיים אנחנו נוסעים בכביש מהיר שאפשר לנסוע בו 100 .

 

 

אני בודק כל מיכל ע"י איפוס המחשב והקילומטרג ומהבדיקות שלי המחשב מדייק על הליטר!.

 

אין מה לעשות לפני שקונים רכב אסור להסתמך על הצהרות הייצרן - התוצאות שלו נבדקו בתנאי מעבדה והם לחא כל כך רלבנטים אצלנו.

 

בכל מקרה תתעודד היתה לי גץ ידנית שאכלה יותר דלק עם מנוע של מכונת תפירה.

 

הפתרון הכי טוב לחסכון הוא רגל יותר קלה על הגז למרות שבתוך העיר זה לא ממש יעזור לך.

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם

adi89,האוטו מצויין לעומת הקודם,ובכלל,החל מהאיכות של תא הנוסעים,וגם העיצוב שלו מבחוץ זה משהו אחר לגמריי.

 

יש להדגיש,פרט חשוב מאוד לנו,הישראלים,שהמזגן הוא פשוט חייה לא קטנה.

 

 

 

ותודה לכל המגיבים,אנסה את מה שאמרתם,ויש לציין שאני אכן עושה הרצה.

פורסם

כן? הם באמת סידרו את תנוחת הישיבה של הנהג שלא היה נוח בדגם היוצא?

וזה נכון שיש מערכת רמקולים של Bose ? גם בגירסא של הליסינג?

פורסם

מחשב הדרך לומד את אופי הנהיגה של הנהג כך שמס' הק"מ שהספקת לנסוע ברכב עדיין לא מדוייקים.

כמו כן הנסיעה עם וללא מזגן משפיעה אף היא על צריכת הדלק ומחשב הדרך מזהה אותה ומאוד תלוי אופי הנהיגה של הנוהג ברכב כי גם ברכב שצורך אחד לעשרים ניתן לגרום לו לצרוך אחד לעשר.

פורסם

הצריכה שתיארת הגיונית ביותר למאזדה 3

קח בחשבון שנסיעה עם מזגן ורגל על הגז היא לא בדיוק חסכונית

בנוסף לכך ידוע כי בק"מ הראשונים של רכב חדש הוא צורך יותר דלק

ועם הזמן זה ישתפר,בצע נסיעה בינעירונית ארוכה במהירות 80-90 אם אפשר ללא מזגן

ואני מבטיח לך שתגיע לצריכה של 12-13 ק"מ לליטר בקלות.

תתחדש על הרכב.

פורסם

אצלי בלנסר החדשה שהוצאתי אותה מהחברה גם לי המחשב הראה צריכת דלק גבוה מאוד יחסית, עם הזמן זה מסתדר אל תדאג. חודש חודשים ואתה תתחיל לראות צריכה הגיונית, אני לא יודע אם זה באמת הצריכה של האוטו כי הוא חדש או שהמחשב בהתחלת חייו אז הוא מתחיל ללמוד, מה שבטוח הזמן עושה את שלו אל תדאג.

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

×
×
  • תוכן חדש...