Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קפוץ לחנות או קח מאיזה חבר את אחד האוספים המגעילים האלה של

"מיטב יצירות הפסנתר מכל הזמנים" או משהו כזה,

רשום לעצמך את הקטעים שאהבת, וקנה אותם בשלמותם.

 

דוגמה: שמעת קטע מ-moonlight sonata? קנה את כל הסונטה.

 

הפסנתר המושווה של באך, כל הסונטות של בטהובן,

הקונצ'רטים לפסנתר של מוצרט, כל מה שכתב שופן בערך,

שירים ללא מילים של מנדלסון, ועוד ועוד ועוד...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
קפוץ לחנות או קח מאיזה חבר את אחד האוספים המגעילים האלה של

"מיטב יצירות הפסנתר מכל הזמנים"

 

למה דווקא אותם? האוספים האלה, בדרך כלל, בביצועים אלמוניים, לא מבריקים.

אפשר את הכי טוב - למשל, הביצועיים של ולדימיר הורוביץ':

http://www.youtube.com/results?search_query=vladimir+horowitz&search_type=&aq=5&oq=vladimir+

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה למגיבים

יש לי שיעורי בית לעשות קצת בתחום הזה אז לא אוכל בשלב זה להגדיר במדויק את הסגנון המועדף עלי .

בגדול אוכל לציין שיצירות ווירטואוזיות בתחום הקלאסי ואילתורים בתחום הג'אז יעשו את העבודה .

נעימות זה ממש לא בשבילי !

THANX

פורסם
למה דווקא אותם? האוספים האלה, בדרך כלל, בביצועים אלמוניים, לא מבריקים.

אפשר את הכי טוב - למשל, הביצועיים של ולדימיר הורוביץ':

http://www.youtube.com/results?search_query=vladimir+horowitz&search_type=&aq=5&oq=vladimir+

 

לא בדיוק.

יש כמה אוספים של הליקון/הד ארצי שבהם מופיעים קטעים מביצועים ידועים וטובים,

כולל הורוביץ. פשוט לקרוא מה שכתוב על העטיפה. צריך להיזהר כמובן מאוספי "נעימות פסנתר" למיניהם

שבהם מופיעים קטעים קצרים מדי - יענו, חתכו מנגינה מאמצע יצירה או משהו זוועתי בסגנון הזה.

 

בכל מקרה, ההמלצה שלי היא להאזין לדבר הזה כדי לשלוף ממנו שמות של יצירות ומלחינים

שמוצאים חן בעיניך, ולקנות אותם בנפרד.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
תודה למגיבים

יש לי שיעורי בית לעשות קצת בתחום הזה אז לא אוכל בשלב זה להגדיר במדויק את הסגנון המועדף עלי .

בגדול אוכל לציין שיצירות ווירטואוזיות בתחום הקלאסי ואילתורים בתחום הג'אז יעשו את העבודה .

נעימות זה ממש לא בשבילי !

THANX

 

אמרת פסנתר - אמרת קליידרמן.

 

 

 

זה כמו שמבקשים לשמוע סקסופון ג'אז משובח, ומקבלים המלצה על KENNY G.

:lol:

 

אם כבר דיברת על ג'אז, אשלח אותך על מעמקי החיפוש של הפורום.

יש כאן שמות ששווה לראות (ולשמוע, כמובן):

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=231877&highlight=%D7%A4%D7%A1%D7%A0%D7%AA%D7%A8%D7%9F

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אללה ירחמו, קליידרמן?!

קודם כול, השם האמיתי שלו הוא בכלל

משהו כמו זיגמונד דופלשווארצליש או משהו כזה

ודבר שני, התקליטים שלו הם חלק בלתי נפרד מעינויי החקירות של השב"כ.

 

ובנימה רצינית לגמרי, עוד לא נתקלתי בפסנתרן

עם מגע/צליל כל כך מגעיל. אצבעות מבטון. נורא.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אמרת פסנתר - אמרת קליידרמן.

קליידרמן מבחינתי יכול להמשיך לנגן במעלית , אבל במערכת שלי הוא לא יתנגן .

 

זה כמו שמבקשים לשמוע סקסופון ג'אז משובח, ומקבלים המלצה על KENNY G.

:lol:

 

אם כבר דיברת על ג'אז, אשלח אותך על מעמקי החיפוש של הפורום.

יש כאן שמות ששווה לראות (ולשמוע, כמובן):

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=231877&highlight=%D7%A4%D7%A1%D7%A0%D7%AA%D7%A8%D7%9F

 

אחלה קישור הבאת כאן - זרק אותי רחוק לעבר עם כל השמות שאת חלקם הגדול אני מכיר מהאזנה וחשיפה מרובה לג'אז .

פורסם

יש לי חבר שמנגן ומלחין מוזיקה.

זה האתר שלו, שמו בישראל הוא אסף פלדמן.

יש באתר קטעי נגינה שלו, חלקם מקוריים וחלקם לא.

תשמע מה אתה אוהב, ואם אתה מעוניין בדיסק באיכות יותר טובה אתה יכול לבקש ממנו.

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
קודם כול, השם האמיתי שלו הוא בכלל

משהו כמו זיגמונד דופלשווארצליש או משהו כזה

לא גרמני, צרפתי. Philippe Pagès.

והמוסיקה באמת נוראית.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

חשבתי שהיה אפשר להבין מהתגובה שלי שלא ממש טרחתי לבדוק מהו שמו האמיתי...

בחיי שהפרצוף שלו משדר "זיגמונד" ולא "פיליפ".

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...